- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Idén már nem zárható ki a képernyőbe épített ujjlenyomat olvasó sem, bár az tényleg meglepne, ha az olcsóbbik modellben debütálna. Én azért arra tippelek, hogy nem kap ez teljes értékű Face ID-t, csak designelem lesz a notch, úgy viszont árban talán beleférhet egy képernyőbe integrált ujjlenyomat.
-
#16820480
törölt tag
-
#16820480
törölt tag
Az egyik panasz a nagyobb készülékek ellen, hogy nem lehet rendesen zsebre tenni, itt számít a telefon egész mérete, alsó-felső kávával. Meg amikor arra panaszkodnak, hogy kibillen a kezedből, ott is lényeges a felső káva. Amúgy meg ha nem azt a marhaságot nézzük, hogy fogásváltás nélkül legyen használható, akkor egy 5,5" (vagy mostani képernyőaránnyal 5,8-6") telefon is bőven használható méret.
-
#16820480
törölt tag
A Galaxy Nexus idején már az is óriási telefonnak számított, az i8 pedig nagyobb nála. Csak közben megszokták az emberek hogyan lehet használni ezeket a készülékeket.
Azt nem tudom elfogadni, hogy átértelmezi egy szó jelentését a saját céljaira. Mintha azt mondaná, hogy az érintőképernyős készülék csak a kapacitív érintőképernyőre vonatkozik, mert ők azt használják. Lehet, hogy az ő érdekük ezt diktálja, de attól az még ferdítés lesz.
Valóban nem véletlen lett így megfogalmazva, hiszen az Apple stratégiája régóta arra épül, hogy az a jó, amit ők csinálnak, és kizárólag az a jó, ettől érzik úgy a vásárlók és rajongók, hogy ők járnak az egyetlen helyes úton.