- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #44630784 #38 üzenetére
"A karakter mozgatása okozza jelenleg a legtöbb problémát a VR fejlesztéseknél, mert a hagyományos fps módszer, azaz hogy a kontrollerrel mozgatod a karaktered motion sicknesst okoz."
Pedig ez a legegyszerűbb megoldás. Mi ezzel a gond és mi ez a motion sickness?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #44630784 #39 üzenetére
Játszottál már 4K kijelzőn?
Doom-ban kikapcsoltam teljesen az antialiast, és nemigen éreztem az eltérést. Persze, ha megálltam nézelődni, kibökte a szemem a dolog, de mozgás közben nem zavaró.
Itt is gyanítom, hogy amíg nézelődsz, hogy jajj, VR, meg 3D, meg hű, addig "kapjákbenincsegyrendesantialias", de ha meg el vagy foglalva az ellen pusztításával, pont nem érdekel.Tehát a véleményem: A képminőség szempontjából van helye az antialiasingnak mindenkor és minden felbontásnál (a valódinak, nem az utólagos hókuszpókuszoknak), de a gyakorlatban 4K-nál és felette már alig jelent előnyt, akció közben meg pláne.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Interceptor
addikt
válasz #44630784 #38 üzenetére
Igen csak legyen leképezve a teljes karakter ne csak két kezet lássak "magamból". A valódi fizikai mozgás az jó megoldás lehetne(és rohadt fárasztó is egyben), vannak rá ilyen futópadszerű megoldások, minden irányba tudsz rajta lépni, annyi, hogy kötelek tartanak ne essél el. A videók alapján teljesen jól használható még ugrani is tudsz talán, csak nem árt egy külön szoba vagy helység ahova tudod rakni a szerkezetet. Mondjuk nem tudom, hogy hosszútávon ki akarna így játszani.
Nem kell drága gép, csak játékra kell