Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Graphics

    Jómunkásember

    Épp aktuális, és inkább szolgáltatói magatartás oldaláról közelítem meg a dolgot , semmint tarifa szempontból.

    Adott a Telenor/djuice páros, és van ez az újdonság a Klikk, ami ugye 3 hónapon keresztül ingyenesen kínál 100 Mb mobilnetet.

    A gond csak az hogy a szolgáltatás leteltével már elkérik a havidíjat, viszont nem kap az ügyfél értesítést, és például annak idején amikor 20 MB adtak 1 hónapig ingyen, akkor a család egyik számláján 3-4hónapig vonták le a 490FT ( akkor) ,miközben egy Nokia 6300-án ki sem volt használva a net.

    Igazából a tájékoztatás hiányára akartam felhívni a figyelmet, vagy valami opciót lehetne bevezetni, hogy mondjuk a 3 hónap végén egy SMS-el értesítenék az ügyfelet, hogy mondjuk küldje el smsben a XYZY telefonszámra a KlikkStop/Netstop szót, és akkor Ámen leiratkozás megtörtént :)

    EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

  • Graphics

    Jómunkásember

    válasz hallerlaller #65 üzenetére

    Személyes eset:
    Telenor, bónuszprogram 19.hónapban új készülék vásárlása, régi bevisz, hűségkedvezmény levon, és akciósan elhoztam a telefont, tehát régi ügyfeleknél is élt a dolog , ámbár az általad vázolt szituációra is volt példa, sajnos ismételten a marketingesek sara volt a dolog, ügyfélszerzés volt a fő szempont.

    EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

Új hozzászólás Aktív témák