- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Interceptor #35 üzenetére
Vagy pl a Half-Life 2-ben is a kezeid körül jelentek meg a megfelelő adatok
bendi*R
Egyáltalán szemenkénti FullHD van már?
Ha meg 4K lenne már szemenként, akkor meg pont nem lenne akkora baj az antialias hiánya.
Supersampling helyett meg jobb a multisampling. Igaz, hogy a "lyukas" textúrákat kihagyja (mask helyett sima alpha texture megoldja a gondot...), de kevesebb erőforrással jobb eredményt tud produkálni. 2x2 RGSS döbbenetesen jó szerintem[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
#44630784
törölt tag
válasz Interceptor #35 üzenetére
Gyakorlatilag a VR játékok 99%-a vagy virtuális "kezekkel" vagy hagyományos játékkontrollerrel működik, azaz pont úgy, ahogy leírtad, és igen, sokszor egy szimpla arcade shooter felér egy fitness edzéssel.
A karakter mozgatása okozza jelenleg a legtöbb problémát a VR fejlesztéseknél, mert a hagyományos fps módszer, azaz hogy a kontrollerrel mozgatod a karaktered motion sicknesst okoz.
A roomscale-t, azaz amikor a fizikai mozgásodat követi a karaktered, pedig a rendelkezésre álló játéktér mérete korlátozza. A legtöbb játékban ezért teleportot használnak, azaz a játék a közvetlen környezetedben követi a valódi mozgásodat, majd arrébb teleportál a térben, ha tovább akarsz haladni.
Ez shootereknél oké, mert ott egyhelyben kivárod, hogy az ellenség "házhoz jöjjön", de egy Skyrim szerű rpg-nél nem fog működni. (Ezért kiváncsiak sokan, hogy hogyan oldják majd meg a mozgást a Fallout 4-ben.)A legjobb megoldást eddig a Lone Echo-ban láttam, ahol súlytalanságban ügyködsz egy robottal, és a játék a környezetet mozgatja körülötted. Pl. ha belekapaszkodsz egy fogantyúba és magad felé húzod, azzal az egész környezet közelebb jön, de VR-ben úgy érzékeled, mintha Te lebegtél volna közelebb a falhoz, így egyhelyben állva is élethű mozgásérzést ad.
Ez persze csak akkor működik, ha a sztori súlytalanságban játszódik, de el tudok képzelni fantasy rpg-t is, ahol mondjuk szellem alakban mozogsz hasonló módszerrel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...