- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Két HMD telefont kapott India
- A Qualcomm és a Sony is kevesebb megrendelést kaphat az Apple-től
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Deathbound - Befutott a PlayStationre szánt demó
gp A PC-s kiadás után a Sony gépein is kipróbálhatjuk a játékot.
-
PCI Express 5.0-s Team Group SSD a szerényebbik fajtából
ph A kétféle tárhelymérettel választható újdonság a januárban debütált GE PRO olcsósított változatának tekinthető.
-
Megkerülné az NVIDIA-adót az Amazon
it Gyorsabban és olcsóbban fejlesztene AI-chipet az Amazon, hogy megkerülje az úgynevezett NVIDIA-adót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Legyen már új logout, borzalmas volt ezt megírni a régi szerkesztővel...
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
joghurt
addikt
Igen, szerintem ennek simán megvan a célközönsége. A BMW-knek is megvan.
Plusz a fegyverkezési verseny, hogy karambolnál senki sem akar a kisebb autóban ülni.
A tej élet, erő, egészség.
-
alcsa
senior tag
-
bkercso
nagyúr
Megmarad a fejedben. Ez a jó reklám. Meg a Van Damme-s kamionos is jó volt.
[ Szerkesztve ]
Oh yeah!
-
fererencz89
őstag
Pont nem rég vettem egy (kínai) SUV-ot. Pedig, nagy ellenzője voltam (kicsit vagyok is még) a típusnak. Értelmes családi egyterű autók 2-3x-os árban vannak, mint ez volt, avagy ezen az áron kis izéket lehetne csak venni, ilyen a kínálat. Mondjuk, hátrányai mellett látom az előnyeit is most már.
Nem szotkam hibázni.
-
ncc1701
veterán
Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál.
Ha nagy kellene, akkor ott a Ford Raptor.
[ Szerkesztve ]
-
Másik érdekesség, hogy ezzel a vicceskedő, suttyó reklámmal a saját vásárlóikat is minősítik.
Aki hajlamos megenni a reklámokat, azt igen.Valakinek ez komolyan imponál?
Hát persze. Aki eddig is tapló volt, az eztán még taplóbb lesz. Ez a trend. A butulás és kivagyiság...(Nem mindenki ilyen megfontolásból vesz SUV-ot, a reklám értelmezését próbálom fejtegetni az én szemszögemből...)
Gojira; A sight to behold:
Lust for comfort, entertainment becomes an obsession
And there is so much time to killAmúgy meg egyterűm van, nem kicsi.
@#8 ncc1701
Szintén nem, vagy marad az egyterű, vagy sedan (ez az állatfaj is kihal lassan), vagy kombi.
Amúgy meg Subaru Impreza WRX / Sti.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
aszamóca
aktív tag
Végre egy hely, ahol lehet gyűlölni a SUV-kat!
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
bkercso
nagyúr
A reklám egy szakma. Nem biztos, hogy amit láttunk, azon túl van mit megfejteni szerintem.
Borulékonyak a SUV-ok és rosszabb celük ütkpzni, gyalogosként is. Meg több anyag van bennük, minek? Sajna túl sok az autó meg az ipari tevékenység így is...
De az tényleg nem baj, ha a felfüggesztés jobban bírja a fekvőrendőröket.
[ Szerkesztve ]
Oh yeah!
-
-
fererencz89
őstag
válasz
Napfénysüti #13 üzenetére
Ahogy írtam, alapvetően elítélem a létezésüket.
A teljesség igénye nélkül: Kisebb eséllyel hassal fel valamin, mint egy "normál" autó (saját és gyakran látott tapasztalat). Ad egy kis megnyugvást, hogy valamivel több gyűrődési zóna van a család (2 kicsi gyerek) körül. Ami talán nem lesz szimpatikus, de kicsit jó érzés, hogy sokkal kevesebben tolnak hátulról (talán nem vagyok ilyenre akkora célpont, mint a régi Rönóval), mert csak a megengedett sebesség +5-10km/h sebességgel haladok. Elég nyugis a stílusom.
