- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
Hát ha végre felraknának még két radart, akkor végre elérnék bármely random német prémium autó 10 évvel ezelőtti hw szintjét.
Btw, csak radarra alapozni nagyjából öngyilkosság, ha 0,2% FAR-r, FFR-t tud az már csoda, ráadásul a "Software 8.0 unlocks access to six times as many radar objects with the same hardware with a lot more information per object" is kb. annyit jelent, hogy végre rálátnak egy réteggel lentebb és már ők fognak szűrni a már kevésbé szűrt adatokból. Csak hát aki látott/dolgozott már radar raw képet/képpel, az most fogja a fejét, hogy gépi tanulással és fraud szűréssel nem fognak ezzel sem balesetet megelőzni. Dual radar persze továbbra sincs, mert ugye az pénzbe kerülne...
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
MaUser
addikt
Tesla tud ilyet?
Nagyjából annyi a különbség, hogy FUSI, ISO26262, stb. mond valamit az EU gyártóknak és a japánoknak, Teslát meg nem nagyon érdekli és megenged olyat, amiért mondjuk a Merci-nek vagy a Lexus-nak már milliárd $-okat kéne csengetnie. Mert nem hiszem, hogy egy nem USA gyártónak hagyná az amerikai kormány, hogy embert öljön a nem kiforrott rendszerével.
(Csak egy példa: Tesla-n kívül a többi kocsinál fogni kell a kormányt autopilot módban. Aztán pár haláleset után talán végre ott is kelleni fog...)
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
MaUser
addikt
Khm, ne keverjünk már egy image video-t valós helyzettel.
(Jelenleg a video-n bemutatott dolgot tudja a Tesla napos időben, sávszintű gps adatokkal lefedett úton, egy már bejárt úton, net kapcsolat mellett. Kb. ugyanezt tudja bármelyik másik konkurens is, de jogi szempontok miatt részfeladatokra vannak limitálva. Az meg a jogalkotók maximális felelőtlensége, hogy engednek egy sima egyszenzoros radarral asil d funkciót végrehajtatni. Majd még pár ember meghal, molylepke elütés miatt és észbe kapnak. Btw, hasonló körülmények között Toyota már 10 éve ment japánban, Merci pedig pár éve már akkor 5 éve szériában lévő cuccokkal ment forgalomban 100km-t önjáró módon ugyanígy. Nincs ebben semmi extra, azért a hw nagyjából ugyanaz, mert van két nagy gyártó és a sw sem annyira egyedi, az ehhez kellő tudományos alapok már bő 25 éve egyetemi tananyag része.)
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
MaUser
addikt
A hasonlat nem jó, mert szerinted a többi nagy autógyár nem pont ezt teszi legalább ennyi ideje? Amire senki nem számított, hogy simán keresztülviszik valahol, hogy engednek beta rendszerrel menni kocsikat. Itt van a Tesla-nak nagy előnye, hogy ezt kiharcolta, illetve olyan környezeti viszonyok között közlekedik a fő piacán, ami egy álom az automata vezetésnek. Azért Detroit környékén bukdácsol ám rendesen az autopilot az esős téli időben, meg az ismeretlen környezet miatt.
Az alapok (machine learning, data mining, sensor fusion, motion flow, stb. tudományos háttere) legalább 25 évesek és ugyanezen az úton jár a többi gyártó is (nincs is más szvsz). De tovább megyek, az összes nagyobb Tier 1-nek fut a saját ilyen projektje és kb. hasonló szinten állnak, illetve sokszor előbbre, mert pl. egy Conti pontosan tudja mik a korlátai a radaroknak és nem véletlenül mennek ezerrel a solid-state lidar irányába, még Tesla éppen most jelenti be hogy elértek a radar használatáig. Aztán pár haláleset múlva majd csavarnak az algoritmuson megint és remélhetőleg már lesz dual sensor
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...