- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Készül a Galaxy S24 FE
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
Hirdetés
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
tag
válasz #16820480 #10 üzenetére
De bennem azért felmerül a kérdés, hogyha a környezetvédelem a cél (elvileg), akkor az aki a városból/kerületből sem megy ki, annak minek autó (bármilyen).
Mindenesetre ez a 44 lóerő piszok kevés, a feleségem lassan közel 20 éves 1.0-ás Toyota Yarisa is 68 lóerős, és 50 km/h felett mondjuk két személlyel ott is már minden egy örökkévalóságig tart.
Ez az autó meg nehezebb is, a 44 lóerővel akkor fog a tulaj előzni egy lovaskocsit is, ha a horizontig nem jön szembe senki. -
aujjobba
addikt
válasz #16820480 #27 üzenetére
Nem vitatja ezt senki, csupan szerintem sincs aranyban azzal, hogy az oceanokon a felvilagon keresztul pofogtetjuk a kontenerhajokon a kinai cuccot, vagy amikor tonnaszamra egetik el a ruhakat amit feleslegesen vettel meg/nem lehet mar eladni mert nem divatos, persze azt is vegigutaztattak Bangladestol idaig.
Ha jartal videken telen es realizalod azt a kvazi mergezo fustot, ami a vegyestuzelesu kazanra dobott flakonok, vizes fa, olaj, maradek festek, stb okoz, amivel a szigeteletlen Kadar-kockakat futik ki. Hozzaadva az avaregetest, ami szinten tilos es mergezo anyagokat juttat a levegobe, de beszuntetni lehetetlen. -
strogov
senior tag
válasz #16820480 #27 üzenetére
A személyautóra igaz lehet a 6%. 70% fölött van a szállítmányozás. A polgári és katonai repülés szintén jelentős. De ... A környezetszennyezés alapvetően kutyát nem zavar. Az, hogy a bisz-basz rendelést át kell konténerezni, a világon senkit nem érdekel. Ugyanígy nem érdekel senkit, hogy a telefonja (meg a villanyautója) miatt holdbéli tájat varázsolnak a lítium bányák környékére.
A városi károsanyag kibocsátás jelentős részéért meg a dugóban ácsorgó autók felelősek. És ez az ami alapvetően zavarja az embereket. Meg a szeméthegy ... de ezt elviszik vietnámba, ott berakják a tengerbe, de az már nem a mi szemetünk.
-
aujjobba
addikt
válasz #16820480 #34 üzenetére
Ez a baj az avaregetessel: [link]
Amit ott egetsz az tobbnyire zold, nedves is, nehezen alacsony homersekleten eg, oxigenellatasa rossz.Persze abban igazad van, hogy nem csak egyfajta szennyezesre kellene koncentralni, hanem a tobbire is.
#33: b0bcat
Egyebkent kiszamoltad, megeri?
Marmint ha a villany bekerulesi koltsege 4millio, gondolom olyan 10 evig tudod is hasznalni, es talan 1.5 l/100km koruli benzinfogyasztassal szoktak osszevetni a villanyt, de ebben nem vagyok biztos.
Tehat ha ezt hasznalod a nemtudom milyen fogyasztasu jelenlegi szaladgalos helyett, megterul a befektetes? -
forumpista
tag
válasz #16820480 #19 üzenetére
Nem nehéz elképzelni, mindenki meg tudja indokolni hogy neki miért kell autóval járnia.
A valóság ezzel szemben meg, hogyha csak azok ülnének autóba akiknek muszáj és csak akkor amikor indokolt, akkor ez az egész problémakör nem létezne.
Nyilván a dugókat a sok 60 éves kertvárosi mozgássérült okozza, akik épp az unokához készülnek... Ja nem... -
forumpista
tag
válasz #16820480 #58 üzenetére
Milyen szintre?
Csak ismételni tudom magam, ha csak az ülne autóba a városokban, akinek tényleg muszáj és csak akkor amikor tényleg muszáj, sokkal előrébb tartanánk.
Ha ez szerinted lesüllyedés valami szintre, hát...Egyébként tőlünk nyugatabbra már eljutottak arra a szintre is, hogy kitiltották az autókat a városokból vagy a belvárosokból, meg hogy az emberek elkezdtek sétálni meg kerékpárra ülni, és voalá, működik, a gyerekek járnak iskolába, nagyszülők látják az unokáikat, az emberek nem halnak éhen...
Itthon (sajnos) még ott tartunk hogy a büdös gyökér is megmagyarázza hogy miért parkolt be keresztbe elfoglalva két mozgássérült helyet is a bolt előtt, mert ezt is meg lehet magyarázni.