- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem azt tudja kiváltani, hanem azokat a tipikus gondokat oldja meg máshogy, amelyekre a konzervatív raszterizáció is megoldás. Például az occlusion culling megoldható úgy, hogy a CPU kezdje el a számítást és a GPU befejezze, majd ugyanoda írja vissza az eredményt, amit a CPU olvashat is. Ugyanígy a voxelizáció is megoldható a CPU és a GPU közös munkájával, és nincs szükség itt sem round tripre. A többi problémára pedig vannak más hatékony megoldások.
A PC-nél ezek egészen mások, mert a round trip szükségessége miatt egy csomó megoldás nem opció. Ergo a PC a konzervatív raszterizációból viszonylag sokat profitálhat. Az Xbox One család viszonylag keveset.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.