- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #44630784 #38 üzenetére
"A karakter mozgatása okozza jelenleg a legtöbb problémát a VR fejlesztéseknél, mert a hagyományos fps módszer, azaz hogy a kontrollerrel mozgatod a karaktered motion sicknesst okoz."
Pedig ez a legegyszerűbb megoldás. Mi ezzel a gond és mi ez a motion sickness?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Interceptor
addikt
válasz #44630784 #38 üzenetére
Igen csak legyen leképezve a teljes karakter ne csak két kezet lássak "magamból". A valódi fizikai mozgás az jó megoldás lehetne(és rohadt fárasztó is egyben), vannak rá ilyen futópadszerű megoldások, minden irányba tudsz rajta lépni, annyi, hogy kötelek tartanak ne essél el. A videók alapján teljesen jól használható még ugrani is tudsz talán, csak nem árt egy külön szoba vagy helység ahova tudod rakni a szerkezetet. Mondjuk nem tudom, hogy hosszútávon ki akarna így játszani.
Nem kell drága gép, csak játékra kell