- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Hátööö... teljesen komolyan gondolták ezt a formát és az árazást? Egy robogónál
az lenne a lényeg, hogy ha már van hely bőven az ülés alatt (mert kicsi a kereke),
használjuk csomagtartónak. Erre ezen van a wc-deszka, és a kihasználatlan hely.Értem, hogy még képlékeny fázisban van, de ez így fos. Ám ha összeáll, akkor...!
Tikakukac: hát, ha akkukímélő módon töltöd C/10-zel, akkor mindegy, mekkora...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A forgalom ritmusát keresd már ki a KRESZ könyvben, légyszi...
Konkrétan le van írva, hogy indokolatlanul lassan haladni nem szabad.Csóringer: ezért kár volt regisztrálni. Gondolom érintett vagy...
Szerk: viszont legalább beszédes néven regisztráltál. Miszerint aki azt
mondja, hogy ez a termék így NEM befutó, az csóringer. Igazad is van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz arnyekxxx #94 üzenetére
Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
járok 60-70-es szakaszokon is. Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni
45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás. SMKP-val
meg ugye elvárás. Igazából az SMKP teljesen elavult. Valójában nem létezik,
hiszen egy 60-70-et tudó 50-es 2T-nek nem "maximális tervezési sebessége"
a 45 km/h, csak lefojtják, hogy eladható legyen ebben a jogi környezetben is.Igenis veszélyesnek tartom ezt. Nem veszi fel a forgalom ritmusát - előzgetni
kell, stb. A magam részéről ilyen korlátozás mehetne a kukába, rendszámot
MINDEN motorizált kétkerekűre (de bringára sem ártana). De nem én döntök.Ui: bringások simán tekernek ott, ahonnan a KRESZ szerint ki vannak tiltva...
Lehet, hogy ha lenne rajta rendszám, akkor (a beazonosíthatóság miatt) nem.
De szerintem ezt sosem tudjuk meg. Igazából a kretén az autóban is kretén.Legutóbb pl. egy piroson áthajtó, és a zebrára rákanyarodó bringást vasalt ki
majdnem az a taxis, aki leszarta a pirosat, és az ott álló autót kikerülte...MaCS_70: azt a max. 40-et tudót a 30 év melyik felében használtad?
Én még fiatal vagyok, csak 10 éve motorozok Bp-en, ráadásul nem sokat, de
1 hónap 4T 50-es nagyon fájt. Főleg, amikor pl. a Petőfi hídra 30-cal ment fel.
(De hasonlóan egy betegecske 125-össel veszélyesnek tartottam felhajtani a
Lágymányosi hídra kb. 45-tel, miközben ott 70-nel jönnek... ha szabályosak.)Írod, hogy messze nem 50-es robogód van. Nekem se: nyilván nem véletlen...
"Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző
sebességhatárokat enged meg járműveknek."
Ennyi. Nem az a bűnöző, aki 60-70-et megy egy SMKP-val, hanem az elavult
szabályozást kéne az élethez utána húzni. 30 év alatt sok minden változott...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz arnyekxxx #135 üzenetére
Te amúgy mennyit vezettél SMKP-t Budapesten? Picit sem veszélyes
feltartani mindenkit. Nem nekem kéne visszaadni a jogsimat, hanem
annak az autósnak, aki oldaltávolság tartása nélkül sávon belül előz...
(De neki is csak akkor, ha el is csap, mert amúgy szabályos az előzés.
Erre mondom, hogy néha utána lehetne húzni a KRESZ-t az életnek.) -