Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    Tudomásom szerint ez felső szegmensbe szánt termék amúgy is (javítsatok ki ha tévedek), ergo valószínűleg érdeke a cégnek magasabban tartani az árát (minden bizonnyal nem hasracsapással alakult ki az árpolitika)
    Másik meg, h a magyarnál inkább carrier-driven piacokon (Ny-Eu, USA) ha a szolgáltatók felveszik a kínálatba akkor a szolgáltatón keresztüli értékesítés fog dominálni, ott meg a vételár nagy része a szolgáltatói ártámogatásból megy (a későbbi havidíj fejében)
    Mao-n is effelé látok tendenciát kialakulni, alacsony kezdőárú készülékek, magasabb havidíjú de kombinált csomagokkal (ergo ellentétben a húszrongyos pannon előfizetéssel amiben a tengersok perc mellett egy árva sms sincs még, itt van tér meggondolni, h ebben a kombóban megéri e használnom a szolgáltatásokat és kicsengetni érte a díjat)
    Ami meg nem carrier-driven nagyobb piac, pl. Oroszo, oda meg a puszta létszám miatt is érdemes bevezetni, bőven lesz aki megveszi

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák