Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• ThomCart

csendes tag

válasz t.imi #679 üzenetére

3 hete van meg, szó szerint szétnyomkodtam a kijelzőt, minden nap durván, több órát játszok vele, nekem semmi bajom nem volt vele, ezért nem hiszem, hogy típushiba lenne
    mint már egyszer be is számoltam róla, nagyon elégedett vagyok a kijelzővel, kifejezetten a játékok miatt vettem, de ez persze kissé szubjektív dolog is

a 10e rootolásáról ezek a hírek, kérdezi valaki, hogy miként sikerült, erre a válasz

Using the script OP posted. You will have to install all the prerequisite drivers etc..
    Setup everything the same way OP says to.

Tehet ezen leírás alapján: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1990705

Nade!!!!!!!:
    Then instead of right clicking on the RunMe_L9.bat, open an administrator command prompt: Go to start -> type cmd -> right click on cmd.exe and select run as administrator. Then change your directory to the folder you have the RunMe_L9.bat with root and restore. Then execute RunMe_L9.bat by typing its name and pressing enter.

Whenever I tried to running the RunMe_L9.bat by right-clicking and running as administrator I would get file not found errors or something like that. Is that the problem you are having?

The way above actually worked without errors and gave me root

egy másik mai bejegyzés:

I had the same problem of getting lot of 'file not found' errors.
    I fixed it by just adding a line in the beginning of the batch file which directly changes the directory to the location where the batch file was located.
    I added a line "cd c:/users/....". You will have to substitute the "c:/users/..." with the actual location of the directory where the batch file is located.
    After that change, it worked the first time.

szóval itt konkrétan ketten is rootolták a 10e-t, bár kissé módosítva az eredeti rootoló progit
    nekem sem találta egyébként a fájlokat, tehát ez a fenti dolog lehet a dolog rákfenéje
    na majd hívok egy szakit, aztán ha nekem is sikerül, akkor jelentkezek

jelenleg ott tartok, hogy XP alatt hiába futtatom, nem megy végig, ott megtalálja a fájlokat, de ezek szerint mégsem eléggé rendszergazdagént futtatom, tehát nem sikerül
    Windows 7 alatt (jobb klikk, run as administrator) meg nem találja a cuccost, ahogy fentebb írva vagyon, ezek szerint könyvtárhiba miatt

de én tényleg nem értek hozzá... csak próbálom kitalálni ezekből a bejegyzésekből, meg a saját tapasztalataimból, hogy mi az ábra

Új hozzászólás Aktív témák