- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
És amúgy ez hány százalék lesz, ha beleszámolod az üzemanyag kitermelését, finomítását és szállítását is, hogy elpöföghesd a kis uzsonnásdobozodban közlekedve?
Az meg a másik, hogy nem csak CO2 létezik, bár manapság mindent abban számolnak szinte, de amikor a városban közlekedő autók számottevő része fekete kormot okádva működik, és/vagy egy rotációs kapa hangját adja haladás közben, akkor bizony inkább szavaznék bármilyen elektromosra. -
b0bcat
addikt
Sokkal kevesebb elromlásra hajlamos alkatrész van egy villanyautóban, az akkumulátor pedig cellánként újítható fel. A 2 milliós EV azért kerül annyiba, amennyibe, mert kisebb belterű és kisebb hatótávolságú, mint az azonos korú és futásteljesítményű, de nagyobb belterű (akár 5 személyes), nagyobb teljesítményű és hatótávolságú modellek. Ezek az olcsóbb villanyautók általában nem is gyorstölthetők, ami szintén értékcsökkentő tényező, tehát városon kívül szinte nem is használhatók, de nekünk csak városi szaladgálásra kellene.
Ha 270 ezret spórolok évente az üzemanyagon, és mondjuk még fele ennyit a szervizen*, az már 400 ezer évente. Ha a mostani autót egy 1 millióval drágábban cseréljük benzines helyett villanyra, akkor elvileg 2,5 év alatt visszahozza az árát.
*A legutóbbi 2 régebbi családi autónk havi átlagos szervizköltsége 35 ezer Ft körül alakult, ami valójában 3x akkora éves költség hosszú távon, mint amivel itt fentebb most számoltam.
[ Szerkesztve ]
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
-
b0bcat
addikt
Egy belsőégésű motorral szerelt autónál nem a futómű vagy a kasztni szervizelése a legnagyobb költség általában hosszú távon, hanem a hajtásláncé. Nyilván a villanyautónál is kell a futóműre meg az esetleges korrózió javítására költeni.
[ Szerkesztve ]
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
-
b0bcat
addikt
Persze, nem zárható ki. Hozzátéve, hogy az ominózus autó üresen 1,7 tonna volt, ami extra terhelést jelentett a futóműre nézve, és a kasztni javítások többször annyiba kerültek, mint a futómű javításai, csak az utóbbiak gyakrabban fordultak elő. Nagy mákom volt, hogy a hajtáslánc nálam nem okozott sok százezres hibákat az utolsó években.
[ Szerkesztve ]
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest