Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz tomcat78 #68 üzenetére

    Nem bizonyos tekintetben hanem abszolút az, a mai kibocsátási értékekkel számolva. Természetesen globálisan nézve, mert annak semmi értelme hogy kivisszük a gyártást aztán örölünk hogy az eu-ban csökken a co2-es kibocsátás aztán meglepődünk hogy a világon meg nő...
    Tanulmányt sokat lehet látni, olyat is miszerint a Föld lapos. Ne az eredményt nézd, hanem azt hogyan számolják ki. Valahol mindig sikerül "elrontani", persze nyilván csak véletlen. És igen ha akarom simán kihozom azt hogy a suzuki swift sokkal zöldebb mint a tesla. Nem csalok, szimplán úgy számolok hogy az a suzukinak kedvezzen.

    (PL: elfelejtem hogy az üzemanyag nem a benzinkúton terem, kitermelés szállítás rengeteg co2, csak x km-ig nézem a számítást ami legyen minél kevesebb, ez 50-100-150e szokott lenni. Hiszen ezekután mindenki kidobja az autókat ugye, 100%-ban nem megújuló árammal számolok hiszen tudom hogy az erőmű szennyezése magas, elfelejtek olyan dolgokat mint a kötelező szerviz (olajcsere, fékbetétcsere stb) és a komolyabb szervizek gyakorisága) stb.

    Persze tudok a másik oldalon is "alakítani". Olyan szépek a gyári fogyasztási értékek, hm 6litert ír számoljuk azzal. Lehet hogy a valóságban 10liter alatt nem hozod ki de nam baj (Nálam a fogyasztás nem az amit az autó ír, az csak egy szám. Csak arről nem szoktunk beszélni,) Vagy azzal a kibocsátási értékkel számolok amit a gyártó megad (hahah, dízelbotrány, a mai mapig ezt csinálják sajnos) így milyen alacsony értéket kapunk nem? Lehetne még sorolni.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák