Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mi5u

    tag

    válasz bambano #34 üzenetére

    Szűrőket, olajat maximum a csereintervallum háromnegyedénél, vagy futásteljesítménytől függetlenül évente cserélünk. .Ez érvényes LPG, benzin és dízelmotorokra is. Fékfolyadékot szigorúan kétévente, hűtőfolyadékot fajtától függően 5 vagy 10 évenként. Csak az előírás szerinti olajat töltjük/töltetjük bele, nem Józsibácsi tanácsára hallgatunk(merhákéccázvanbennekőavastagolaj).
    Így egy TDI, JTD,TDCI,CDI...vagy bármelyik benzines is vígan elmegy 4-500000km-t gond nélkül, kivéve ha nincs konstrukciós hiba, (itt egy másik hiba) de azt ugye lehetőség szerint szűrjük vásárláskor(mint mondtam nem veszünk új autót, csak pár éves használtat).
    40 éves vagyok, a benzinesek mellett nem az első dízelautómat hajtom. A Ford mellett most van egy Fiat kisteher is 408000km-el a motorjában. JTD létére PSA alapú dízel(RHZ), füstölni nem füstöl,eddig karosszériára költöttünk csak, meg kopó fék és futómű alkatrészekre. Nem tankolunk kannából, a törődést a fentiek szerint kapja. De tudom, biztos csak én képzelem bele és fosdízel. :U
    A hozzászólások alapján azt gondolom, hogy sokan a gyakorlati tapasztalatok helyett a médiából összeszedett információk alapján kommentelnek.

    És szeretném idézni a fenti hozzászólás egy részét:
    "Nekem a rendes autó ami elvisz A-ból B-be és közben el is férünk benne mondjuk 4-en + csomagok. És nem köpködöm mások autóját a saját blogbejegyzésük alatt csak mert nem benzinnel megy."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák