- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad823
őstag
válasz #06658560 #30 üzenetére
Végülis nézőpont kérdése. Ha valamit x szintre specifikálnak, de az adott alkatrászről kiderül, hogy x+y szintet hoz, az autógyár azt mondja, hogy hozza csak az x-et, de olcsóbban. A minőségi elvárás tényleg ugyanaz.
Ha azonban az autód motorját 250eKm-re tervezik, de egy (vagy több) alkatrész miatt ez kitolódik 350-re, amit aztán szépen költségoptimalizálás miatt visszavesz a gyár 250-es "teljesítményűre", akkor az neked nem downgrade? A minőségi elvárás ugyanaz, a végeredmény mégsem. BMW 520d és 530d spontán kiégése megvan? Na ott is csak jót akartak...