- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Elég menő járgány lesz ez azért, főleg fehére beltérrel.
-
őstag
Cool járgány. Inkább ezt venném, mint egy SUV-ot.
-
xsjado93
senior tag
Ha ilyen (is) lesz az alapfestés, akkor a hippiket megint sikerül megnyerniük
Your life is a lie.
-
veterán
LMBTQ+
Aki férfiként ilyet hajt, ott gondok vannak a toronyban.HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
#16820480
törölt tag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Hát igen, a férfiaknak tiltva vannak a színek. Fekete vagy fehér. Nincs más. Különben elvisz a maszkulin inkvizíció.
-
dajkapeter
senior tag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Ha tehetném a lehető legvadabb színű autót vennék. De egyedi színkeverésre csak a prémium sportautóknál van, pl Porsche. Én erre úgy tekintek, hogy egyedi. Nem úgy hogy lmbtq módi. De végül is, ki milyen szemüvegen keresztül néz....
Ha írásommal megsértettelek akkor annak valószínűleg nem én vagyok az oka....
-
peugeotmate
őstag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Ember, ez egy álcázott autó, amin a fóliának a szerepe hogy ne legyenek fotókon egyértelműen kivehetőek a formajegyek és domborulatok. [link]
Definiáld a gondot és légyszi küldd meg a Volkswagen csoport email címére a bővített mondatos válaszod. Kíváncsian várják észrevételed.meg
-
freeknight
őstag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Asszem valamelyik Zombielandben mondta Woody Harrelson, hogy csak ahhoz kell igazán tökösnek lenni, hogy egy férfi rózsaszín kabriót hajtson . Ha valaki, ő csak tudja, milyennek kell lennie egy igazi férfinek
-
Takuun
aktív tag
Harley72-nek nagyon akartam írni valamit, de nem alacsonyodok le erre a szintre.
Témához annyit, hogy nekem nagyon bejön, de szerintem a Fiat jobban elkapta az 500-as újraélesztésével a RETRO vonalat.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... Nagy-Magyarország és „Magyarország előre megy, nem hátra” matricákkal ... "
Harley72 kommentjével én sem értek maradéktalanul egyet (nem a színek miatt lesz valaki férfi v. sem), de azért ne essünk át a ló túloldalára!
Szóval ne told túl!#7 dajkapeter
Ma már szuper minőségű fóliák vannak (így át se kell festeni az autót, az eredeti fény sértetlen marad), szóval bármit megcsinálnak neked. Tudom, pénz, de mi nem az. -
FattyDove
őstag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Állj le a kormánypropagandával.
-
batai15
félisten
Ez retro ? Lol . Színek ? Jó mondjuk egy pink autót vezető férfinél tényleg gondok vannak.
Ez az autó nem lmbtq . Szimplán ronda és semmi retro nincs benne.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
xsjado93
senior tag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Mondjuk, ezen a logikán elindulva, minden csopperes egy feltűnési viszketegséges köcsög
[link]Your life is a lie.
-
hallerlaller
addikt
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Hát pedig ha a színről elvonatkoztatsz, akkor ez egy kimondottan férfias kisbusz, nem tudnám elképzelni, hogy nők napi szinten ilyennel járjanak, inkább valami kisautóval.
Amúgy meg akinél ilyen hamar feljön a b.zizás téma az lehet látens meleg?
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
collecting
tag
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Bántott valaki, esetleg traumatizált vagy, azért vagy ilyen fób?
Szerintem nálad vannak gondok a toronyban, ha egy ilyen festésről az jut eszedbe, ami. -
-Faceless-
őstag
Kinézetre rohadtul tetszik, de jó lenne egy kis benzines motorral. Kisbuszt én legalábbis hosszabb távú utazásra képzelek el, és arra még nem igen megoldás ez a hajtáslánc.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz -Faceless- #20 üzenetére
" ... még nem igen megoldás ez a hajtáslánc."
