- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz Tikakukac #40 üzenetére
Nyugodtan lecsaphattad volna, ha nem trollkodás, akkor tudod, hogy abszolút vevő vagyok a kritikára, vitáztunk már régebben is!
Én úgy gondolom, hogy ha tönkremegy egy eszköz, akkor azt az erre szakosodott boltban szervizeltetem, leginkább márkaszervizben. Nyilván nem minden szerviz sufniGSM, ami nem márkaszerviz, de ahogy azt fentebb Parallaxis is írta, ők kapnak is alkatrészt. Ezzel semmi gond nincs. A gond ott van, amikor valakinek tönkremegy a telefonja és vagy azért, mert nagyon fogja az utolsó centet is, vagy azért, mert szimplán laikus a témában, ki van téve annak, hogy leadja a készülékét egy olyan szervizben, aminek fingja nincs az adott termék szervizeléséről. De felveszi munkalapra, nekiáll henkölni, ott hagynak nála - valóban kevesebb - pénzt, aztán vagy egy héten belül leáll az egész, vagy helyből nem működik. Ismerek én is olyan embert, aki sajnálta a pénzt a megfelelő szervizre, a végén többet költött a telefonjára, mintha egyszer megcsináltatta volna rendesen és még utána sem működött, kellett vennie egy új telefont. Nagyjából az új telefon vásárlásával együtt ~300.000Ft bukóba került. Ha elviszi egy rendes márkaszervizbe, ezt megúszta volna 60.000-ből és még ~2-3 évig lett volna egy jó telefonja.
Sokkal fontosabb lenne viszont az, amit janeszgol írt, hogy az olyan alkatrészek cseréje legyen könnyebb, ami a leginkább problémás lehet, mint pl a töltőcsatlakozó, vagy maga az akkumulátor. Ez tényleg egy nagyon jó dolog lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Motorola Edge 50 Pro 512/12GB Black 3év Garancia!
- Samsung Galaxy S23Ultra 8/256 független 3 év Samsung gyári garancia
- Iphone 13 mini fekete
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.