- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Ne haragudj, de szerintem a 25 év és 5 év jogosítvány sem biztosíték semmire.
Aki gyökér az 18 évesen friss jogsival is gyökér lesz, és 28 évesen is vagy 38 évesen is.
E mellé a városban látom ahogy női vezetők tömkelege égeti le a kuplungot, két kézzel adogatja a kormányt kanyarodás közben és kavarodik össze a keze és fingja sincs a forgalom ritmusáról.
A 65 éves Tescóba járó papákról nem is beszélve akik azt hiszik, hogy ugyanolyan reflexekkel rendelkeznek mint 25 évesen. Nem mellesleg tartják fel a forgalmat és ebből szoktak inkább lenni a balesetek, hogy a vezető menne, de előtte tötymörög az öreg 60-al a 90-es táblánál az út közepén.
A jó vezető 17 évesen és 2 éves jogsival is jó vezető lesz. Elhiszem, hogy félted a kocsikat, de előbb adom oda egy 20 éves normális fiatalembernek az autót, mint egy saját magát 300 ezer km-t levezett 38 éves női sofőrnek akinek fingja sincs a közlekedési kultúráról.
Nyilván nehéz szűrni, de elég degradáló ez azokra nézve, akik 19 évesen pl. 2 éves jogsival teljesen normálisan tudnak menni. -
darvinya
titán
Budapesti vagyok így esetek is itt történtek.
Lehetek nagy képű, de anno mikor oktató mondja, hogy jobban vezetek nála, akkor tudok vezetni.
Az igaz, hogy 7 éve nincs autóm, mert nem telt/telik fenntartásra, de néha jól jönne néha az értelmes megfizethető bérlés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#16820480
törölt tag
Mondjuk alkatrészek terén egy elektromos autó sokkal jobb, mert kőbalta egyszerűségű egy benzineshez/dízelhez képest. Kezelése is egyszerűbb, nem kell váltani, kuplungolni, nem fullad le, stb.
A bérautót körüljárni az persze kényelmetlen, de mondjuk ha meghúzták az oldalát, vagy fityeg a lökhárító, az könnyen látszik, ahogy az is, ha beleöntöttek egy pohár kólát. A lényeg itt az, hogy könnyű legyen kezelni a helyzetet és jelenteni. Mondjuk az appban legyen erre opció, amit használatba vételkor pár fotó csatolásával fél perc alatt megteszel, és mész utadra. A cég meg majd intézi, hogy ki bérelte előtte a kocsit, kinek a felelőssége.
-
#16820480
törölt tag
Nem hinném, hogy ezeket az autókat kieresztik az utakra, és utána évekig rájuk sem néznek. Biztosan van rutinellenőrzés, csak nem minden fuvar után. Ettől lesz mondjuk használható sok más dologra is. Míg a te kölcsönződnél annyi az előzetes meg utólagos eljárás és tennivaló, hogy igazából csak napban mérhető inkább az az időszak, amire megéri kibérelni, ezt mondjuk elviszed 10-15 percre, mert éppen mondjuk átmennél a barátnőhöz, de nem akarsz buszozni. Vagy el kell szaladni valamiért, vásárolni, gyerekért, vagy irodák közt valami hivatali üggyel. Ilyen esetekben ez az Uber gyorsaságával működik, mert szinte azonnal már ülsz az autóban, és csinálod, amit akarsz, nem pedig egy kölcsönzőssel kell beszélgetni (nem személyeskedésnek szántam, csak arra példa, hogy mennyire idő és célorientált manapság a társadalom).
-
#16820480
törölt tag
Ez teljesen más felhasználásra van, mint amit te kínálsz. Ha mondjuk le kell mennem Pécsre egy napra, akkor ahhoz nyilván nem ilyen autót bérelnék én sem, hanem valami annak megfelelőt, egy olyan kölcsönzőből (ja, itt említem meg, hogy ugye nálatok is gondolom úgy van, hogy teli tankkal adjátok át, és úgy is várjátok vissza, az is plusz pénz a bérleti díjon felül, ami ugye attól függ, hogy mennyit használja az ember az adott napon).
De itt a hangsúlyos az, hogy kvázi azonnali rendelkezésre állás van. Tehát nem kell előtte egy-két nappal kigondolni, elmenni, leszerződni, vagy telefonon/emailben megbeszélni, stb. Hanem ha 10 perccel indulás előtt jut eszembe, akkor is esélyes, hogy találok autót. Dugóban nyilván nem szerencsés, de mondjuk egy taxinál olcsóbb.
-
-
#16820480
törölt tag
Én nem látok úgy bele azért az autókölcsönzésbe. Egyszer alkalmai munkán voltam egy ismerősnél sofőrködni a kölcsönzőjében, ő mesélt pár dolgot, de annak már pár éve legalább.
Az ilyen elektromos autók nyilván nem jók ilyen vidéki fuvarokra még, mert nem elég a hatótáv. Az app amúgy jelzi a töltöttséget, ezt írták is a cikkben. Viszont ha már a reptér feljött, akkor arra is jó lehet egy ilyen autó, hogy valakit kivinni a reptérre, vagy behozni onnan, ahogy távolsági buszoktól is, vonattól is. Olcsóbb jóval egy taxinál.
Azt elhiszem, hogy te mondjuk rendelkezésre állsz, és gyorsan kihozod a bérelt autót akár, de mondjuk azért nem hiszem, hogy öröm, ha este 10-kor felhív valaki, hogy kéne egy kocsi 10 perc múlva, de csak fél órára. Ez így nem igazán működhet szerintem, mert az üzemeltetőnek a (személyes) rendelkezésre állás nem éri meg a saját idejéből. Praktikusabb egy appot üzemeltetni. Erre gyúr amúgy az Über is, hogy vezető nélküli kocsikkal oldják meg a fuvarozást, és ők csak az infrastruktúrát adják, te meg kattintasz kettőt a telefonon, és már jön a kocsi.
-
Djatis
senior tag
Itt pont az a lényeg ha én nem jeletem akkor a következő mikor beül és bejelenti a kárt akkor egyből rám terelődik a gyanú.
De mikor átveszem a kocsit igen is veszem a fárdtságot, hogy készítsek 1-2 fényképet mert az még a 65ft/perces bérlési idővel is olcsóbb mint a soron kívüli takarítás ami pl. 5000huf. Ami benne is van szerődésben!A magyarázat olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra!!!
-
WiZARD
addikt
Szerződéskötéskor elmondják, hogy "átvételkor" nézd át az autót, és az app-ban kötelező kívül-belül értékelni.
Amikor először jelentik a problémát, akkor automatikusan az előző usert veszik elő érte.
(gondolom szerződésben ez pontosan le van írva)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
#16820480
törölt tag
Nyilván az autón belülre kellene elhelyezni. Nem is kell amúgy hatalmas kamerákat, elég olyasmit, ami egy átlag mobilban van, nagylátó optikával, és kész. Fogyaszt nyilván valamennyit, ha megy folyamatosan, de szerintem megoldható lenne. Illetve a motorhoz képest ez azért elhanyagolható fogyasztás majdnem. Egy Project Tango készülék a folyamatosan működő érzékelőkkel is jó néhány órát bír egy zsebben hordozható méretű akksiról, szóval egy napos (tervezett) üzemidőnél nem lenne annyira gond szerintem a kamera használata.
-
Solidos
csendes tag
Hol lehet napi 3500-ért autót bérelni? Ne viccelj! Ha van is 10.000Ft/ nap alatt az egy hányadék szutyok és a Ferihegyre kell menni érte és oda vissza is vinni. Köszi, nem.
A greengo nekem pl. tökéletes alternatíva. Az autómat eladtam 3 éve mikor a belvárosba költöztem. Csak hétvégi autónak használtam, ha Pest megyében mozogtam. A greengo nekem erre tökéletes. Az áron lehet vitázni. Használattól függően olcsóbb mint egy autót megvenni és fenntartani.
-
hunyadymarci
csendes tag
-
hunyadymarci
csendes tag
Hát, azért itthon szerencsére egész jól érthetők a táblák (nyilván meg kell nézni azért), és szerintem nem sok különbség van vidék és Pest között. Amerikában már láttam izgalmasabbat, egyszer egy ilyen tábla mögött álltam meg, és azért egy kis idő volt, míg menet közben értelmeztem, hogy igen, akkor itt most hétköznap este 6-ig ez tényleg egy ingyenes parkolót jelent (egyébként ilyen 10$/órás áron voltak a környéken parkolóházak):
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Mondjuk szerintem az utcai fizetős parkolás önmagában egy legalizált lopás, ugyanis semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak, és pénzt követelnek érte. Közterületet bárki használhat, azért köz. Ha magánterület lenne az utca, akkor szedhetne utána valaki parkolási díjat.
Ettől függetlenül viszont azt érdemes látni, hogy ez a rendszer teljesen digitális, appon és interneten keresztül működik, míg a tiéd az analóg, tehát papír alapon, hangosan megbeszélve és személyes találkozó után kapja az ember a szolgáltatást. Kis mennyiségben még az analóg verzió jól működtethető, de egy egész várost ellátni már nem lehet így hatékonyan, rengeteg hiba csúszhat be, rengeteg humán erőforrás kell hozzá, és drága lesz. Ezért is terjednek egyre jobban (a volumen növekedésével) a digitális erőforrásokra alapozó vállalkozások.
Egy ilyen cég, mint ez, vagy az Uber csak a telefonos app segítségével (és szinte nulla befektetéssel) több funkcionalitást nyújt, mint egy taxis cég a diszpécser szolgálatával, meg taxióráival, sárga festékével és kártyaolvasóival, és nem kell külön kiépíteni hozzá infrastruktúrát. Elég egy telefon hozzá, és mehetsz, nem kell drága céleszközöket venni, ami könnyedén megbütykölhetők, és folyton drága ellenőrzéseknek kell alá vetni őket. -
twine
addikt
Rászürtem a topicra is "nyilván" (de azt már nem részleteztem)
Felkapott "tudálékos" töltelékszó lett az utóbbi időben!Tényleg égő pofával írtam a postot! Mert úgy, hogy figyeltem arra amit írok, sikerült szóismétlésbe futnom ("rettenetesen")!
Ez így egyáltalán nem korrekt részemről , ennek ellenére vettem a bátorságot, mert zavart!
Valóban annyira, hogy nem jutottam a cikk végére! :/Mentségemre szóljon, én nem vagyok újságíró, sem blogger!
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Mire gondolsz, hogy az app miatt kijátszható? Én egyelőre nem látok nagyon ilyen lehetőséget, pedig a hekkerek aranykorát éljük, amikor a tévédtől kezdve minden törhető, de még ilyen közösségi appokra nem nagyon hallottam panaszt.
Nem kell kártyaolvasó ezekbe szerintem, mert az appon belül fizetsz, az Ubernél dettól. Az appban hozzáadod a kártyád, automatikusan vonja le a menetdíjat, ha van akkor havidíjat, stb. Persze az autók külső dekorációja pénzbe kerül, ahogy a gyújtás meg egyebek megfelelő bekötése is, de az autó árához képest ezek nem olyan jelentős, egyszeri költségek. Ezzel szemben egy taxiórát úgy tudom időnként hitelesíttetni kell.
A karbantartást, és főleg az eseti mentést én biztosan nem saját emberekkel oldanám meg egy ilyen 500-1000 darabos járműflottánál, hanem mondjuk szerződéses partnerrel. Biztosan van olyan autómentő szolgálat, akinek egy ilyen flottás szerződés jól jön, és mégis olcsóbban csinálja, mintha saját embereket venne fel a fuvarozó cég. Ubernél meg ugye nem is kell ilyen, mert ott saját autóval fuvarozol, magadnak tartod karban, meg intézed az esetleges problémákat.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Robot fűnyírók
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
- További aktív témák...
- Eladó dolgaim
- REGALAXY kupon kód / SES vásárlás saját névre + segítség
- Lian Li O11 Dynamic EVO +6db 120mm Lian Li UNI FAN SL-INF fehér / white
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla