- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Teljesítményben nincs a csúcson az új Kirin 9010
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Bőrkötést kapott a Galaxy M55 Kínában
ma És új nevet. Az itthon is elérhető készülék arrafelé C55 néven fut.
-
Rövid előzetesen a V Rising teljes kiadása
gp Elsőként a PC-s változat érkezik jövő hónapban, később PlayStation 5-re is befut a program.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sub71
aktív tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Az elektromos autó plusz költsége minimum 2 és 4 millió Ft között van, egy ugyanolyan, de belsőégésükhöz képest! Logikus módon, százalékosan egy kis autónál ez akár 50% áremelkedést okozhat, míg egy nagy SUV-nél ez max 15% felár, ezt könnyebben hajlandók a vevők kifizetni! Ezért nem a VW polo kategóriát nyomják elsődlegesen...A kis elektromos autókat jórészt flottában veszik a cégek, azokon nem nagyon keresnek a gyártók, max. reklámnak jó...
[ Szerkesztve ]
-
sub71
aktív tag
válasz GreenGoblin #10 üzenetére
Az újdonságok eddig is a felsőbb kategóriákból szivárogtak lefelé, ezúttal is ez lesz. 6-8 év és a fejlesztési, beszerzési költségek a felére csökkennek, emészthetőbb mértékű lesz a felár, és Polo kategóriában is megfizethető válik...
-
sub71
aktív tag
válasz GreenGoblin #10 üzenetére
Amúgy is a ma használt technológia még gyerekcipőben jár, erős a P.V. faktor (Paraszt Vakítás) Igazából most még csak a "hájp" viszi előre! Se nem gazdaságosabb, se nem fentarthatóbb, se nem praktikusabb, mint a belsőégésüek! Ha itt is lesz jövedékiadó, megszűnnek a kedvezmények mint az ingyenes parkolás, költségmentes átírás, gépjárműadó... Elképzelem a békásmegyeri lakótelepet, ahogy 10 ezer darab, 30 méteres kábel lóg az ablakokból
-
sub71
aktív tag
Azt írtam, "ha itt is lesz jövedéki adó stb..."
Az üzemanyag árának több, mint a fele állami elvonás! Ha mindenkinek elektromos autója lesz, szerinted az állam veszni hagyja az évi 100milliárd jövedékiadót meg még azt a 10 féle elvonást, ami az üzemanyag árába van beépítve? Majd megfizettetik az elektromos autókkak is! Pontosan annyiba fog kerülni 100km, mint most egy dízellel. Fentarthatóság... egyrészt, hogy miből fogják azt a plusz gigawatt hegyeket előállítani, hogyan tárolják a rendszerben a többletet, hogyan semmisítik meg azt az évi 6-15millió, forgalomból kivont e-autó akkuját, ez mennyi környezetterheléssel fog járni! Sok kérdésre nincs még válasz! Számomra a hidrogén, mint üzemanyag fentarthatóbbnak tűnik, lásd Toyota. Sajnos az még nem olyan "divatos", nem ultramenő egy olyannal közlekedni, ezért is használtam a "hájp" kifejezést.. .[ Szerkesztve ]
-
sub71
aktív tag
válasz #16820480 #19 üzenetére
A többlet áram abból lesz, hogy pl Németorszagban talyaly nyáron a hálózatüzemeltető cégek nem vették át még ingyen sem a napelemekkel, szélerőművekkel előállított áramot, pont a tárolási problémák miatt. Itt a kollega írta, hogy otthon termelt napelem árammal töltötte az autóját! Amit ő ingyen megtermelt nappal, betáplálta a hálózatba, majd éjjel feltöltötte a kocsiját! Szerinted ezt melyik cég teszi meg neked ingyen hosszútávon? Nem véletlenül változtatták meg 2023-tól a lakossági, napelemmel megtermelt áramátvétel szabályzását. Mind a cégek, mind az állam előre meghatározott bevétellel/nyereséggel számol. Ha holnap feltalálják a vízzel működő autót, neked, mint végfelhasználónak pont annyiba fog kerülni az üzemeltetése, mint most egy benzinesnek, így működik a kapitalizmus....
[ Szerkesztve ]
-
sub71
aktív tag
Amúgy meg köszönöm a hidrogén, mit üzemanyaggal kapcsolatos hozzászólasokat! Látom az sem lesz igazi alternatíva, ezekkel a dolgokkal kapcsolatban hiányosak voltak az információim!
Rolly 20# Ha mondjuk 2019- ben 500milliárd volt az állam bevétele az üzemanyagokból és jövőre már minden autó elektromos lesz, az állam akkor is igényt fog tartani az 500milliárdjára, tehát logikus módon úgy veti ki az adókat és járulékokat az e-autókra, hogy neki megmaradjon a bevétele! Tehát mindegy, hogy kilométer alapon, vagy darabra, de beszedi ezt az összeget![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Asztalos klub
- Büszke apukák és anyukák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen monitort vegyek?
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Acer Aspire 7 A715-72G - Fekete, matt kijelző + ajándék 8 GB Kingston SD kártya
- Anker Soundcore Life Q20i Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (Új / bontatlan / 1.5 év garancia)
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!