- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
válasz #06658560 #20 üzenetére
1. Egy adat csak addig személyes adat, amíg az érintetthez köthető. Ergo ha te letárolod, hogy 1135 Budapest, Lehel út 35. (random cím a munkahelyem környékén), és csak ezt, akkor nem végzel személyesadat-kezelést, hiszen nem tudod a személyes adatot (lakcím) az érintetthez (természetes személy) kötni. De egyébként elég a lakcím egy részét (város, esetleg kerület) tárolni jelen esetben a célzott reklámhoz, hiszen az adott TV-csatorna sugárzási helyszínével párosításhoz elég ennyi is, ez meg már végképp nem személyesadat-kezelés.
2. Nyilván kezelni kell egyéb adatokat is (azt hittem ez triviális... ), de ha tényleg csak ennyi az adatkezelés célja, ami a cikkben szerepelt, akkor kb. annyi adat kell (nyilván némileg leegyszerűsítve), hogy "New York, X. kerület, 30% bigott republikánus, 40% meggyőződéses demokrata, 30% bizonytalan (ebből 20% inkább a demokratákhoz húz stb.)"[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)