- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem azt tudja kiváltani, hanem azokat a tipikus gondokat oldja meg máshogy, amelyekre a konzervatív raszterizáció is megoldás. Például az occlusion culling megoldható úgy, hogy a CPU kezdje el a számítást és a GPU befejezze, majd ugyanoda írja vissza az eredményt, amit a CPU olvashat is. Ugyanígy a voxelizáció is megoldható a CPU és a GPU közös munkájával, és nincs szükség itt sem round tripre. A többi problémára pedig vannak más hatékony megoldások.
A PC-nél ezek egészen mások, mert a round trip szükségessége miatt egy csomó megoldás nem opció. Ergo a PC a konzervatív raszterizációból viszonylag sokat profitálhat. Az Xbox One család viszonylag keveset.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.