Az a baj, hogy ósdi módon gondolkozol. Ma már pl. egy európai körtúrát nem úgy kell megtervezni, hogy miket szeretnél látni, hanem úgy, hogy hol szeretnél tölteni. Aztán két töltőpont között majd alakul valahogy a program
Komoly(abb)ra fordítva a szót. Itt el lehet olvasni, hogy kb. mekkora élmény ma egy villany kisbusz. -
freeknight
őstag
válasz <Adamsky> #21 üzenetére
Engem ebben a cikkben az lepett meg, hogy milyen borzasztóan drága tölteni egy ilyen autót. 120ezer ft 1900 km-ért? Ugyanez az út egy dízeles kisbusszal 80ezer ft körül kijött volna, és egy tankolás megvan 5 perc alatt. Arról ne is beszéljünk, hogy a dízeles beszerzési ára is fele annyi, mint az elektromos kisbusznak.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz freeknight #22 üzenetére
"120ezer ft 1900 km-ért?" - nem értek hozzá, de gondolom ez azért van, mert a cikk írója nem bohóckodott mindenféle kártyákkal / app-okkal / előfizetésekkel, hanem csak tölteni szeretett volna. Gondolom, ha jó előre beszerzel mindenféle kártyát, meg van előfizetésed (milyen rossz vicc már ez?!), akkor olcsóbban is ki lehet jönni.
[ Szerkesztve ]
-
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz freeknight #24 üzenetére
"... ez le is van írva a cikkben ... " - rég olvastam
"Ha egy évben egyszer mennél Európába nyaralni ... " - hát, igen. Normális esetben én is csak 1-1 (egy síelés a franciákhoz v. az olaszokhoz, és nyáron 1× irány az Adria) alkalommal megyek külföldre. Ilyen esetben azt hiszem még jó ideig stresszmentesebb lesz beülni egy jó kis dízelbe.
Persze ha unlimited gempa van, akkor te lehetsz a császár a Balcsinál, ha egy ilyennel legurulsz.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #22 üzenetére
Cégeknek szánt kisbuszról beszélünk, ott a matek teljesen máshogy alakul mint magánszemélyeknél.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
freeknight
őstag
Egy cég, ahol fontosak a költségek, pont nem fog egy ilyen autót fenntartani, inkább megveszi a dízelt fele ennyiért, ott még az állásidő is kevesebb, mert a 40 perces töltések helyett elég egy 5 perces tankolás. Max valami luxus reptéri shuttle-buszként tudom elképzelni, ahol reprezentálni kell a Z-generációs IT-milliomosnak, milyen zöldek is vagyunk, de erre a célra inkább egy S-osztály való, vagy USA-ban a jó öreg Escalade luxusváltozata.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #28 üzenetére
Valamiért mégis megveszik! Biztos ők a hülyék (nem valószínű), de magánszemélyként pont nem érdekel csak az hogy zöld és nem füstöl az orrom alá.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
tybsen
addikt
válasz HarleyCustom #4 üzenetére
Kell, hogy legyen valami oka, amiért egy színes matricákkal leragasztott autó láttán ezek az első gondolataid, de csak Te tudhatod, miért van ez így. Bármi is legyen, mint látható a hozzászólásokból, szerencsére a világ egyre inkább az elfogadás felé halad és remélhetőleg a kirekesztés kevésbé lesz már jelen a jövőben, hogy mindenki nyugodtan és békésen élhessen, identitástól, származástól függetlenül. Ha a környezetedben ez nem így van, akkor ideje környezetet váltani. peace
-
#16820480
törölt tag
válasz freeknight #28 üzenetére
Egészen más kedvezmények és adókulcsok vannak sok helyen elektromosra a cégeknek, ha jól tudom. Plusz cégként mondjuk lehet eleve egy lízingköltséget néznek 5-10 évre, és az összköltsége a fenntartással ha nem drágább, akkor már simán jó. Szóval azt nem érdemes kijelenteni, hogy biztosan sokkal olcsóbb a dízel.
-
freeknight
őstag
Én még elektromos kisbuszt nem láttam soha, talán egyszer egy Nissant. Dízelest annál többet. Szóval nem értem, milyen cég venné, pláne olyan mértékben, hogy érezhetó legyen számodra, hogy nem füstöl az orrod alá. Egyébként az Euro 5-ös dízel se fog füstölni, max csak a chippelt 1.9 TDI, de ezeket hajtani inkább már csak itt a balkánon hagyomány.
sheratan: pedig biztosan sokkal olcsóbb a dízel . Ha nem így lenne, tele lennének már az utak elektromos kisbuszokkal. Plusz ugye a cégek használni szeretnék ezeket a kisbuszokat, nem napi 40 percet (vagy többet) a töltőoszlop mellett szobrozni.
[ Szerkesztve ]
-
tybsen
addikt
Hogy ON is legyek: nagyon jól néz ki és nagyon nosztalgikus visszagondolni a korábbi családi VW kisbuszunkra. Ha lenne rá pénz illetve szükség, szívesen használnék egyet :-)
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #32 üzenetére
Szóval mivel te nem láttad ezért nem veszik? Áss magad bele a témába és megérted. Úgy tényleg nem fogom érezni hogy ha mellette a másik 9 autó füstös. Euro 5 dízel is füstöl sajnos.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#16820480
törölt tag
válasz freeknight #32 üzenetére
Egyrészt ez a kisbusz még nem létezik, nem lehet kapni, de más sem nagyon, 1-2 rövid hatótávú kisbusz van, amit lehet elektromos kivitelben kapni, de kb nem tudnak eleget gyártani semmiből, úgy viszik, szóval majd ha stabilan lehet kapni pár év múlva, akkor nézzük meg merre megy a trend.
-
freeknight
őstag
Beleástam magam, a tavaly eladott 1,8 millió hasznonjármű közül 30ezer volt 2021-ben elektromos hajtással szerelve. Ebbe nyilván beleértik a kamionokat is, ahol nincs értelmezhető elektromos alternatíva, de ez akkor sem sok. Azt nem mondanám, hogy viszik, mint a cukrot, kb hibahatárt éri el a statisztikában.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz #16820480 #36 üzenetére
Ez így nem igaz, szinte minden márka kínál már elektromos hajtású kisbuszt, ahol van a kínálatban valamilyen haszongépjármű. Abban igazad van, hogy rövid hatótávúak, talán ezért sem olyan népszerűek. Egy ilyen busz, főleg cégnél, azért évi 100ezer km-t simán megy, de a személyszállítók
gyakran200ezret is(mármint nem gyakran, de mennek ). Ennyit te elektromossal nem fogsz menni, pár év múlva sem.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #37 üzenetére
Mondtam én olyat hogy viszik mint a cukrot? Ez már a te szüleményed. Egyébként kamionnál is van már értelmezhető alternatíva.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
freeknight
őstag
Mi az az értelmezhető alternatíva? A Scaniának van olyan kamionja, ami állítólag el tud menni üresen 250 km-t, csak kérdés hol töltöd meg mennyit a 11 órás pihenőben, mialatt a fűtésnek vagy a klímának mennie kell. Hogy a cégeknél töltsd az ő költségükre, az ő költségükön kiépített töltőknél, ahhoz sok sikert. Azt is vedd számításba, hogy egy Európában árufuvarozó kamion alsóhangon évi 130ezer km-t fut, a többsofőrösek vagy négykezesek ennél jóval többet. Te is beleáshatnád már magad a témába, konkrétumot nem nagyon hallottunk még tőled.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #40 üzenetére
Vannak olyan felhasználási területek melyekre már alkalmasak és jelennek meg a modellek. Tény és való hogy nem lehet az összeset kiváltani ma, nagyon sok ok miatt. Szerencsére a technológia fejlődik,
Milyen konkrétumokra gondolsz? Arra hogy leírtam hogy ha egy cégnek megéri elektromos járművet beszerezni akkor befogja szerezni? Miért is nekem kéne beleásnom magam mikor te írsz butaságokat?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-Faceless-
őstag
válasz <Adamsky> #21 üzenetére
Én kérek elnézést
Nyáron akarok menni egy 1000+ km-es útra arra tökéletes lesz. Majd két-három nap alatt lekavargok vagyok, nyaralok 1 napot mert a többi az útra ment el, és jöhetek haza.Persze tudom mire vannak ezek. Taxinak, nagycsaládnak városban szaladgálásra, de nem egy univerzális csoda autó ahogy mindenhol beállítják. Akinek van is maximum másodiknak jó egy igazi kocsi mellé. Engem inkább az szúr fel, hogy ameddig ezek színes, vidám, fehér belsejű modern autók, addig a belsőégésű társaiban még mindig a fekete fröccsöntött biliműanyag a menő.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz -Faceless- #42 üzenetére
Így van, elektromos csak második autónak jó, de annak is csak akkor, ha tudod otthon, vagy pár helyen még ingyen tölteni. Talán a Tesla, amit közepes távokra tudsz használni valamilyen szinten vagy pár német prémiummárka behemótja, csak azokért mélyen zsebbe kell nyúlni, nem kimondott népautók még a "hanyatló" nyugaton sem.
Arról meg végképp nem mond senki semmit, hogy a nagy zöld átállás után 2035-ben ki fogja kiépíteni a panelek összes parkolójához a töltőhálózatot, és hogyan tervezi pl Németország széntüzelésű erőművekkel etetni ezt a rengeteg autót, és mennyire lesz ez zöld megoldás. -
#16820480
törölt tag
válasz freeknight #38 üzenetére
Azért a szinte minden márka kis túlzás, jelenleg a Merci és a Peugeot/Citroen kínál ilyen méretű elektromos kisbuszt, ahogy ránéztem gyorsan a kínálatra, a legtöbb gyártó még csak nem is forgalmaz ilyen kialakítású autót, nem hogy elektromosban.
Azért a 100k nem olyan lehetetlen, lásd például ezt, 4 év alatt vezette 365k km-t, ami nagyjából az a kategória, ráadásul egy egy 2013-as modell, szóval kvázi első generációs. Szóval nem értek azzal egyet, hogy lehetetlen lenne, vagy hogy ne érné meg összességében. Nyilván az, hogy pontosan hogy jönnek ki az anyagiak, az változik országonként, de itt például elég nagy különbség van az EV javára. -
e-newsee
addikt
A koncepción lévő VW embléma sokkal vagányabb lenne. Ha már retro.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
dionaea
őstag
Ez az elektromos autó téma kezd olyan lenni mint az APPle Android 10 éve. Nem tudnak emberek leszakadni róla. megy a pro kontra vélemény, és mindenki rohadt okos hozzá.
Felesleges vitázni szerintem. Tiszta baromság ilyenekre fecsérelni az energiát.
Jó hogy csinálnak ilyen kis buszokat, mert családi autónak ez az elrendezés ideális.
Ami szomorú bár ez mindenre igaz hogy nagyon drága lesz. Már az ember szeme egy 20misi+ os autó ár cimkén meg sem rezzen, és VW tudjuk hogy brutál drága, és elektromosoknál ez még hatványozódik. -
Noukoum
veterán
Környezetvédelem elég fontos ahhoz hogy energiát áldozzunk rá szerintem. Egyébként a “vita” addig fog tartani amíg akik most csórók ahhoz hogy elektromos autót vegyenek megtudnak venni egyet. Utána megszűnik az ilyen irányból fakadó irigység. És persze a legnagyobb EV haterekből lesznek a legnagyobb EV fanok akik már az elején tudták hogy ez lesz a jövő..
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
dionaea
őstag
Azért egyelőre nem mondhatjuk környezet védelemről szólna.Én örülnék ha környezet védelem ott kezdődne hogy kukába dobjuk a szemetet, nem műanyaggal fűtenénk, nem szénnel fűtenénk, nem vizes fával fűtenénk, és a 20 éves kamionkat, therautókat, buszokat szó nélkül kitiltjuk az utakról.( persze eznem egyszerű)
E autó most divat, hiszti kategória.
Én szeretem az E autókat, pénzem nincs rá de ha vennék mert lenne rá pénzem a környezet tudatosság nem az első helyen állna a döntésben. De az tuti hogy a következő autóm E autó lesz, csak idő kérédse. -
Noukoum
veterán
Közlekedésünk fenntarthatóvá tétele abszolút a környezetvédelem kategóriába sorolható.
Az hogy ez a divat, nyilván hiszen ez most a legjobb technológia. De ezzel szerintem semmi gond nincs, csak egyszerűbbé teszi az átállást.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08
- PS4 Pro 1 TB
- BOSCH WAN24168BY Series 4 Elöltöltős mosógép (pár napos ,5 év biztosított MediaMarkt garancia!)
- KERESEK Asus Maximus XIII HERO alaplapot