Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz arnyekxxx #94 üzenetére

    Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
    járok 60-70-es szakaszokon is. Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni
    45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás. SMKP-val
    meg ugye elvárás. Igazából az SMKP teljesen elavult. Valójában nem létezik,
    hiszen egy 60-70-et tudó 50-es 2T-nek nem "maximális tervezési sebessége"
    a 45 km/h, csak lefojtják, hogy eladható legyen ebben a jogi környezetben is.

    Igenis veszélyesnek tartom ezt. Nem veszi fel a forgalom ritmusát - előzgetni
    kell, stb. A magam részéről ilyen korlátozás mehetne a kukába, rendszámot
    MINDEN motorizált kétkerekűre (de bringára sem ártana). De nem én döntök.

    Ui: bringások simán tekernek ott, ahonnan a KRESZ szerint ki vannak tiltva...
    Lehet, hogy ha lenne rajta rendszám, akkor (a beazonosíthatóság miatt) nem.
    De szerintem ezt sosem tudjuk meg. Igazából a kretén az autóban is kretén.
    Legutóbb pl. egy piroson áthajtó, és a zebrára rákanyarodó bringást vasalt ki
    majdnem az a taxis, aki leszarta a pirosat, és az ott álló autót kikerülte...:U

    MaCS_70: azt a max. 40-et tudót a 30 év melyik felében használtad?:))
    Én még fiatal vagyok, csak 10 éve motorozok Bp-en, ráadásul nem sokat, de
    1 hónap 4T 50-es nagyon fájt. Főleg, amikor pl. a Petőfi hídra 30-cal ment fel.
    (De hasonlóan egy betegecske 125-össel veszélyesnek tartottam felhajtani a
    Lágymányosi hídra kb. 45-tel, miközben ott 70-nel jönnek... ha szabályosak.)

    Írod, hogy messze nem 50-es robogód van. Nekem se: nyilván nem véletlen...
    "Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző
    sebességhatárokat enged meg járműveknek."

    Ennyi. Nem az a bűnöző, aki 60-70-et megy egy SMKP-val, hanem az elavult
    szabályozást kéne az élethez utána húzni. 30 év alatt sok minden változott...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák