- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Napfénysüti #127 üzenetére
Lehet mást választani még most is. Amióta bejöttek a SUV-ok, ott áll egymás mellett a normál autóval a szalonban, bejön a vevő, és megveszi a SUV-ot.
Az autógyártó azt gyárt, amit megvesznek az emberek.
A Stelvio meg nagyon szép meg jó, csak a kutya se veszi meg. Tudom, az egész internet meg az autós sajtó a Giuliára meg erre nyálazott, de hát az autóbuzik azok egy hangos kisebbség.
Cégeknél a finanszírozás, a flottás szolgáltatások és az élettartam költség számít. Magánszemélyeknél pedig meglepő módon a család női tagjainak a véleménye. (És nekik más szempontjaik vannak, pl. általában alacsonyak és emiatt nem látnak ki rendesen egy lapos építésű autóból)
Na amikor a hülyék írják a cikkeket a totálkárra, pont erről nem olvasol. Vagy ott a speedzone, a szakma legjobb autós újságíróival, és amikor a finanszírozás kalkulátort reklámozzák, akkor látod, hogy igazából fingjuk nincs arról, hogy hogyan vesznek valójában autót a vásárlók, mi a különbség a lízingek között, mennyi a jellemző önerő, stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen