- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
A töltés nem 1-2 óra, az infrastruktúra itthon párhuzamosan fejlődik az autók terjedésével. Nyugaton sokkal gyorsabban épülnek a töltők mint ahogy nő az autók száma. Az otthoni töltés tök mindegy milyen gyors, mert akkor töltöd mikor áll az autó (pl. éjjel). Az nem otthoni töltés folyamatosan egyszerűsödik, többség ma már 1-2 kártyával (alkalmazással) elboldogul. Ráadásul az irány a plug and charge, annál egyszerűbb nem nagyon van. Ez is létezik rendszerszinten lásd Tesla. Ez a lemerülsz példa elég béna, nem életszerű. Elektromos autó töltése nem a pennynél történik. Ott ha van töltő rátölthetsz. Alapvető változás hogy nem egyszer megtankoljuk majd használjuk ameddig el nem fogy az üzemanyag hanem mivel elektromos áram nem csak a benzinkúton van hanem mindenhol ezért ott töltünk ahol áll az autó. Igen a villanyhálózatot fejleszteni kell, mint ahogy eddig is fejleszteni kellett. Ez egy ilyen sport, nem villanyautó specifikus. Jelenleg is el van szállva az elektromos áram ára, csak ezt itthon nem érzed mert árstop van. Ja és a benzin, gázolaj ár mindig drágább lesz mint az elektromos áram. Az akkumulátor egy elég környezetbarát dolog így 2022-t tekintve. Környezeti terhe már a 2010-es évhez képest is töredékre esett, miközben 95+%-ban újrahasznosítható. Megújuló energiával kombinálva jelenleg nem ismerünk ennél jobb rendszert. Ha félsz az elektromobilitás következményeitől, ajánlom Norvégiát. Sokkal előrébb járnak mint mi, semmi gond nem adódott abból hogy füstös helyett elektromos autókat vásárolnak. Ránk is ez vár, csak le vagyunk maradva kb. 10 évvel.
A gyerekszoba be van rendvezve. Tény és való hogy pl. Németországban sokkal jobban mint Magyarországon.Reagálok a többire is: A töltőkábel nem kell lábra mert reteszeli az autó. Ne ilyen facebook kommentekből, magyar sajtóból indulj ki mert ott a színvonal nagyon alacsony. Aksi csere már 5-10 éve is volt, megbukott a dolog. Nem éri meg sem időben sem anyagilag.
Kiemelt részt háromszor elolvasni! Sajnos Magyarország nem egy elektromobilitást támogató ország, így érthető a sok kétely. De megnyugtatlak, ezek nem valós aggályok.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia