- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Tisztelettel megkérünk mindenkit, hogy először az összefoglalót olvassa el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Demonlaci2
tag
válasz Potrien #6032 üzenetére
Igen, kinek a pap, kinek a papné. Én is szoktam néha még használni az Z2 pro-t, de én a Samut jobban szeretem, igaz Z2 Pro kettő is volt már, mikor az első feladta rögtön vettem egy másodikat, olyan nagy volt a szerelem, de visszatértem a Samsunghoz (S5), egy S4-est is használgatok néha, a lollival az is egész finom kis gép.
-
berek21
senior tag
válasz Potrien #6474 üzenetére
Szerintem a consumer elektronikai termékek gyártói nem ebbe az irányba haladnak. Ők úgy gondolják hogy cserélje mindenki a készülékét 1-2 évente. Ezért nem jönnek frissítések már a régebbi készülékekre. Ja, és ugye addigra jellemzően már a hardware sem bírja kiszolgálni az újabb szoftok igényeit. Meg ugye addigra a használatban levő kütyük darabszáma is megcsappan. A konklúzió pedig az hogy, minden az ő kezükre játszik. Jól csinálják na.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
D80
tag
válasz Potrien #6470 üzenetére
Nálam is picit eláll az a rész, de annyira minimálisan, hogy nem gondoltam garanciáztatásra ez miatt.
Nekem volt garanciális javításon a telefon, de vitték-hozták. A futár kedves volt! :-D
"Felhívtam a szakszervízt(telemax) akik közölték ,hogy vigyem be a készüléket szoftver frissitésre e miatt."
Itt mit akartak/mit frissítettek?Támogatással egyet értek, de ez nem csak a Lenovonál van így sajnos!
Az iPhone nem jó példa szerintem, teljesen más rendszer! (szerencsére )
-
kelly416
veterán
válasz Potrien #6481 üzenetére
Ne feledd, almáéknak nem 800féle készülékük van, hanem évente 1 vagy 2. 4 év alatt ez átlag 6 féle telefon. Nézd meg ugyanezt a droidos fronton, meglátod, miért olyan nehéz frissíteni. Csúcs? Azt sem frissítik? Az már gáz. De ha jó ez így, minek rontsák el egy gyorsan összelapátolt sw-el?
flushman:
Hívd fel a Lenovot, kiküldenek egy futárt, elviszik, visszahozzák. Ennyi. Ha Te vágod oda és összetöröd, nincs gari. De nehogymár egy gatya minőségű gombot ne cseréljenek gariban. Vagy lemaradtam, Te tetted tönkre a gombot? -
kelly416
veterán
válasz Potrien #6484 üzenetére
Első sorban sűrű bocsánatkérések közepette bevallom, nem vastaggal szedettnek hanem off-nak akartam tenni a h.sz-em első felét, csak korán volt reggel. Bocsánat.
Nem tudom, minek kell 3-5 napig benn tartani egy frissítés miatt, az nekem is meghökkentő. Úgy tudom, a Z2 Pro is kapott egy frissítést (sajna nemrég jöttem, nekem már lehetőségem sem volt kipróbálni a dupla koppos ébresztést), ami nem feltétlenül csak jó dolgokat hozott magával. Tehát azért valamennyit csak foglalkoztak vele, ha nem is annyit, amennyit megérdemel.
Én Sony-t használtam sokat, ott nem volt felhőtlen általában egy-egy nagyobb frissítés, és nem is mindig jött rá orvosság. Innen kiindulva inkább ne csesszék el azt, ami működik.Az, hogy mi tart ennyi ideig alkatrész hiányában, azt értem, olcsón hozzák be az alkatrészeket hajóval, nem küldik el gyorspostával, repülővel, pedig egy ekkora cég, amelyik a Motorolát is bekebelezte, igazán megtehetné már csak a hírnevéért is, hogy legyen elegendő alkatrész a központokban, ha már egyszer olcsón akarja szállítani, illetve kérjen kontinensen belülről másik központból alkatrészt gyorsan, mert a vásárlóból élnek.
Szóval nagyjából egyet tudok érteni Veled, nincs túl sok megkérdőjelezhető abban amit mondasz, csak ne hasonlítsuk az almához a droidos gyártókat. Sokkal nagyobb a választék, sokkal nagyobb a munka is vele, mint amit almáék kell csináljanak, hogy a régebbi készülékeiket is frissítsék. De ahogy mondod, Samutól, LG-től, sőt, mostanra Sony-tól is vehetnének példát supportból, vagy akár Motorolától, ha már bezsebelték.