- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sub71
aktív tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Az elektromos autó plusz költsége minimum 2 és 4 millió Ft között van, egy ugyanolyan, de belsőégésükhöz képest! Logikus módon, százalékosan egy kis autónál ez akár 50% áremelkedést okozhat, míg egy nagy SUV-nél ez max 15% felár, ezt könnyebben hajlandók a vevők kifizetni! Ezért nem a VW polo kategóriát nyomják elsődlegesen...A kis elektromos autókat jórészt flottában veszik a cégek, azokon nem nagyon keresnek a gyártók, max. reklámnak jó...
[ Szerkesztve ]