- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Garmin Venu 2 - ritmusérzék, stílusérték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
ma Az iPhone Slim viszont apróbb és vékonyabb lehet.
-
Mozgásban az RKGK
gp A teljes kiadás premierjére már nem kell sokat várni, alig két hét múlva megkapjuk a programot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nem bizonyos tekintetben hanem abszolút az, a mai kibocsátási értékekkel számolva. Természetesen globálisan nézve, mert annak semmi értelme hogy kivisszük a gyártást aztán örölünk hogy az eu-ban csökken a co2-es kibocsátás aztán meglepődünk hogy a világon meg nő...
Tanulmányt sokat lehet látni, olyat is miszerint a Föld lapos. Ne az eredményt nézd, hanem azt hogyan számolják ki. Valahol mindig sikerül "elrontani", persze nyilván csak véletlen. És igen ha akarom simán kihozom azt hogy a suzuki swift sokkal zöldebb mint a tesla. Nem csalok, szimplán úgy számolok hogy az a suzukinak kedvezzen.(PL: elfelejtem hogy az üzemanyag nem a benzinkúton terem, kitermelés szállítás rengeteg co2, csak x km-ig nézem a számítást ami legyen minél kevesebb, ez 50-100-150e szokott lenni. Hiszen ezekután mindenki kidobja az autókat ugye, 100%-ban nem megújuló árammal számolok hiszen tudom hogy az erőmű szennyezése magas, elfelejtek olyan dolgokat mint a kötelező szerviz (olajcsere, fékbetétcsere stb) és a komolyabb szervizek gyakorisága) stb.
Persze tudok a másik oldalon is "alakítani". Olyan szépek a gyári fogyasztási értékek, hm 6litert ír számoljuk azzal. Lehet hogy a valóságban 10liter alatt nem hozod ki de nam baj (Nálam a fogyasztás nem az amit az autó ír, az csak egy szám. Csak arről nem szoktunk beszélni,) Vagy azzal a kibocsátási értékkel számolok amit a gyártó megad (hahah, dízelbotrány, a mai mapig ezt csinálják sajnos) így milyen alacsony értéket kapunk nem? Lehetne még sorolni.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 24
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Vivaldi (böngésző)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- Avaya VSP 7024XLS B2F 24 portos 10GbE SFP+
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Brocade 6505 24 port 16Gb FC SAN switch
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest