- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Adatvédelmi szempontból az az alapvető probléma, hogy nem teljesül az arányosság elve. Ugyanis ha tényleg csak az az adatkezelés célja, hogy adott helyi televíziókban megfelelő reklámokat lökjenek le, ahhoz nem kell személyesadat-kezelést végezni: elégséges a lakcím kezelése, amit nem kell személyhez kötötten elvégezni (sőt: akár összesített adatokat is elégséges kezelni)."
1) A lakcím is személyes adat.
2) A lakcímekkel még nem mennek sokra, ugyanis meg is kell célozni a potenciális szavazót az adott környéken, olyan hirdetéssel, amelyik célba is találhat eséllyel, nem pedig lepattan reakció nélkül, ehhez pedig nem árt ismerni egy halom preferenciát, ami alapján ki lehet dolgozni az adott körzetre vonatkozóan a marketingstratégiát is. Ahhoz meg kicsit több adat kell, mint a lakcím.