Egyébként 7-8misi környékén nem sok új "normál" autó van a piacon, ami ekkora belső teret + csomagtartót nyújt.Nem szotkam hibázni.
-
válasz
fererencz89 #14 üzenetére
A hasalást megértem bár én a sima Suzukimmal se hasaltam még fel szinte semmin (egy baromi magas padkát leszámítva).
Gyűrődési zóna miért több ha a mérete ugyanakkora csak magasabb mint egy normál autó?
Milyen autód van ha szabad kérdeznem?[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
fererencz89
őstag
válasz
Napfénysüti #15 üzenetére
Ezt a régi Scenic-emhez és pár olcsóbb "kisautóhoz" mérve írtam. Az elődöz képest 10-20cm+ van minden irányban (ami nyilván hátrány is).
MG ZS
[ Szerkesztve ]
Nem szotkam hibázni.
-
válasz
fererencz89 #14 üzenetére
Én pont azt tapasztalom, hogy már nem számít a méret, divatos lett a "letollak az útról".
S-Max-ot is ugyanúgy toligálják, mint a Giulietta-t vagy az F Astra-t.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
konci79
őstag
válasz
fererencz89 #14 üzenetére
Több tesztben is volt róla szó korábban ( már nem tudom hol olvastam, de megragadt), hogy ezekben a hátsó ülésen utazók egyáltalán nincsenek biztonságban...
-
Vladi
nagyúr
Én nemtom miért vesztek, én nem veszek.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Én egyterűt vennék, mert szeretem a tágas fejtért.
SUV-ben semmi sincs, csak egy magas halomra hányt 5 ajtós, netán kombi talán...
CMF Phone 1 kicsomagolás - https://youtu.be/jB8Q0ouKdPw
-
Nagyon sok SUV ban hátul kényelmetlen létezni. 180cm magasság felett szűk fejtér, rövid, kényelmetlen ülések, lőrésnyi ablakok. De nem baj: nem divat már az együtt autózás .Csak addig van tele a kocsi, amíg gyerekek vannak a családban. Sőt, szinte minden háztartásban papának- mamának külön kocsija van,de ezzel sem mondtam újat. Ízlés kérdése, hogy épp milyen kivitel, modell, százféleképp meg lehet indokolni mindent is. Az autó sokaknak már nem a közlekedésről szól, sokkal inkább státusz szimbólum, divatcikk, sport és/ vagy munkaeszköz. Ilyen világban élünk, ez van. Ha a népnek kell a kéttonnás, ötméteres monstrum, megkapja. Aztán lehet sírni hogy nincs parkoló, szarok az utak, dugó van, jönnek a csekkek.
Csak nevess, ne vedd túl komolyan!
-
ncc1701
veterán
válasz
fererencz89 #14 üzenetére
Nem tudom, hogy vagy vele, de én úton közlekedem, nem járok olyan helyen, ahol normál hasmagasságú autó alja felakad.
-
fererencz89
őstag
válasz
Jack Hunter #23 üzenetére
Mondjuk az enyém nem felel meg teljesen a sztereotípiának, de ha már csekkek: 3/4-e lett a kötelezőm, mint előtte, és a fogyasztás is 90%-a, pedig ugyanúgy benzines. Bár lehet, hogy pl egy Swift-tel még kevesebb lenne.
Ncc1701:
Én mondjuk falun élek, már a portáról kijutni is off-road néha.Ja, és bringa utat is építettek elénk, amin áthaladva/lehajtva csiszolta már meg a kocsija alját pár ültetett suttyó.
[ Szerkesztve ]
Nem szotkam hibázni.
-
válasz
fererencz89 #16 üzenetére
Ahogy nézem ez egy 4,3 méteres autó ami nem túl nagy manapság. Maximum egy Swifthez képet van benne picit több ütközőzóna vagy az én Balenomhoz képest (4 m). De pl az öreg Hondám meg hosszabb volt, meg amekkora autók vannak manapság azok között az MG ZS pont elég kicsi.
Jack Hunter : azon szoktam mosolyogni mikor megveszik ezeket a hatalmas dögöket de normálisan közlekedni meg parkolni már nem tudnak.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
válasz
fererencz89 #7 üzenetére
Volt nálam teszten, őszintén szólva nekem racionális döntésnek tűnik, hétvégere meg is kaptuk tavaly, talán arra azt mondom normálisan használható és belül sem kicsi.
CMF Phone 1 kicsomagolás - https://youtu.be/jB8Q0ouKdPw
-
bambano
titán
egy rakás helyen ha feltolod a köténylemezt a padkára, lefelé jövet fennakad. főleg, ha fakezű mérnökök tervezték a köténylemezt, mint a Borámon anno.
a suvokhoz: a suvokkal nekem az a bajom, hogy igen gyakran (például az opelnél) fogják a kiskategóriás padlólemezt és építenek rá egy emelt kasztnit. tehát a belső hely annyi, mint az eredeti autóban, de legalább magas, ezért keményített futómű kell alá, így kényelmetlen is. mondjuk veseköved nem lesz, az tutti.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
konci79
őstag
Gyors kereséssel, egyik teszt: [link]
Sajnos egyre több ilyen batár szaladgál az utakon, amivel csak az a baj, hogy az amúgy is sokasodó idióta sofőrök még felsőbbrendűbbnek hiszi magát.
Bár ez már autótól és nemtől függetlenül is így van, rettentően szaporodnak az utakra nem való egyedek... -
Dilikutya
félisten
Opel Mokkát mai napig nem tudom értelmezni. Az egy kis autónak indult, ma meg majdnem akkora, mint az Antara volt anno. Csak épp az nem kisautós platformra épült. Igaz, az nem is Opel volt, szerintem a Chevrolet Captiva volt előbb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Nem veszek suvot, nem stílusom. Maradok a kombinál.
Ha nagy kellene, akkor ott a Ford Raptor.
Ez jó
A Ford Raptor is egy SUV
A szó a Sport Utility Vehicle rövidítése, a Raptor pedig bizony utility is, meg sport is. (Vagy trágyát akarsz vele hordani? Mert akkor elnézést kérek a beszólásért
)
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Dilikutya
félisten
válasz
Donki Hóte #33 üzenetére
Mercedes-szel is hordhatsz ma már trágyát, nekik is van pickup-juk.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
brumi1024
veterán
válasz
Donki Hóte #33 üzenetére
Melyik Raptor? Az egy felszereltségi szint. Egy Bronco Raptor SUV, de a Ranger vagy az F-150 inkább teherautó/pickup.
-
válasz
brumi1024 #35 üzenetére
Tippre a Ranger Raptor lenne a példa, az egy brutális méretű Pick up.
Mármint nekem brutális, a saját W124-em mellett állva, nyilván akinek több ilyen van a környezetében, netán az Egyesült Államokban él, annak ez hétköznapi méretű jármű.
"Nem vagyunk tökéletesek. Tudjuk ezt. Te is tudod. És a telefonjaink sem tökéletesek." - Steve Jobs
-
ncc1701
veterán
válasz
Donki Hóte #33 üzenetére
Igen, ki tudnám használni a platóját. Komposztot, marha trágyát simán tudnék vele hordani, nem kellene utánfutóval xarakodni.
De ha már pickup, akkor olyan kéne, amire rámegy egy szabvány 80x120-as raklap.[ Szerkesztve ]
-
Amikor megveszi az ember a Raptort, akkor erősen dinoszaurusz érzés...
Amikor meg életciklusa végét járja, akkor lesz belőle bontószaurusz...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Dare2Live
nagyúr
Nekem az új truck design jön be leginkább. A SUVoknak is baromi magasan van az eleje de itt mégfelejbb húzták +15cm mindha direkt cél lenne hogy minnél magasabban legyen az eleje, minnél kisebb ablak előre minnél kevesebbet lehessen elötted előre látni.
Zebrán 9éves 130cmes gyerek lelép eléd és te pont pl balra néztél nem láttad át fogsz menni rajta mert ahogy sétál elötted nem látszik ki.A trend pedig fixen jön SUVra is.
Közben a kisautó kihalt USben mert 2tonnás SUV/Truckok mellett rémítő egy Yaris, jazzal közlekedni. És ez jön EUba is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
avl
senior tag
válasz
Napfénysüti #26 üzenetére
Baleno-ról érdekelne tapasztalatod (mennyi idö/km alatt, volt-e hiba, fogyi [hogyan hajtva] ha figeled pontosan, mi lenne jo benne maskepp, mi jobb, mint gondoltad)
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
fererencz89 #14 üzenetére
érdemes megnézni ezt a videót ha eddig azt gondoltad hogy a SUV biztonságosabb neked. plot twist: nem az.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Snoop-y
veterán
En kifejezetten lassan megyek at mindenfele akadalyon. Normal speedbumpon is keresztben pedig egy Grand Cherokeeban ulok...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
fererencz89
őstag
válasz
FireKeeper #42 üzenetére
Nem néztem most végig, de szerintem ez globális érvényű inkább, nem nekem kevésbé biztonságos. Ami nekem van, sok "normál" autó nagyobb és nehezebb attól. Annyi biztos, és ezt említettem meg előnynek, hogy pl oldalról is 5-10cm-rel távolabb van az autó külső fala az utastól, mint pl egy egyterűben. Amiket imádok, leginkább most is olyat vettem volna.
Nem szotkam hibázni.
-
De az tényleg nem baj, ha a felfüggesztés jobban bírja a fekvőrendőröket.
Egyetlen futómű sem szereti igazán a fekvőrendőröket.
Én lelassítok, és lassan megyek át rajta. Bármilyen autó legyen a seggem alatt.
Pont lassításnak teszik oda.
Le is szoktak dudálni, mert óvatoskodok. Meg integetnek. Én meg leszarom, és hangosabbra állítom a Slayer-t, és ugyanúgy óvatosan megye át.
akinek meg van elég pénze futóművet cseréltetni, beállíttatni, az csinála csak, menjen át rajta gyorsan.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Kíváncsi leszek hogy az új Tesla Cybertruck USA-ban mennyi életet követel majd, nem véletlen nem engedélyezett EU-ban.
PC: https://hu.pcpartpicker.com/list/8Pb6z6
-
Egon
nagyúr
60+-os emberek könnyebben tudnak kiszállni egy SUV-ból, náluk akár indokolt is lehet egy emelt autót választani, ergo létjogosultság az van.
A reklám meg nekem inkább a fekvőrendőrök paródiájának tűnik, Itt a kerületben van legalább 2 olyan rohadt magas fekvőrendőr, aminél pluszban még meg is süllyedt az aszfalt közvetlenül az emelkedő rész előtt, hogy még tutibb legyen (az egyik a sulinál van, ott szinte percenként fut rá 1-1 mazsola úgy, hogy hallhatóan leér a kocsi eleje): ott egy alacsonyabb autóval még 5 km/h-s sebességnél is ferdén kell rá felhajtani, hogy ne érjen le...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
elmepocok
tag
A nagyobb hasmagasság miatt venni valójában illúzió.
A reklámban szereplő Range hasmagassága 1 centiméterrel nagyobb, mint egy Dacia Sanderoé, de a legtöbb városi SUV-nak még annyi sincs.
Ezek ugyanazok a személyautó platformok, mint 10 éve, csak akkor más formájú volt a bódé. A hasmagasságuk néhány centin belül van, mindegy, hogy kicsi-közepes SUV vagy kicsi-közepes hatchback.
A magas építés miatt a beszállás könnyebb, ennyi előnye van, cserébe nehezebb, többet fogyaszt, kisebb a hátsó fejtér és a csomagtartó. Plusz ugye lassan kizárólag ilyet lehet venni, mert ez most a divat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen