- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz Interceptor #31 üzenetére
" hanem mozifilmekről ott meg a többség 21:9"
Azért igen kiemelkedő és fontos filmek vannak 16:9-ben. A keresztapa, A remény rabjai, hogy csak kettőt említsek
"21:9-nél a 16:9-es arányú filmet hogyan jeleníti meg?"
A kijelző két szélén lesz fekete csík, tehát ugyanúgy kárba vész képernyő terület, mint 16:9-es képernyőn a 21:9-es film, csak máshol
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Interceptor #33 üzenetére
" Ha 21:9-es kijelzőn nézel 16:9-et nem veszítesz semmit."
Szerintem de, kisebbe látod a képet, mintha a film 21:9-es lenne Pont ugyanaz a helyzet, mint 16:9-es kijelzőn a 21:9.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Interceptor #33 üzenetére
Gondolom az eleted is bena mutermi hatasu, mert vegtelen fps-sel megy. Amugy mar meg is van az uj uzleti modellem, majd penzert arulom a megszuno 3D miatt felesegesse valt aktiv shutteres szemuvegeket es 24Hz-es infrajel adot a mozitermekbe, igy a oskovulet technikakhoz ragaszkodok barmilyen film mellett megkaphatjak a lovasszeker elmenyuket.
(#37) t72killer: Ha desktopon kicsit gyorsabban huzod az egeret, mar meg lehet mondani, hogy hany FPS, szoval az eros tulzas, hogy nem latszik, inkabb altalaban nem figyel ra senki.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz Interceptor #28 üzenetére
És mindezt nem lehetne így 150 év után összehangolni? Mindegy melyik részről
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Reggie0
félisten
válasz Interceptor #64 üzenetére
Erteni ertem, pont erre irtam burkoltan, hogy ez a 24p a film egy begyepesedett megszokas. Pont ahogy volt aki a lohoz ragaszkodott a gepjarmu helyett, mert azt szokta meg. De attol meg nem az a minoseg, sem a jovo.
-
Interceptor
addikt
válasz Interceptor #64 üzenetére
Talán így érthetőbb:
Adott egy 21:9-es meg egy 16:9-es kijelző. Egyforma cm a képernyő hasznos magassága mindkettőnél. A 16:9-es filmnél nem lesz különbség egyiken sem, szélességben és magasságában is megfog egyezni a film, annyi, hogy a 21:9-es kijelzőn két oldalt le lesz vágva, de ettől még ugyanakkora lesz rajta a kép mint a 16:9-esen. Viszont 21:9-es filmnél, a 16:9-es kijelzőn kisebb lesz a kép vertikálisan ha torzulás mentesen adja vissza a képet.(#65) Reggie0: Értem, hogy a gyors mozgásoknál is jobban lehet majd követni a képet, de ha szappanopera a hatás az miért is jó? Gondolom kitalálnak valami filtert erre is. Amúgy ez olyan mint amikor 60fps-es videót nézel you tube-on egy ingame jelenetről, teljesen műanyag lesz a hatás, miközben valós időben renderelve a gépeden a 60fps teljesen rendben van. Talán így sikerül megérteni mire gondolok.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
válasz Interceptor #33 üzenetére
"Filmeknél béna műtermi a hatás ha túl sok az fps."
Ez szerintem jó részt csak betanult pszichológia. Mikor viszonylag magas fps-t látsz, akkor automatikusan azonosítod, hogy "na ez valami tv stúdiós vacak", ha pedig a megszokott 24-et, akkor "na ez valami f@sza Hallywood-i cucc". Akár még automatikusan hozzá is képzeled a kamera nagyon enyhe remegését a magas fps anyaghoz akkor is, ha nincs jelen, csak mert ezeken szoktál volt néha látni olyat (pl. erős szél fúj, vagy máshonnan jön rezgés egy külső helyszíni felvétel alatt, stb).
#11 -> Picit sem ironikus. Isten ments, hogy közel olyan élethűen lásd egy emberi színész mozgását (akár a mimikáját, az izmok apró reccenéseit) mozifilmen, mint ha élőben néznéd a forgatást vagy színházban ülnél. Ó, a horror! Gyújtsuk fel az összes színházat is, ha már...
#37 -> Erre lehetne jó a VRR, amivel nagy ritkán lemehetne akár 30-ig, általában 60 körül lebegne, de gyors fényes jelenetnél elmehetne akár 120-ig az fps.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
sb
veterán
válasz Interceptor #66 üzenetére
(#65) Reggie0: Értem, hogy a gyors mozgásoknál is jobban lehet majd követni a képet, de ha szappanopera a hatás az miért is jó? Gondolom kitalálnak valami filtert erre is. Amúgy ez olyan mint amikor 60fps-es videót nézel you tube-on egy ingame jelenetről, teljesen műanyag lesz a hatás, miközben valós időben renderelve a gépeden a 60fps teljesen rendben van. Talán így sikerül megérteni mire gondolok.
Ez a legjobb leírás volt azon felül mikor kifejtette valaki, hogy tartalomfüggő, hogy a 60 vagy 24 fps jó-e.
Ebből látszik tökéletesen, hogy ez fejben dől el, ha csak annyit tudunk mondani, hogy más fps-sel jó nézni James Bondot, Hupikék Törpikéket, Híradót meg F1-et. Tök szubjektív dolog ebben a formában és semmi racionalitás nincs mögötte.Ahogy a renderelt és youtube-on lejátszott renderelt videó is tökéletesen ugyanaz (tömörítési hibáktól most tekintsünk el). Ugyanaz a képfolyam jön át, ha ugyanaz az fsp akkor tökéletesen egyező eredményt kell kapnunk.
Avagy ahogy schawo írta:
Így jár, aki túl sok trash realityt néz a tévében. Összekapcsolódik a fejében a két tök független paraméter: az fps és a tartalom. A többiek csak élvezik a magas fpst a megfelelő tartalommal.@BiP
2/B variáció. Filmnél 24, minden más HFR.
És ha a film dokumentumfilm? Gyors akció van benne? Vagy sport?