- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz diablo1984 #26037 üzenetére
Sima ügy lehet, ha némi munkát rászánsz. Elsőként bemész a Telekomhoz, és kéred, hogy az IMEI szám alapján adjanak ki igazolást arról, hogy adott dátummal ők hozták forgalomba. A Huawei csak a hivatalos forgalmazók által eladott telefonokat gondozza: ezekre nyújt garanciát és ezeket javítja (havonta, a "Huawei Szervíz Napok" alatt) kedvezményesen. A Telekom hivatalos forgalmazó. A Huawei márkaszerviznek (Firstphone pl.) az igazolás, plusz az adásvételi általában elég. Ha mégsem, a Huawei ügyfélszolgálat segít. Sok sikert!
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.