- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #22 üzenetére
Cégeknek szánt kisbuszról beszélünk, ott a matek teljesen máshogy alakul mint magánszemélyeknél.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #28 üzenetére
Valamiért mégis megveszik! Biztos ők a hülyék (nem valószínű), de magánszemélyként pont nem érdekel csak az hogy zöld és nem füstöl az orrom alá.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #32 üzenetére
Szóval mivel te nem láttad ezért nem veszik? Áss magad bele a témába és megérted. Úgy tényleg nem fogom érezni hogy ha mellette a másik 9 autó füstös. Euro 5 dízel is füstöl sajnos.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #37 üzenetére
Mondtam én olyat hogy viszik mint a cukrot? Ez már a te szüleményed. Egyébként kamionnál is van már értelmezhető alternatíva.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz freeknight #40 üzenetére
Vannak olyan felhasználási területek melyekre már alkalmasak és jelennek meg a modellek. Tény és való hogy nem lehet az összeset kiváltani ma, nagyon sok ok miatt. Szerencsére a technológia fejlődik,
Milyen konkrétumokra gondolsz? Arra hogy leírtam hogy ha egy cégnek megéri elektromos járművet beszerezni akkor befogja szerezni? Miért is nekem kéne beleásnom magam mikor te írsz butaságokat?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Környezetvédelem elég fontos ahhoz hogy energiát áldozzunk rá szerintem. Egyébként a “vita” addig fog tartani amíg akik most csórók ahhoz hogy elektromos autót vegyenek megtudnak venni egyet. Utána megszűnik az ilyen irányból fakadó irigység. És persze a legnagyobb EV haterekből lesznek a legnagyobb EV fanok akik már az elején tudták hogy ez lesz a jövő..
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Közlekedésünk fenntarthatóvá tétele abszolút a környezetvédelem kategóriába sorolható.
Az hogy ez a divat, nyilván hiszen ez most a legjobb technológia. De ezzel szerintem semmi gond nincs, csak egyszerűbbé teszi az átállást.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
A töltés nem 1-2 óra, az infrastruktúra itthon párhuzamosan fejlődik az autók terjedésével. Nyugaton sokkal gyorsabban épülnek a töltők mint ahogy nő az autók száma. Az otthoni töltés tök mindegy milyen gyors, mert akkor töltöd mikor áll az autó (pl. éjjel). Az nem otthoni töltés folyamatosan egyszerűsödik, többség ma már 1-2 kártyával (alkalmazással) elboldogul. Ráadásul az irány a plug and charge, annál egyszerűbb nem nagyon van. Ez is létezik rendszerszinten lásd Tesla. Ez a lemerülsz példa elég béna, nem életszerű. Elektromos autó töltése nem a pennynél történik. Ott ha van töltő rátölthetsz. Alapvető változás hogy nem egyszer megtankoljuk majd használjuk ameddig el nem fogy az üzemanyag hanem mivel elektromos áram nem csak a benzinkúton van hanem mindenhol ezért ott töltünk ahol áll az autó. Igen a villanyhálózatot fejleszteni kell, mint ahogy eddig is fejleszteni kellett. Ez egy ilyen sport, nem villanyautó specifikus. Jelenleg is el van szállva az elektromos áram ára, csak ezt itthon nem érzed mert árstop van. Ja és a benzin, gázolaj ár mindig drágább lesz mint az elektromos áram. Az akkumulátor egy elég környezetbarát dolog így 2022-t tekintve. Környezeti terhe már a 2010-es évhez képest is töredékre esett, miközben 95+%-ban újrahasznosítható. Megújuló energiával kombinálva jelenleg nem ismerünk ennél jobb rendszert. Ha félsz az elektromobilitás következményeitől, ajánlom Norvégiát. Sokkal előrébb járnak mint mi, semmi gond nem adódott abból hogy füstös helyett elektromos autókat vásárolnak. Ránk is ez vár, csak le vagyunk maradva kb. 10 évvel.
A gyerekszoba be van rendvezve. Tény és való hogy pl. Németországban sokkal jobban mint Magyarországon.Reagálok a többire is: A töltőkábel nem kell lábra mert reteszeli az autó. Ne ilyen facebook kommentekből, magyar sajtóból indulj ki mert ott a színvonal nagyon alacsony. Aksi csere már 5-10 éve is volt, megbukott a dolog. Nem éri meg sem időben sem anyagilag.
Kiemelt részt háromszor elolvasni! Sajnos Magyarország nem egy elektromobilitást támogató ország, így érthető a sok kétely. De megnyugtatlak, ezek nem valós aggályok.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #58 üzenetére
Sajnos atomerőműről ebben az országban nem lehet objektíven beszélni mert a média annyira átmosta az emberek fejét hogy időpocsékolás. Amúgy ez a tag már megint azzal jön hogy újabb szénbányákat nyitottak ami nem igaz.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz FattyDove #60 üzenetére
De, minden olyan értelmiségi aki jártas a témában és nincs haszna a rendszerből az ellenzi az atomerőművet. Lejárt a kora, többet már Európában nem éri meg felhúzni semmilyen szempontból. Akik az elmúlt 15 évben elkezdték már régen megbánták.
e-newsee: De ott van Norvégia, ott rákattantak a villanyautóra. Semmi baj nincs vele. Érthetetlen a félelmed.
Az olaj nem járja a végét!!! Csak “felszíni” olaj egyre kevesebb van, aminek következtében egyre drágább a kitermelés.Adamsky rengeteg blődséget ír a témáról, mert nem igazán jártas benne. Német energiarendszer teljesen rendben van. Az hogy a politikai riválisok, vagy az orbán rendszer mindent elkövet hogy lehúzza ezen ki lepődik meg?
Elmondom neked bármilyen meglepő. Európa energiatermelése mindenkitől függ. A franciák importálnak a németektől, a németek importálnak a franciáktól. Ez csak valami narancs képzet hogy mindenben függetlenedni kell másoktól (közben egyre szorosabbak a kapcsolatok orosszal kínával khmmmm)
Meg lehet nyugodni, németek nem maradnak áram nélkül. Az ilyeneken én csak nevetni tudok, miközben itthon diktatúra épül addig a magyar emberek a német energiatermelést kritizálják 0 tudással.Mondom én leszek az első aki kritizálja a magyar elektromos hálózatot és töltőhálózatot. Eddig nagyon rendben vagyunk. Látni kell hogy itthon az átállás sokkal lassabb lesz mint nyugaton vagy mint a norvégoknál. Ez ilyen balkáni dolog.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz FattyDove #63 üzenetére
Az atomenergia nem egy olcsó energia (ellentétben azzal amit a politika kíván állítani róla). Ugyan CO2-ben tényleg nagyon kedvező, ugyanakkor az élővilágra gyakorolt hatása nagyon jelentős. A radioaktív hulladék tárolása továbbra sem megoldott, Dunáról nem is beszélve. Olyanba bele se menjünk hogy bármi történjen és itt nem csak balesetre kell gondolni hanem pl. klímaváltozásból történő környezeti változásra akkor az egész országnak lőttek. Mindemellett egy centralizált energiatermelést hoz magával, tehát ha valamelyik reaktor (neadjisten az egész erőmű) leáll akkor áram nélkül maradunk és ki vagyunk szolgáltatva teljes mértékben a szomszédainktól származó importra. Vagy növelni lehet a szénerőmű termelését, csak ugye az import már ma is olcsóbb..
Tehát a mai (2022) racionális álláspont az hogy egy ilyen mértékű beruházás (mely természetesen az egész országot eladósítja) egy elavult technológiába egyszerűen nem éri meg. Mire elkezd termelni az új erőmű, garantáltan olcsóbb lesz importálni külföldről villamos energiát. Csak hogy lásd mennyire “olcsó” az atom.
Persze felmerül a kérdés hogy ha nem atom akkor mi, valami kell. Így van. Folyamatosan megújulóra való átállás. Ez a legolcsóbb, legkörnyezetbarátabb (élővilág!), decentralizált megoldás. Mivel nem egy nagy beruházás ezért nem kell egy ilyen mértékű hitellel terhelni az országot. Mire eljutunk odáig hogy paks 1-et leállítjuk, lesz elérhető mennyiségű energiatároló melynek köszönhetően eltudjuk tárolni a megújuló energiát, és bármilyen hihetetlen de télen sem fogunk áram nélkül maradni. Ja és az európai import bármikor a rendelkezésünkre áll, ahogy biztonsági okokból itt lesz a szén és gázerőmű is melynek a termelését bármikor megnövelhetjük. Csak ugye ehhez kell egy ország melyben a lakosok gondolkodnak, gondolkodhatnak. Az meg semmilyen vezető elitnek nem érdeke.Meg a legvidámabb barakk 2-höz dukál egy atomerőmű is. Ez van, megszívtuk.
Szívesen adok a cuccból! Tudománynak hívják!
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Óra topik
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Formula-1
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Windows 11
- További aktív témák...
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 89.900.-
- 100db 4WORLD - 08529 - SATA3 KÁBEL 45CM - RED Új
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol csomag
- SK Hynix Platinum P41 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7000-6500 MBs - Eladó!