Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • koko45

    újonc

    Sziasztok! Van egy "kis" problémám a kicsikével.Pár hete vettem használtan egy A-s Flymos készüléket.
    Teljesen jól működött,amíg a frissítés meg nem érkezett rá 4.5.4.2A. Normál frissítés után nem tudtam megnyitni a play áruházat,és több dolog is angol nyelvű lett a magyar helyett.No de sebaj,majd csinálok egy gyári visszaállítást,és vissza fog jönni a régi szoftverem(gondoltam én).De nem így történt,meghagyta 4.5.4.2A szoftvert,de most már nem tudok magyar nyelvet egyáltalán beállítani,nincs google,nincs play áruház,csak egy rakat kínai szoftver.
    A fórumon olvastam,hogy az A verziót I-re kell változtatni,és működni fog a telefon magyarul.Tökéletes a leírás,mely alapján elkezdtem ma rootolni a telefont.DE már ott elakadtam,hogy nem tudok regisztrálni a My Flyme-ba,bármilyen felhasználónevet,jelszót adok meg,egy sor kínai felirat felugrik,és visszalép.Van valakinek valami ötlete,hogy mit tudnék csinálni?Flyme regisztráció nélkül nem lehet valahogy felrakni az A helyett I szoftvert?Vagy valami ötlet?
    Nem lehet,hogy az előző tulaj regisztrált már erről a telefonról,és engem nem enged újra regelni?Hogy lehet esetleg törölni a régi regisztrációt?
    Előre is köszi!

    [ Szerkesztve ]

  • koko45

    újonc

    válasz trebrona #1005 üzenetére

    Köszönöm szépen a tippet,de így sem sikerült!Valószínűleg az előző tulaj már regisztrált (vpeti9010@flyme.cn) címen.Nem ismerős valakinek?Ki kellene szabályosan jelentkezni ebből,de nem tudom ennek a vpetinek az email címét,és utána tudnék regisztrálni a saját címemmel.
    Szerintetek nem lehet más módon lecserélni az "A" végű programot "I" (International) végűre,csak rootolás után?
    Ha valakinek van valami ötlete,kérem jelezze!
    Köszi

  • koko45

    újonc

    Van valakinek ötlete,hogy lehetséges-e a 4.5.4.2A verziót lecserélni "I" Internationalra root nélkül?Vagy visszaállítani 4.5.3...A verzióra?
    Jól működik a telefon de nem tud magyarul a frissítés után,és a google appok is eltüntek,a play áruházzal együtt.Az áruházat már sikerült feltenni,működik is,de a letöltött appok sem magyar nyelvűek.Valamelyiken sikerül beállítani de többön nem.
    Milyen megoldás jöhetne szóba szerintetek root nélkül?

  • koko45

    újonc

    válasz egykettő #1076 üzenetére

    Pár hozzászólással ezelőtt írtam,hogy használtan vettem a telefont,az előző tulaj (akit nem tudok utolérni) regisztrálta már a Flyme-ra a készüléket,ezért én nem tudom regelni.Flyme belépés nélkül nem lehet rootolni. Írtam a Flyme-nak,hogy mi a helyzet,kértem őket,hogy töröljék a régi regisztrációt,hogy én tudjak regisztrálni,vagy valami megoldást mondjanak,hogy lehetne root nélkül feltenni az Internationalt.
    Ez a válasz érkezett (elég érdekes szerintem):

    Dear Imre Kovács,

    Thank you for writing to us.
    We are deeply sorry for the inconvenience caused.
    As to the google application, Please follow the instructions below to install Google play:
    1. Uninstall the google software.
    2. Enter the App Center and search for "Google Installer".
    3. Download and install the Google Installer.
    4. Reboot the phone and install the Google software again.

    About the Hungarian language and Flyme version,sorry to inform you that all firmware of Meizu M2 in the future won't support multi language. This only restricts to the Chinese version firmware,but available in the international version
    in order to protect the legal rights of the international customers and prevent the illegal selling. Attention: The A/U/C flyme firmware are Chinese version, the I version is the international version, they are not match and compatible,
    thus you can't change the firmware from A/U/C version to I version.

    And we need to remind you that all MEIZU products have built-in Flyme OS, therefore we do not suggest that you open Root access since it might cause unpredictable risk to the system. Therefore we kindly suggest you to use the English language.

    As to the Flyme account,our company never releases a binding phone. According to the regulations, if you can provide us with official MEIZU invoice, we can log out the account for you. (You should ask the seller for that invoice) Otherwise, you should claim to the seller for your rights.
    Please provide the following three pictures for us to check for you.
    1. Official invoice (Please take a picture of your invoice)
    2. The picture shows that your phone has already logged in another Flyme account.
    3. Your IMEI and SN number that states on the surface of your phone package.

    Thank you and have a nice day.

    Best Regards,
    Luna
    Meizu Customer Service Representative
    Official Website:
    www.meizu.com/en
    Official BBS:
    forum.flymeos.com
    Social Media:
    www.facebook.com/meizu
    www.twitter.com/meizu
    www.linkedin.com/company/meizu

    Na ezért keresem root nélküli változtatás lehetőségét.
    Ha valakinek van ötlete,ne tartsa magában!

Új hozzászólás Aktív témák