Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz Szabie93 #13 üzenetére

    A hibakeresés a gyengéje a legtöbb szerviznek... egyszerűen nem szánnak rá megfelelő időt. Prestigio tabletem elküldtem szervizbe, mert össze vissza érzékelt a kijelző, ha töltőre volt csatlakoztatva. Erre cseréltek egy töltőt és visszaküldték, de a hiba változatlan volt (néztem más lakás konnektorában is, és ott is produkálta)... nem is tesztelték le. Visszaküldtem még egyszer, ekkor már kijelzőt cseréltek benne és problem solved... lett volna, ha nem pixelhibás kijelzőt tettek volna bele. Nem írom ez melyik szerviz volt (ijavitom), de azóta inkább ismerősnél szervizeltetek olcsóbb kütyüket. A fenének hiányzik, hogy egy hónapig ingázzon az eszköze otthon és a szerviz között.

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák