Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bghistvan

    senior tag

    válasz kelly416 #40955 üzenetére

    Friss beszámolót hoztam a szervíz tapasztalataimat illetően,hogy egy kicsit pontosítsak az ominózus garancia hosszabbodással kapcsolatban,hangsúlyozom friss az infó,pár órás fejlemény .

    A készülék a mai napon lett leadva ugye,és leadástól számítva 3,5 óra múlva már küldték is az üzenetet,hogy át lehet venni,megjavították.
    Érkezésemkor azt az információt kaptam,hogy főpanelt cseréltek(alaplap) kapott a készülék egy új IMEI számot,a jótállási jegyre pedig ezt írták: PCB csere.
    Nem a régebbi 5.1 Lollipop van rajta,hanem 6.0 Marshmallow v20g.
    A garancia nem hosszabbodik újabb 2 évvel,hanem a mai naptól számított 1 évvel,de esetemben mivel a garancia lejárati ideje 2018 június,így ez nem mérvadó!
    Azt a tájékoztatást kaptam,ha a 2 év lejárata előtt kell újra javítani,akkor is hosszabbodik újabb 1 évvel a garancia idő.

    Magam sem gondoltam volna hogy ennyire gyors lesz a javítás,biztos kevés készülék volt benn,szóval összességében pozitív a hozzáállásuk,pár óra múlva kézhez kaptam a készüléket!

    Nem tudom mit jelent az a "godmod csít" csak sejtem,de ezek szerint azért nem úgy van,mert ez a jelenlegi szervíz protokoll az LG-nél :)

    Szóval remélem tovább szolgál hűségesen a jövőben is :))

Új hozzászólás Aktív témák