Hirdetés
- [Re:] Nokia 808 PureView - kamerás béta
- [Re:] Samsung Galaxy A50 - minden, ami kell
- DIGI Mobil
- [Re:] Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- [Re:] [Doki42:] IMG_20210118_211809
- [Re:] Összetörték a Model Y-t, megjáratták a 10-es önvezető bétát
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- [Re:] Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- [Re:] Hajlítható Xiaomit fotóztak
Hozzászólok Aktív témák
-
Ennek a jó hírére érdemes lenne végre a Pannóniát is felébreszteni!
Ugyanúgy mint a Csepel teherautó márkát is. -
-NOKIA-
Ármester
Végre ezen a téren is fejlődünk!
-
tomazin
veterán
nem volt most teljesen időm végigolvasni, csak az első oldalt, de blinkee nem hasonló (működő) koncepció?
-
sztanozs
addikt
Ez a robogó baromi ronda...
Az ötlet érdekes lehet, de egy csomó cégnek szerintem egyszerűen nem éri meg áramot árulni. Minimális bevétel és könyvelési borzalom (főleg, hogy vsz nincs erre engedélye sem)...JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
amoledus
aktív tag
Valóban nem a legszebb ráadásul a "chopper electric scooter" típusú roller koppintása annak ellenére az elképzelés nem rossz ,csak kérdés mekkora lesz a kereslet.
#ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)
-
hemaka
nagyúr
Nem itthoni piacra lonek ugy latom, legalabbis ezzel a cirka 2 millios arral biztosan nem.
A masodik, marketingesek altal megalmodott kepet nem is ertem igazan.[ Szerkesztve ]
-
Csorbi
őstag
"A pilot után Veszprémben elindítjuk 2019-ben a rendes üzemeltetést"
Veszprémi Linda?
-
Plebi
senior tag
Tetszik, de az ára nagyon magas és amennyiben ezt sem lehet "okosítani", hogy ne csal 45-el menjen, akkor városban veszélyes is. Persze értem, hogy ez a jogszabály, de egy robogó sem, még a cél vespa sem 45-el halad, egyszerűen a városban letolnak, ha nem mész 50-60 között. Ezzel ki lehet lőni, de utolérnek utána.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Gigabyte Aorus RX 5700 XT 8G, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; Oculus Rift S
-
sztanozs
addikt
Nem a "sok hülyével" van a probléma, hanem azzal, hogy ezek a kezdeményezések legtöbbször naiv elképzelések, konkrét költség- és megtérüléstervezés nélkül. Értem én, hogy ez a tervezőasztalon jól néz ki, de ha a valóságot nézzük, akkor profitorientált és költségérzékeny cégek (akiknek amúgy ki kellene váltani az korlátozott energia-kereskedelmi és villamos-gépjármű töltési engedélyeket, méréshatósági engedéllyel ellátott villamos-mérőberendezéseket beszerezni, stb.) nem fognak ebbe beruházni. És ha nem lesz normális töltőhálózat és a csak a repi-okból beruházó energiaszolgáltatók töltői maradnak, akkor az egész már is nem lesz rövid távon működőképes.
Így lesz egy papíron szép és előremutató ötletől soha meg nem valósuló megoldás.
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Tikakukac
titán
Ébresztik azokat folyamatosan. Csak mivel piacképtelen a hazai gyártás ezen része, így szépen döglik is meg minden kezdeményezés. Próbáljunk valami kisebbet összehozni, majd gyártunk autót meg motort, amikor felnő hozzá az ország
A rotyogó meg jó, meg fjúcsör. 6k ajróért viszont nyilván nagyon réteg cucc tud lenni. Magyar embernek 100k is durva összeg egy robogóra. Anyám a 15k-s régi céges robeszre is húzta a száját és után a beleölt 20k-ra is, mire fel lett újítva. Szóval
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
RoBos
aktív tag
Úgy látom a tervező a Frédi-Bénin nőtt fel, mert elég kőkorszaki lett a design!
Ez most komoly?! -
atike
nagyúr
Ronda de legalább drága. Hááááát.....
-
oszi666
őstag
ez a robogó egy formatervezői bravúr. gyönyörű
#atike
ellentétes vélemények
szerintem legyűgöző pedig nem szeretem a kocka formákat
[ Szerkesztve ]
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
Busterftw
őstag
En is ezen agyaltam, nem tunik se ergonomikusnak, se biztonsagosnak, se praktikusnak.
Ezzel a Vespa presztizs dumaval fogjak megolni az egeszet. Foleg olyan arerzekeny piacon, mint a magyar.
Inkabb gyartananak olcso, mindenkinek elerheto modelleket.Pl itt spanyolban a Mooving vagy Blinkee 1 ev alatt nagyon elterjedt, pedig ezek csak elekromos robogo berlesre valok.
El vannak szorva a varosban, barhol otthagyhatod oket, app-ban megnezed merre van egy, lefoglalod, odabattyogsz, aztan percenkent fizetsz 19 centet, ha meg epp allsz akkor 9 centet.
Lehet venni bundle perceket is amit leutazol, ugy megolcsobb.Ilyenen kene Magyarorszagon is, igaz nem tudom van-e.
-
cinemazealot
addikt
Hát a formaterv nálam is kivágta a biztosítékot. A cikk ugyan később említi, hogy a 70-es 80-as évekbeli jövőkép ihlette a gépet, de nemhogy eltelt azóta majd' fél évszázad, de még baleset-megelőzési szempontok is közrejátszanak egy jármű formavilágának kialakításakor. Én ezt inkább tekinteném költséghatékony gyártást/javítást elősegítő tervezésnek (nincs szükség bonyolult ívelt sajtoló/fröccsöntő alkatrész gyártó gépekre), amilyen anno a Puli elektromos autó is volt, szegénykém, az is eléggé baltával szabott formatervezés volt.
Attól függetlenül, hogy a bő másfél millás árat én is sokallom, az ötletet maximálisan támogatom. Itt az ideje, hogy Magyarország mára már alig észrevehető iparából valami elkezdjen visszaépülni.
-
5-6000€? Gogoro véletlen beköszön Európába, a magyar kollegák már le is húzhatják a redőnyt.
Másrészt meg ha "nem tömegtermék", mennyi időnek kell eltelnie az árak meg a gyártás optimalizálásához, hogy e kitűzött, forradalmi közlekedési mód elterjedhessen, mert így Jóska bá' nem fog késztetést érezni, hogy a pakurás Barkast lecserélje.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
válasz
Busterftw #18 üzenetére
A Blinkee már ittvan. Mire elkezdik a tesztüzemet - már szinte mindenhová betolják a cuccaikat a sokkal tőkeerősebb üzemeltetők.
Minden tiszteletem a gyártó-tervezőnek, de kételkedem a piaci sikerben. 6000 ejróért? Ne mááár.
Manapság, mikor lehet bérelni és valódi értelemben az orrod előtt van a bérelhető dolog - venni értelmetlen.
Fura, de a Volvo is erre indult el. Az embereknek továbbra sem a kocsit tulajdonlása, hanem a helyváltoztatás kell...
6000 euró meg azért akárhogyis nézzük: pénz.Karóra és formatervező projekt + 2 lebegő ThinkPad és 1 asztali AMD szörnyeteg!
-
Biztos, hogy nem Sapi fantáziáján hasalt el a dolog. Ő már többször bebizonyította, hogy neki teljesen elmentek otthonról.
Anno a Time Machine első lett a motorépítő EB -n, majd ötödik a VB -n.
[ Szerkesztve ]
Samsung Note 9 (8/512), Android 9
-
vadkörte
addikt
A koncepció alapvetően támagatandó és erősen szimpatikus. Úgy is mondhatnám, hogy tetszik és szívesen át is ülnék egy elektromos robogóra a kocsiról, még askkor is, ha csak otthon tudnám tölteni.
A "motor" olyan amilyen. Dizájn termék és ez olyan szerintem, mint az ízlés. Nem vitatkozunk róla, mer ami nekem tetszik, attól más viszolyoghat. (amúgy szerintem is érdekesen néz ki...)
A koncepciójuk sírját itt ássák meg:
"Az árat így nagyjából 5000-6000 euró környékére lőttük be jelenleg. Tehát egyáltalán nem egy tömegtermékről van szó, és ez a külsején is meglátszik."
Ha tervbe vennék egy vállalhatóbb külsejű, de egyszerűbb és (jelensősen)olcsóbb - akár kissebb hatótávolságú, mondjuk 30-60Km - modell futtatását is, valószínűleg kelendőbb lenne.Üdv. V. Körte
-
Kopi31415
félisten
Ezen a szinten kell tudni versenyezni árban, de szerintem még ez is drága, figyelembe véve, hogy nem özönlötte el az utakat.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
BlackPriest
őstag
az ötlet tök jó, a robogó ízlés dolga, a magyar közlekedési szabályok meg a gyilkolásra vannak kitalálva. nyilván a babetta (ha már Linda) nem is tudott 45-nél, de nem is volt hozzá se fék, se futómű. a törvényhozóknak el kéne gondolkodni azon, hogy a technika 40 év alatt fejlődött. inkább kössék oktatáshoz a robogózást is, ne csak egy autós jogsi kelljen hozzá, de lehessen azokkal is haladni értelmes tempóban
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz
Kopi31415 #24 üzenetére
Ezt még nem is láttam! Sajnos ezerszer jobban néz ki, mint a Linda.
És iszonyat sok van már most is. Hollandok is csináltak egy nagyon durvát. A Johammer csiga formája nagyon vicces.
Mondjuk ott van még pár érdekes mashina.
Karóra és formatervező projekt + 2 lebegő ThinkPad és 1 asztali AMD szörnyeteg!
-
arty
addikt
válasz
BlackPriest #25 üzenetére
szerintem is kellene robogóra vizsga! én sok-sok év autózás után idén ültem életemben először át robogóra, volt meglepetés (és esés is)... a 60km/h viszont már ok/elég, 45-el halott lennék.
stadion, kisvasút, freemail
-
hemaka
nagyúr
válasz
-Skylake- #10 üzenetére
Igazabol azt nem ertem, hogy tegyuk fel a no most varja hogy feltoltodjon a robogoja es gondolta addig zenelget egyet?
Ugy indult el, hogy le volt merulve? Vagy ha mesz valahova, akkor ameddig elintezed a dolgaid, toltodik a robi, az ok.
Azt mar meg sem merem kerdezni, hogyan es mivel vitte oda a hangfalat es a gitart, a hatara volt kotve? -
bozont
veterán
Ez a koncepció az árammegosztásról nem rossz, nekem még a motor formája is bejön. Viszont valahogy mégsem áll össze a dolog. Először azt írja hogy erre a megosztós szolgáltatásra épülne az egész. Utána meg hogy a motor nem tömeg, hanem rétegtermék és bemondanak egy olyan árat ami még külföldi mércével is sok.
Egy szolgáltatásnak az a lényege, hogy minél többen igénybe vegyék, így lesz belőle pénz. Nekem ez valahogy nem fér össze a rétegtermékkel. -
klaczi
aktív tag
Akár innen is elindulhattak volna. Az eredmény kellemesebb lehetett volna.
Ez tényleg magyar robogó........... volt.
Az "dizájner" aki képes ilyen ocsmány holmit előállítani..........[ Szerkesztve ]
-
Juhaszatti
őstag
A céljuk hogy élhetőbbé tegyék a városokat, és sok embert ültessenek át autókból erre....presztízsrobogó, nem tömegtermék, 5-6000 euró. Érzek némi ellentmondást.
-
válasz
Juhaszatti #33 üzenetére
Pontosan így vagyok ezzel én is, kiegészítve azzal, hogy egy olyan járműnek erősen kétséges szerintem a presztízsértéke, ami de facto a leglassabbak közé tartozik az utcán.
A 45 km/h egy ismert elméleti érték, tulajdonképpen magasabb is, mint a megengedett legnagyobb sebesség, de a legolcsóbb 50-es robogók többsége is tudja az 50-55-öt. De sebaj, majd lehet hekkelni...
A másik problémám a dizájn. Az, hogy szerintem nem csak bántóan ronda, hanem kifejezetten igénytelen formaterv, csak egy dolog. Az viszont már egy másik, hogy csomagtartót sem látok rajta, ami enyhén szólva megkérdőjelezi a használhatóságát.
Az árammegosztás pedig nem lenne rossz ötlet, ha a magyar szabályozás nem tenné gyakorlatilag kivitelezhetetlenné. Állami monopóliumról van szó.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
TheLázs
csendes tag
válasz
BlackPriest #25 üzenetére
Ilyen létezik (B125).
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
lugoka
csendes tag
Ez nagyon vicces
5 - 6000 euro? Megveszem, lemerül és várok a város egyik felén míg feltölt? Vagy átülök a lemerült kölcsönzöttről a feltöltött kölcsönzöttre, amit meg se kellett vennem? Gyorstöltés nélkül mennyi idő alatt töltődik értelmes szintre 10 óra? Arról már nem is beszélve, hogy a gyorstöltést mennyire szeretik az akksik
Majd Svájcba megveszik, meg pár trendi fiú, lányka nálunk is.
