- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz Tikakukac #40 üzenetére
Nyugodtan lecsaphattad volna, ha nem trollkodás, akkor tudod, hogy abszolút vevő vagyok a kritikára, vitáztunk már régebben is!
Én úgy gondolom, hogy ha tönkremegy egy eszköz, akkor azt az erre szakosodott boltban szervizeltetem, leginkább márkaszervizben. Nyilván nem minden szerviz sufniGSM, ami nem márkaszerviz, de ahogy azt fentebb Parallaxis is írta, ők kapnak is alkatrészt. Ezzel semmi gond nincs. A gond ott van, amikor valakinek tönkremegy a telefonja és vagy azért, mert nagyon fogja az utolsó centet is, vagy azért, mert szimplán laikus a témában, ki van téve annak, hogy leadja a készülékét egy olyan szervizben, aminek fingja nincs az adott termék szervizeléséről. De felveszi munkalapra, nekiáll henkölni, ott hagynak nála - valóban kevesebb - pénzt, aztán vagy egy héten belül leáll az egész, vagy helyből nem működik. Ismerek én is olyan embert, aki sajnálta a pénzt a megfelelő szervizre, a végén többet költött a telefonjára, mintha egyszer megcsináltatta volna rendesen és még utána sem működött, kellett vennie egy új telefont. Nagyjából az új telefon vásárlásával együtt ~300.000Ft bukóba került. Ha elviszi egy rendes márkaszervizbe, ezt megúszta volna 60.000-ből és még ~2-3 évig lett volna egy jó telefonja.
Sokkal fontosabb lenne viszont az, amit janeszgol írt, hogy az olyan alkatrészek cseréje legyen könnyebb, ami a leginkább problémás lehet, mint pl a töltőcsatlakozó, vagy maga az akkumulátor. Ez tényleg egy nagyon jó dolog lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- PlayStation 5
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...