- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a Rookie verzió.
A Veteran verziót a lengyel csinálta nyáron, ő kiszállt, nekiállt beszélgetni egy másik lengyellel, én meg rohanok oda, hogy "polska! kolleka! kamion!"
Mert a 40 tonna megindult, mivel a marha nem húzta be a rögzítőt, és már olyan 10-15 között haladt a szerelvény amikor a marha felugrott rá, és berántotta a féket.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
Basszus! Most jut eszembe, hogy három Trabim is volt és az egyik egy olyan libafoszöld limuzin. Futárkodtam vele, de egyszer Győr és Csorna között elköszönt a főtengely.
Pár nap alatt felépült. Most meg vért izzadok, hogy legyen négy felnim az autómra. Vazze, egy kereket fel kell programozni az autó számítógépébe!
De jó is volt az a Trabi![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Eastman
őstag
Nekem csak limóim voltak. Röhögtem minden reggel a Kedilekk-lámpákon, mikor mentem az autó felé.
A kombinak annyira nem állt az jól.Jó volt, jó volt a Trabi, csak nem szabadott vele elesni.
Pengeélen táncolt vele az ember minden nap.+ mephi
13-as kulcs és egy laposcsavarhúzó a gyári szerszámkészlet.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
DeFranco
nagyúr
"zöld trabantot látok, szerencsét találok"
(#45) Eastman: mai szemmel (a műszaki elavultságot és a környezetszennyezést kivéve) egy baj volt vele, hogy gyakorlatilag semmilyen utasvédelem nem volt benne, az alváz volt merev, a többi papír, a benzintank meg a motortérben, hogy tűzveszélyes is legyen.
baleseteztünk mi is vele, túl is éltük karcolás nélkül de ma már tökéletesen alkalmatlan lenne bármire ami nem évi kettő nosztalgiagurulás.
a maga idejében viszont zseniális volt még akkor is ha presztizse az soha nem volt.
(#57) Somatom: ez megvolt nálunk is, kemény volt, de pár hétig talán hónapig bírni kellett mert épp valamiért nem volt mód megjavíttatni
meg persze egy idő után standard volt a benzincsap zárás, mert különben elfolyt a benzin állás közben, plusz pótgyertya, gyertyakulcs, smirgli alapfelszerelés, mert a szivató előszeretettel köpte be a gyertyát.
[ Szerkesztve ]
-
Eastman
őstag
+ Franco
Ja, hát ha az életvédelmi szempontoktól eltekintettél, tökéletes volt minden
remásra.Közben a Svarcvald-klinikben meg megnéztük azt, hogy milyen autónk nincs.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
mephi666
nagyúr
Onedrive-nak van egy szokása, hogy minden nap bedobja az "x éve ugyanazon a napon" készült képeket: véletlenül pont előbb jöttek fel azok, amiket x éve szkenneltem és köztük van a trabi, amivel kimentünk a németekhez (köln mellett a szálláson készült a kép) ...2008ban vonták ki a forgalomból, sajnos futásról nincsenek adatok és képek sincsenek már/még ügyfélkapun
ui: az a "szép", hogy '89ben helyezték forgalomba és alig 20 év után kivonták... az f-ünk meg '92-es és még fut (mondjuk az a trabihoz képest űrtechnika)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
"A Trabant útfekvése kitűnő, és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban nem szabad, hogy könnyelműségre csábítson."
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Somatom
veterán
Tényleg, a benzincsap! Az mekkora kaland volt. Az újakon felhozták a műszerfal alá, de a régieken a jobbos ülés előtt, a tűzfalon volt, a doblemez tövében. Amikor elkezdett döcögni a szekér és tartalékra kellett tenni, akkor a vezető menet közben 5-10 másodpercre eltűnt a műszerfal alatt, hogy túrkáljon egy kicsit az anyós ülés lábterében.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért amikor a harmadik autót teszi valaki tetőre, azt már nem feltétlen a tél számlájára írnám.
Eastman:
Amikor szereztem a jogsimat, nagyon rajta voltam, hogy csinálok egy ilyen retrósított négyüteműt. Nagy divat volt még valamelyik korai Polo váltójának a belekendácsolása is. De persze már akkoriban is olcsóbb volt sokkal egy átlag használt 5 ajtós kompakt, mint egy Trabit kendácsolni, úgyhogy végül azoknál maradtam. Pedig az még az előtt volt, hogy a veteránosok elkezdték volna felfelé tolni a Trabik árát.[ Szerkesztve ]
-
egyszer vezettem kétütemű trabantot, aminek kicsit kehes volt a gyújtása. városban mindig beköpte az egyik hengert. amikor elindultam vele országúton, nagyjából 40 méteres átláthatatlan füstoszlopot húztam, nem is jött közelebb senki
amikor megjelent a négyütemű, anyámnak vettek egy 1.1-est. azt sokat vezettem, parádés szórakozás volt. gyakorlatilag mindent állva hagyott lámpás gyorsulásokkor, nem csak azért, mert könnyű volt, hanem azért is, mert sok nagy dög sofőrjében fel se merült, hogy mit tud. annyi vörös fejet életemben nem láttam, mint az akkoriban megtakart audi meg bmw sofőrök fejét... szegény autót elvitte az árvíz, nagyon sajnáltam.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
válasz Kisgépkezelő #66 üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy a srác nem volt benne vastagon. Egyszer elb@szta az időt (szó szerint) és épphogy be tudott esni a melóhelyére (szó szerint). Az utolsó kanyar nem adta ki, megpördült a jégen, derékba kapott egy tűzcsapot, az átbillentette és a kerítést beszakítva, fejjel lefelé landolt. Kimászott a szélvédő helyén, bement, eligazította a beosztottakat, majd hívta az autómentőt. Sajnos, meg is sérült, mert kimászás közben megvágta az egyik ujját.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Eastman
őstag
Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.
Jó kis játékszer volt a maga idejében.Ezen felül;
egy régi barátom Bódvaszilason élt, az erdészetben dolgozott kb. negyven éve. Azt mesélte, hogy voltak télen olyan napok, amikor Trabanton kívül semmi mással nem tudtak felmenni a erdőbe, mert minden más jármű elakadt. A Trabi olyan könnyű volt két személlyel + két láncfűrésszel is, hogy nem merültek el vele a hóban. Ha mégis, ketten arrébb tették az elejét és mentek tovább. Persze alsó köténylemez le, hólánc fel.
Niva, Uaz elakadtak, azok elásták ott magukat.
Ezt állította, nálam befért a trabantos sztorik közé.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
*...kb. 40 km/h-ig volt startbajnok.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
"Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.": a kétüteművel kapcsolatban nem volt ilyen tapasztalatom. a négyüteművel igen
más: a történet egyetemi napokon esett meg, amikor a fiatalság jellemzően nem szomjas már. volt egy hölgy évfolyamtársunk, akiknek olyan jól ment, hogy kispókkal járt egyetemre. na ezt a kispókot a "rajongók" az egyetemi napok egyik jól sikerült estéje után betámasztották egy fa mellé. ezt úgy kell érteni, hogy felkapták és odavitték egy nagy fa mellé úgy, hogy a sofőr ajtó volt a fa közvetlen közelében. mivel nem volt megfelelő helyszín, így az anyós ajtaja szabad maradt.
ennek ellenére orbitális duzzogás lett a történet végeEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha már úgyis odaért viszaborogathatták volna a kollégákkal kalákában is. Egyszer fater tette tetőre a Trabit. Jól jött, hogy csak 600kg, mert egyrészt nem nyomta meg nagyon a tetőt a súly, másrészt simán visszadöntöttük ketten, pedig még talán középiskolás se voltam akkor és ő sem volt sosem átlagon felüli fizikumú.
De ő is olyan, hogy nem tanul sosem a saját hülyeségéből. Már három kocsinál jár, de egy negyediket - amiben akkor ráadásul én is benne ültem - is csak az mentett meg, hogy akkora volt a hótorlasz az út szélén, hogy csak simán elmerült benne az autó. Valahol a bükkben voltunk, ott azért nem sok 'bukótér" van. Ha egy mondatban kéne összefoglalnom a vezetési stílusát, azt mondanám, hogy: "Esélyt ad a balszerencsének". -
mephi666
nagyúr
felénk megyei meccsen a bíró polskiját rakták be 25+ éve 2 fa közé úgy, hogy elől-hátul 1-1 fa
ui: ja meg ami gyakori jelenség volt: ha valaki biciklivel ment a kocsmába és nem zárta le, gyakran közeli fákon kellett utána keresgélnie, mert ez volt felénk a magányosan várakozó biciklik szokása
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Somatom
veterán
Volt az tovább is. Ha jól emlékszem, akkor a Wartburg alkatrészeivel lehetett izmosítani. Tán henger, hengerfej, dugók, mert csak a furat különbözött. De, a komplett motor is belement. Sőt, VW -motrokból akár 1.8 -ast is bele lehetett rakni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ha nem tudta, hogy merre kell fújni...
apám fiatal korában kézlilabdázott (úgy hatvan éve )
volt olyan, hogy a meccs vége felé már látszott, hogy idegenben nagy ruhát adnak a hazaiaknak, és ez borzolta a helyi béközép idegeit.
meccs vége előtt pár percel odaállt a buszuk a pálya mellé nyitott ajtókkal, járó motorral, és amikor lefújta a bíró a meccset, akkor futás a buszba, padlógáz, mint egy mostani katasztrófafilmben, amikor nyomja a főhős a gázpedált, mögötte meg nyílik szét a földEgy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
válasz Kisgépkezelő #73 üzenetére
Minek borogatták volna vissza? Az történetesen egy nagypolski volt, de a tüzcsap kiflibe hajtotta. Egyenesen vitték a bontóba.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Eastman
őstag
Jó, én csak annyit mondtam Lukásznak, a "versenymérnökömnek", hogy; légyszi' úgy állítsd be a karbit, hogy menjen az autó. Ment. A maga módján.
A kedvenc Trabim egyébként ellopták. Ma is látom, hogy a rendőrség villogva-szirénázva nagy erőkkel keresi. Rohannak minden irányba azért, hogy visszahozzák.
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Eastman
őstag
Igen, igen, veszedelmes egy szerkezet.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
szazbolha
addikt
Nahát... mennyi itt az öreg ember.
Mivel nekem wartburgom volt, csak annyit sztorizok, hogy Bp-Debrecent oda vissza megjártam egy lány miatt. Ahol lehetett 130-140-el üveghangon. Mielőtt hazaértem kb. 500m-rel a házunktól kiesett a jobb első. Baj nem történt, egy piros lámpától indultam. Mehettem vagy 10-el. Hiszem hogy a szerencse velem volt aznap. -
#89309696
törölt tag
Gyön-nn-györön-gyöngyön-nn-györöngyögyön-gyönnn.
-
Jarod1
addikt
Ha van hiba az emberi.....
a kapkodás mindig hibához vezet...