Nehogy egy olcsón, tömegesen használható valamit fejlesszünk. Így majd lehet picsogni ha megbukik -
-
TheLázs
csendes tag
válasz
BlackPriest #39 üzenetére
Nem értem a problémát...
Na jó, de értem. Engem annyiban érint, hogy a két simsonom simán kiénekli a 65-öt, vagy többet. Elvileg nem hajthatnám rendszám nélkül. Mondjuk, ha tehetném, lerendszámoztatnám, de nem sikerült megoldani ezeket úgy, mind németországban, hogy "köröztethetik" a vasat X ezer FT-ért Y napig, aztán utána, ha senkinek a fészeréből nem hiányzik igazolhatóan, akkor a tiéd, és legálisan rendszámozható.
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
DigitXT
nagyúr
Hátööö... teljesen komolyan gondolták ezt a formát és az árazást? Egy robogónál
az lenne a lényeg, hogy ha már van hely bőven az ülés alatt (mert kicsi a kereke),
használjuk csomagtartónak. Erre ezen van a wc-deszka, és a kihasználatlan hely.Értem, hogy még képlékeny fázisban van, de ez így fos. Ám ha összeáll, akkor...!
Tikakukac: hát, ha akkukímélő módon töltöd C/10-zel, akkor mindegy, mekkora...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/evga_gtx_780_ti_sc_elado_vizhutes_leghutes_igeny_s/friss.html
-
dabadab
titán
válasz
Kopi31415 #44 üzenetére
Már azt leszámítva, ugye, hogy a csomagot egyáltalán nem tartja
Meg a sisaknak sincs helye.Az egész úgy néz ki, mintha olyasvalaki tervezte volna, aki soha életében nem ült robogón és kb. az egyetlen dolog, amit érdekelte, az az, hogy minél olcsóbban gyárthatóra hozza ki a gépet.
DRM is theft
-
Tikakukac
titán
Nem mertem leírni, de nekem is ilyen szakdoga iparművészeti szakdoga dolog jött le elsőre.
Az is igaz és a funkcionális szépséget díjazom és az ergonómiát. Jó a fjúcsör kinézet, de valahogy mégsem ilyeneken ülünk
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
dz1989
aktív tag
Mint egy sci-fi ből lenne egy pillanatra felvétel.
Háromcsillag Galaktikus jegyze 9= Samsung galaxy note 9 Légy bátor mint az oroszlán, de jámbor mint a dúká. "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk." Carl Gustav Jung
-
Kopi31415
félisten
Melyik csomagtartó tartja a csomagot?
A nem ült robogón megállja a helyét, a minél olcsóbb nem. Ez rohadt drága így kivitelezve. Szerintem semmi financiális kérdés nem lett végig gondolva, különben sokkal pontosabb árat is tudnának mondani.
#51: Nem, az sem tart semmit. A gumi pók tart. Egyébként nem kellene.
[ Szerkesztve ]
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
ma A Servo Movement alapítójával Csapó Balázzsal beszélgettünk az ultradizájnos járműről, a kapcsolódó szolgáltatásokról és a jövőbeni tervekről.
- [Re:] Brutális GDPR-bírságot szabtak ki
- SONY LCD és LED TV-k
- Okos Otthon / Smart Home
- Cyberpunk 2077
- [Re:] Nokia 808 PureView - kamerás béta
- Gaming notebook topik
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Windows 10
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- [Re:] Samsung Galaxy A50 - minden, ami kell
- További aktív témák...
- HP Probook 645 G1 ÜZLETI laptop home officera v. iskolásoknak, FULL HD, 16GB RAM, 4 magos CPU
- Acer Nitro 5 AN515-55-704p I7-10750H, 1TB, 16GB, 1650TI, 3 év magyarországi Acer Garancia
- V7 23" LED Full HD Monitor 27 " LED236W3 HDMI VGA
- 1150-es processzorok / I7 4765T / I5-4590 / I5-4570 / I3-4170 / Xeon 1220 V3 / G3450 /
- HP 17-by3265ng - ÚJ 17,3" FullHD IPS notebook - Core i7, 8GB, 512SSD, Windows 10
Állásajánlatok
Cég: ICF Tech Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő