- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Netfone
Hirdetés
-
Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
it Az USA politikusai sürgetik Kínát és Oroszországot, hogy rögzítsék: csak ember irányíthat atomfegyvereket, AI nem.
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
-
Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
gp Hamarosan a The Boys karaktere is csatlakozik a sorozathoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
-
nyunyu
félisten
válasz Depression #134 üzenetére
Ha nekem ingyenes a hívás, akkor teljesen feleslegesen terhelem a hálózatot és az idegeimet is, ahelyett hogy kérhetném a visszahívásomat.
Pl. ha a várakozási idő több, mint 5 perc, felajánlhatná. Nekik ez nem kerülne többe, és az ügyintézés sem lenne hosszabb.~1 honapja letezik ilyen funkcio a 1220-on, csak nem mindig+nem minden ugyfel tipusnak van bekapcsolva az automatikus visszahivas lehetosege.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz hurrikan #147 üzenetére
Ha hívod a központjukat mélyre be kell menned a menükbe hogy ügyintézőt kapcsoltathass, jó lenne ha a hívás elejétől élne a 0-ás gomb
Erre volt par nemzetkozi tanulmany, meg a mi adataink is azt mutattak, hogy amig letezett a fomenu nullas gomb, addig az ugyfelszolgalatot hivok donto tobbsege egybol azt nyomta, meg se hallgatta az automata lehetosegeket.
Holott az automata sokkal alkalmasabb arra, hogy egy nap szazadszor is vegigmondja mittudomen az uj tarifacsomag adatait.
Plane, hogy ha mar a fomenuben kotelezoen ki kell valasztani egy menupontot, akkor mar nagyjabol beloheto, hogy milyen temakorhoz erto ugyintezot kapcsoljon neked a rendszer (pl. biztositoknal te eletbiztositast akarsz kotni, akkor ne KGFB szakertot adjon), mig a fomenu nullas gombnal ilyen informacioval egyaltalan nem rendelkezik a rendszer.
Mindenki mindenhez meg nem erthet.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Mikor akarja megcsinalni a Vodafone, hogy ne lehessen veletlenul 12 (vagy tobb) jegyu V-s mobilszamot hivni?
Tobbi szolgaltato trilazik, es bemondja, hogy ilyen szamon elofizeto nem kapcsolhato.
V veszi az orszaghivo+korzetszammal egyutt elso 11-et, es tarcsazza...Persze a hivott oldalnak meg a teljes bepotyogott szamot tovabbitja.
Egyik ugyfelunk anyazott egy kort, mert ez alapjan nem tudta azonositani, melyik hirdetesukben szereplo szamot hivta a (leendo) ugyfeluk.
Azota mindig raeresztenek egy left(hivott_szam, 11)-et a megkapott hivasadatokra...[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Nem tudom létezik-e ilyen, de egy térképet csinálhatnának a telefonos ügyfélszolgálatról.Mennyivel egyszerűbb lenne kikeresnem hogy mit akarok és csak bepötyögöm az előre kinézett menü számokat és nem kell 20percet hallgatnom az üzenetrögzítőt és izgulni hogy "ugye ebbe a menübe lesz az" ami nekem kell.
Telenor eseteben 5+1 fele 1220 struktura van (Hatodik a djuice 1440-e)
Ezek kozott nem sok atfedes van, hiszen az uzleti elofizetoknek teljesen mas lehetosegeik vannak, mint mondjuk a lakossagiaknak.Hogy neked melyik jon be, az az ugyfeltipusodtol fugg.
Ez meg a konnyebbik eset, mert a szolgaltatasok automata megrendelesere/lemondasara szolgalo 1741-en meg hemzsegnek a dinamikus menupontok, ami attol fuggoen aktiv/inaktiv, hogy szamodra a mogotte levo szolgaltatas egyaltalan elerheto-e.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ezzel kapcsolatban m,ost jut eszembe, hogy szintén csak a Magyar Telekomnál nem szeretem azt, hogy reklamációs ügyekben privát számról jön a visszahÍvás,
Multkor valamelyik kollega emlegette, hogy EU szinten kotelezove akarjak tenni, hogy telemarketing hivasok csak hivoszam kijelzessel mehessenek.
Jelenleg a nagy tobbseg nem kuldi el a hivoszamot, vagy ha igen, akkor sem mindig lehet visszahivni a kijelzett szamot...
Jo esetben a ceg telefonszam tartomanyahoz tartozo vezerszamot kuldik, csak elfelejtettek beallitani az alkozpontjukban, hogy ez melyik mellekre/IVRra legyen iranyitva, de lattunk mar kamu hivoszamot is!
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ha úgysem írja ki mindenkinek a hívó számát, akkor minek fárasszák vele a rendszerüket!
Nem hinnem, hogy par percnel tovabb tartana bekonfiguralni az alkozpontban.
Esetunkben pl. annyi, hogy kitoltok egy mezot az adatbazisban, aztan utana a megfelelo programban rabokok a konfiguracio betoltese gombra.
Milyen barom kifejezés már ez az "ügyfélélmény"?!
Egyik projekt menedzserunknek az a maniaja, hogy tegyek 2 csorgest minden udvozlo szoveg elejere, hogy az adott IVRt hivonak ne az legyen az elmenye, hogy egybol arcaba robban az automata, hanem mintha egy raeros ember odamenne a kagylohoz, es felvenne.
Aztan amikor a mobiljarol felhivta az ujonnan megcsinalt IVRt, rajott, hogy tok folosleges, mert mire felepul mobilon a hivas, addigra amugy is kap 1-2 csorgesnyi halozati visszhangot...
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Az esetek többségében az IVR várakoztató zenéje zavaró és hosszú távon kifelyezetten idegesítő. Tudnék preferálni egy menüpontot ahol tárolja a rendszer a beállításaim és megtudnám adni, hogy ne legyen várakoztató zene egyáltalán vagy lehessen legalább több közül választani.
Ne tudd meg, kollega tavaly mennyit szivott azzal, hogy a 1440-nek ne a default Telenor (akkor meg Pannon) varakoztato zeneje legyen, hanem a djuice altal megadott.
Akarhogy probalta allitani (van parfele beallitasi lehetoseg...), valami mindig felulbiralta.Hiaba, tul komplex rendszeruk van.
Egyebkent meg nem lehet csak ugy tetszoleges zenet betenni, mert jon az CD/DVD matricakrol elhiresult Artisjus, es egybol tartja a markat...
Ezert hasznalnak eleg sok helyen Vivaldit, azutan nem kell szerzoi jogdijat fizetni!Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Egy tipp: ha elore tudod, melyik menupont kell neked, azt mar tarcsazaskor is meg lehet adni.
IVR hivoszama moge kell tenni egy pause jelet (3-szor * gomb gyorsan egymas utan, "p"-kent jelenik meg), azutan a menupont szama, majd hivas inditas (zold gomb).
Ekkor a telefon el fogja futyulni a pause jel utan megadott szamsort, amint felveszi az automata.Mondjuk a kotelezoen vegighallgatando udvozlo szoveget igy sem uszod meg.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Tapikepernyonek megvan a maga letjogosultsaga, pl. POS alkalmazasok, ipari folyamatok vezerlese, stb.
(Korabban ettermi fogyatekosoknak raktam ossze rendszereket, arra kivalo a tapi.)De sosem ertettem ezeket az okostelefonokat, egyszeruen tul kicsi a kepernyojuk ahhoz, hogy normalisan lehessen ujjal kezelni, pedig egyre nagyobb tepsiket arulnak telefon cimszoval. (Lasd HTC Desire)
Lassan minden harmadik kollegamnak csilivili robotos telefonja van, de rossz nezni, ahogy tarcsazas cimszoval szerencsetlenkednek.
Vagy beszed kozben veletlenul megerinti a kepernyot, aztan ezzel le is tette a hivastHello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Notebook hibák
- Autós topik
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Mini-ITX
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest