- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MK VII
veterán
"Egy zavaro hibaval találkoztam. Mégpedig, h hiaba van beállítva egy fényerő szint, a készülék elég gyakran veszi lentebb. Mintha auto fényerő be lenne kapcsolva."
Ez egy újítás, funkció amit nem tudsz kikapcsolni vagy állítani rajta.. S7-ben is ilyen. Nem tudom már pontosan mi a neve, de létező dolog és szándékos, a fejlesztők részéről. Nem készülékhiba.
-
MK VII
veterán
válasz Bozso68 #2786 üzenetére
Rémisztő teszteket?
Én egy saját tesztet mutatok neked.
Úgy két méterről esett pofára egy lépcső sarkának.
Alapvetően nem hajlik.. Sőt nagyon is masszív. Elég kemény a 7000-es alu ház szóval ez ne rettentsen el.. Szarul esett.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz gekko293 #2808 üzenetére
Na látod ott a bibi... Külföldi szürke beszerzés sajnos és valószínűleg nem ezek országok egyikéből való vagy már kicsúszott az 1 hónapos regisztrációs időből.
"Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azon felhasználók számára
érhetők el, akik készülékeiket az alábbi országok egyikében vásárolták: Egyesült Királyság,
Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália,
Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia,
Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország,
Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia, és
aktiválták az Aranykártya tagságukat a vásárlás napjától számított egy hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján). A szolgáltatás használatakor érvényes vásárlási bizonylattal kell
rendelkezni."Élj a 14 napos visszavásárlási lehetőségeddel és vedd meg egy normális boltból...
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Azért az nem biztos, hogy 3 év garisat fog ki. Pár hozzászólással visszább pont egy B-teles telefonnal szív a srác, mert nem tudja regisztrálni a VIP garit vagy azért, mert már kicsúszott az 1 hónapból a telefon vagy, mert nem is olyan régiós amihez adják a +1 évet. Ráadásul még szabvány 220-as töltőt sem kapott hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Nem tudom mennyire nézted meg a telefont, de, ha gondolod körbefotózom ismételten...
Nem ráültem.. 1,5-2m-ről csapódott a lépcső szélének.A kijelző majdnem közepén ott a pont ahol érte az ütés, a hátlapon pedig a dudor.
Természetesen nem fogom elvárni, hogy ingyen cseréljék. Teljesen jogos amit írsz, hogy nem várhatom el és ráébredtem én is. Biztosításban egy kis önrész fizetése után cserélni fogják az egészet ebben biztos vagyok.Az utóirattal egyetértek.. Természetesen nem lesz csúnya világ.. Elkapott a hév.. Ennyi..
[ Szerkesztve ]
-
-
MK VII
veterán
válasz balazsbence #2906 üzenetére
Szia.
Tehát akkor az egész telefont cserélték? Mert a 3 hónapos kijelzőtöréses gariba azt írják, hogy egy kijelzőcserére jogosult a szerencsétlenül járt. Ha az egészet cserélték annak örülök.Mondjuk el tudom képzelni, hogy inkább komplett cserélik. Egyik barátom Dániában dolgozik egy cégnél ahol Iphone, Sony, Samsung és Huawei telefonokon cserélnek kijelzőket illetve javítják őket.
Azt mondta, odakint mindenki csak úgy hívja a Huawei-eket, hogy Kukavej ( mármint, hogy oda való). Nagyon rossz javítani, szerelni őket.. Már borsódzik a hátuk, ha akármilyen javításra egy Huawei P9 jön be.
Nem véletlen az ebben a topikban is az a két eset, hogy javítás után valamit nem jól sikerült összerakni a szerviznek és pl a hangszóró halk vagy porosan hagyták a kamera lencsét. Mondjuk utóbbi inkább a hanyag munkavégzés miatt volt. Sok a javítandó készülék és szerintem koránt sem műszaki emberek javítják őket, csak kb utcáról összeszedett betanított munkások. Azok meg gondolom nagyon másra nem gondolnak, hogy a hó elején megkapják a nem túl sok fizetésüket és ezért nem is érdekli őket, hogy minőségi munkát végezzenek. -
MK VII
veterán
válasz balazsbence #2917 üzenetére
Idézlek.
"lényegében mindegy mekkora terület sérült, az egészet cserélik"
Ez engem arra engedett következtetni, hogy az egész telefont cserélték..
Sejthető volt, hogy nem fogják kiflexelni a sérült üvegdarabot és ragasztanak helyette egy másikat.Na látod nekem a készülék ház is meghajlott és a ki is púposodott a másik oldalon a hátlap.. Ergo nekem nem fogják tudni csak a kijelzőt cserélni. Az egész telefont kell cserélniük ami valószínűleg költség mentesen nem fog összejönni.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz rayman2006 #2984 üzenetére
S7 is pont ugyan így működik... Android verzióban van már benne ez a dolog.. Minden telefon így "felülbírál", ha olyanja van.. Ezt el kell fogadni..
(#2981) cikoria
Volt már téma korábban.. Nem tudod beállítani, hogy csak a telefonszámos névjegyeket mutassa.. Sajnos meg kell barátkozni, hogy hatezerötszázhuszonnyóc' névjegyen kell keresztül görgetned...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz pepetech #3012 üzenetére
Na igen.. A wiowfixitben én is csalódtam. Le is írtam a véleményem itt is róla.. Azt hittem 3990ft-ért adnak valamit nem csak vizet. Ráadásul most néztem az oldalukon, 6990ft már egy készülékre.. hát 500-ért sem kéne már nemhogy annyiért. Vicc a cég.
Csupa karc lett a kijelzőm már 3 hét utána ahogy felkentem azt a lötyit. Voltak nagyobb mélyebb karcok, ha az ellen nem is véd, elfogadom, de tele folt finom hajszálkarcokkal is a kijelző.. Áhh.. Csalódás tényleg...Más..
Hétfőn elküldtem a kijelzőtöréssel a készülékem a TMX-hez. Azt mondta az ügyintéző telefonon, hogy egy nap mire odaér hozzájuk és 3-4 nap mire kiértesítenek, hogy mi van vele... Itt ülök vasárnap reggel és semmi jelentkezés részükről.. Péntekre már azért vártam volna egy telefont vagy email-t, hogy mi van. -
MK VII
veterán
válasz brainticket #3055 üzenetére
Ha ez megnyugtat nekem visszadobták a kijelzőtöréses igényemet.
"Tisztelt Beküldő,
A készüléken garanciamegvonás történt külső mechanikai sérülés miatt, és ezen okból kifolyólag a készülék már nem kezelhető garanciában. Szakvélemény mellékelten csatolva."Kérdezem én akkor mire van az a kib@szott 3 hónapos kijelzőtöréses garancia vagy akármi?
Mi az, hogy garancia megvonás történt külső behatás miatt.. Hogy törjön el egy kijelző, ha nem külső behatástól? Szerintem le sem ellenőrizték, hogy regisztráltam-e a VIP garit.. Meglátták a telefont és küldték is az üzenetet..Írtam nekik, hogy akkor most a VIP garival nem tudok élni? ........
Válasz semmi.(#3062) porterocka
Én úgy tudom, hogy leadni nem lehet sehol a telemaxos készülékeket csak postai úton vagy futárral elküldeni nekik..
Engem a Telekomtól kiküldtek, hogy nem ők foglalkoznak ( az általuk eladott ) a garanciáztatással. Vigyem a postapontra és ott adjam fel. Adott egy számot, hogy hívjam fel és beszéljem meg velük.
Mondom az ügyintézőnek, hogy, ha ne adj Isten visszaküldik, mert nem cserélik akkor a biztosításomra tudok igényelni cserét, illetve meg tudjuk beszélni, hogy milyen feltételekkel?
Megint felírt egy telefonszámot egy post-it-re, hogy ez a biztosító telefonszáma és velük beszéljem meg..
Kérdezem én.. Mi a búbánatos lópikulát csinálnak a Telekomnál vagy akármelyik szolgáltatónál, úgy amúgy?
Eladni eltudják a telefonokat, de akármi történik már büdös nekik foglalkozni az emberrel?
Kemény világot élünk nah...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #86973952 #3064 üzenetére
"Lehet nem mindenhol van átvételi pont, nem minden üzletben."
Veszprém központi Telekom boltjába mentem be a Kossuth utcán. Ha ott nincs leadási lehetőség akkor sehol.
Egyszerűen simán megmondta az ügyintéző srác, hogy nem ők foglalkoznak a gariztatással és a biztosítással sem. De akkor mégis hol vettem a telefont? Miért tolnak jobbra balra, hogy más az illetékes?
Nálam megvesznek a boltban egy órát akkor kutya kötelességem intézni akármilyen hibát, garit az órával kapcsolatban. Én adtam el én vállalok felelősséget rá..
De hát tudjuk, nagy pénz nagy pofa, kis felelősség. -
MK VII
veterán
Huawei facebook oldalán már jeleztem nekik, hogy mi a helyzet és beszéltem velük. Azt mondták, hogy keressem fel a telemaxot, mert oda kell küldenem mindenképp..
Telemaxal beszéltem telefonon és külön kérdezték, hogy aktiváltam-e a VIP garit HiCare-en belül.. Mondom igen, azonnal ahogy megvettem. Erre felkerült a telefon és élből elutasítottak..Viszont, ha azt a közvetlen telefonszámot kinéznéd nekem a HiCare appon belül azt megköszönöm.. Nálam most nincs telefon.
Szerk.. Megvan a szám.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz tibe0309 #3070 üzenetére
Rendben.. Ezt értem is és ez ellen nincs is kivetni valóm, de pontosabban is fogalmazhattak volna..
Tehát.. Sajnálattal közöljük, hogy a 3 hónapos kijelzőtöréses garanciába nem tudjuk megcsinálni a javítást xy okok miatt..De említést sem tettek, hogy most akkor mi van, csak, hogy nem garanciális probléma, mert külső behatás érte a készüléket.
A 3 hónapos kijelzőtöréses gari milyen törésre szól? Belülről, a telefon belsejéből indul ki egy energiabomba és kitöri a kijelzőt? Vagy mi?
Vicc a Telemax nah.. Képtelen normálisan fogalmazni..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz CöcBömb #3122 üzenetére
Na haragudj, de többféle frissítés érkezett már.. Van akinek kettő is van akinek egy sem.
Egyszerűbb lenne leírnod, mégis milyen szolgáltatósra, melyik frissítés jött.. Én visszaolvastam ezen meg az előző oldalon, de nem tudtam kivenni veled kapcsolatban azt, hogy milyen frissítés jöhetett meg.
Mondjuk engem jelenleg nem is izgat, mert szervizben van a telefonom, csak megjegeztem, hogy azért ennél egy picit lehetünk segítőkészebbek is.. -
MK VII
veterán
válasz CöcBömb #3125 üzenetére
Köszönöm..
A kijelzőidőd nem jó. Töltőn van a telefon és 91%-on van az akku.
Akkor nullázódik a kijelző idő, ha 100%-ra töltöd a telefont. Addig, ha csak rátöltögetsz akkor több lesz a kijelzőidőd.
Én is múltkor csodálkoztam, hogy 60%-on van az akku és már majdnem 4 óra kijelzőidőm volt. Lehetetlen. Akkor esett le, hogy csak rátöltöttem.. -
MK VII
veterán
Ugye említettem, hogy a Telemax visszadobta a telefonom a gariból.
Biztosítóval tudtam egyeztetni, leadtam a kárbejelentő lapot, elfogadták. 23 ezer pénzért kapok egy új készüléket. Végre pont kerül a végére. Már nagyon hiányzik a kütyü. -
MK VII
veterán
Azért nálam elég szélsőséges volt a helyzet.. A ház is meghajlott.
Sima kijelzőtörésnél, ha kijelző cserével megoldható a revízió akkor ki fogják cserélni.Képzeljétek..
El kell meséljem. Ugye igényeltem a biztosításra a telefoncserét és meg is kaptam. Biztosítós ügyintéző mondta, hogy jönni fog a futárjuk a telefonért és elviszi szervizbe. Mondom neki, hogy épp onnan jön és hivatalos szakvélemény van róla, hogy nem javítható ezért csak cserével lehet megoldani a dolgot. Azt mondja, nem baj ő küldi a futárt, mert nekik kell elküldetni a szervizbe, hogy ők kapják meg a szakvéleményt.. Mondom ok. Pénteken délután kaptam egy email-t az MPL-től, hogy hétfőn kapom kézhez a telefonomat. Minden facca. Utána kapom az email-t a biztosítótól, hogy hétfőn jönnek a telefonért.
Email-t küldök a biztosítónak, hogy nem lesz jó a hétfő, mert nem biztos, hogy nálam lesz a telefon, ha előbb nem érkezik meg a Telemaxtól. Ma megjelent a futár, hogy akkor viszi a telefont. Nem voltam itthon, mutter telefonján keresztül beszéltem a futárral, hogy pont ezt írtam a biztosítónak, hogy nem biztos, hogy nálam, lesz. Ok, jó. A futár már azt sem tudta, hogy hoz vagy visz.. Kibontotta a plombált üres dobozt, hogy megnézze hozott-e vagy visz.
Elvileg, holnap ismét jön majd érte a futár, DE itt a csavar, nem kaptam ma meg a telefont, nem jött az a futár aki hozta volna. WTF? Email-t küldött az MPL, hogy náluk a csomag és ma kapom.. Nem kaptam.. Mit fogok holnap megint odaadni a futárnak, ha megint nem kapom meg időben? Miért nem kaptam meg?
Kezd elég kacifántos lenni a dolog.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Na..
Helyzet.. Telemax még vissza sem indította a készülékemet hozzám, holott csütörtökön telefonon és email-ben is megegyeztünk, hogy aznap útnak indítja és pénteken, de legkésőbb hétfőn nálam lesz a készülék. Amit kaptam értesítőt az MPL-től az az volt, hogy viszik a telefont. Amire azt hittem, hogy hozzák.
Biztosítóval, szervizzel és a postával beszélgetek már két napja és nincs pont a végén. Egyik sem tudja mit csinál a másik.. Az üres doboz amiben vitték volna tőlem a telefont az már beérkezett a Telemaxhoz. Telemaxal most beszéltem, hogy még el sem küldték nekem a telefont.. Biztosítónak jeleztem, hogy, ha küldenének még egy futárt akkor sem fogom tudni odaadni a telefont neki, mert ott van a szervizben a dobozzal együtt amit üresen vitt el tegnap a futár. Mondtam nekik, hogy ne szórakozzunk már egymással, ott a Telemaxban a telefonom meg a doboz is, tegyék át aztán hagyjuk már ezt a huzavonát, hogy még visszaküldik aztán megint elviszik, mert égnek áll a hajam a fejetlenségtől ami van..
Ráadásul most mondja a biztosítós ügyintéző, hogy, ha kiküldenek még 1 futárt megint akkor azt a szolgáltatást már fizetnem kell hiszen megegyeztem velük először, hogy küldheti a futárt és nem adtam neki telefont..
Mondom, majd akkor azt a postaköltséget hajtsák be a Telemaxon, én nem fizetek egy fillért sem, mert én azért mondtam, hogy küldheti a futárt, mert a Telemax péntekre ígérte a telefonomat.
Most mindenki megígérte, hogy mindenkivel egyeztet. A Huawei a Telemaxxal, a biztosító a Telemaxxal...
Remekül működik a bürokrácia..
A lényeg, hogy elvileg ma kapok választ mindenhonnan. Csak az nem mindegy, hogy megint ígérnek és semmi nem lesz belőle.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Skacok.. Keresem az egyik hozzászólást amiben nekem linkeltétek ebay-ról azt a fólia szettet amivel teljesen körbe lehet fóliázni a készüléket... Nem találom sajnos.. Azt sem tudom mi a neve.. Elfelejtettem..
Valaki segítene rajtam? Ha egyszer visszakapom a telefonom, azonnal körbe akarom fóliázni meg egy komolyabb tokot tenni rá. Köszi. -
MK VII
veterán
Igen ez a srácok.. Köszönöm szépen..
Nem ebay-os valóban.. Rosszul emlékeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone XR 64GB gyári független akku 91% gyári
- iPhone 11 Pro 64 GB 88% aksival, hibátlan állapot (kártyafüggetlen)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest