- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Mobilarena
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bontabela73
aktív tag
-
-
bontabela73
aktív tag
Üdv mindenkinek!
A garancia témához:
A Mobil Corner webáruházban vettem a készüléket. A weboldalon le van írva, hogy a 2 év garancia csak úgy működik, hogy ha esetleg meghibásodás van, mindenképpen az eladónak kell visszaküldeni a készüléket, ők intézik a szervizelést. Az előző telefonomat (Honor 9) is az említett webshopból vettem és semmi probléma nem volt vele, a mai napig kifogástalanul működik.
Egyébként az imei24.com oldalon lekérdeztem én is a készülék IMEI számát, az első helyen Hollandia szerepel.
Hívásrögzítés:
pár nappal a készülék beüzemelése után rákérdeztem a Huawei Support-nál a hívásrögzítésre. Azt válaszolták, hogy
"Kérem, hogy vegye figyelembe, hogy a hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően a hívásrögzítés funkció már nem elérhető a Huawei készülékeken. "
A Huawei Community fórumon azt írták, hogy"due to relevant laws and regulations, Huawei products do not provide call recording function. For the issue of not being able to use third-party call recording apps after upgrading EMUI 10.1, it is due to Android's native mechanism in the Security changes have been made to Android Q. To protect the privacy of users' data, it is now possible to disable the use of the Other third-party apps using the recording feature, so such apps are currently not available."
Vagyis: a hívásrögzítő funkció az EMUI 10.1-re történő frissítés után nem működik harmadik féltől származó alkalmazásokkal sem. A funkció az Android10-ben bekövetkezett biztonsági változtatások miatt nem elérhető,
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz kapasz #13756 üzenetére
Helló!
Engem is foglalkoztatott ez a kérdés és sajbos, nem találtam megoldást. Írtam a Huawei ügyfélszolgálatnak és megkérdeztem, hogy a telefonon ki lehet-e kapcsolni a lépésszámlálást. A következőt válaszolták:
"A Lépésszám megjelenítése funkció alapértelmezetten engedélyezve van, és Magazin feloldás használatakor nem lehet manuálisan letiltani.
Nyissa meg a Témák alkalmazást, töltsön le egy témát, majd válassza a Magazin feloldás letiltását."Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Csabex #13850 üzenetére
Nálam is pontosan ez a helyzet. Azt vettem észre, hogy néha nem árt ránézni a Google Play Szolgáltatások appra, mert előfordult már, hogy a háttérben sokat fogyasztott. Valamelyik nap véletlenül megnéztem a Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások > Google Play Szolgáltatások > Alkalmazás részletei (legalul) részt és azt láttam, hogy kézzel kellett frissíteni. Legtöbbször a háttérben frissül, ahogyan a Play Áruház is, de van olyan, amikor nem. Tavaly cikkeztek is róla, hogy a Huawei/Honor készülékeken voltak problémák az említett 2 alkalmazással. Főleg a tilalom bejelentése után.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz csolaca68 #13871 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom. Tényleg működik. [link]
Az apk telepítése után a hívásbeállításokban be kell kapcsolni a hívások automatikus rögzítését (alapból ki van kapcsolva). Nálam nem kellett már engedélyeket adni, mert minden jogosultság engedélyezve volt.Azt írja a poszt, hogy indiai régiós telefon firmware-éből szedték ki az apk-t, mivel az indiai készülékeken EMUI 10.1 alatt is alapból van hívásrögzítés. A rögzített hívást m4a formátumban rögzíti, a Sounds/CallRecord mappába.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Sztyepadzso #13873 üzenetére
C10 (Oroszország) régióról váltott át valaki indiai régióra. A régióváltás elég bonyolult mókolás, a P9 fórumban olvastam ilyet. Ott kínai régióra váltottak át, hogy a telefont lehessen Android 8/EMUI 8-ra frissíteni. A P9-nél az Android 8/EMUI 8 csak Kínában lett kiadva.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz F-ECT$ #13875 üzenetére
Ez furcsa. Nekem a külső forrásból telepítés engedélyezése után azonnal települt az app. Esetleg volt más hívásrögzítő telepítve korábban? A poszt azt írja, hogy ha esetleg volt más hívásrögzítő apk telepítve korábban, azt előbb el kell távolítani. Milyen firmware verzió van a telefonon?
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
A fenti linken található apk EMUI 10.1-hez ajánlott, mert EMUI 10-nél még elvileg van hívásrögzítő előre telepítve. És ha már van telepítve, akkor fordulhat elő, hogy nem települ az app.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz zoliapa #13887 üzenetére
Igen, nálam a Honor 9-en, EMUI 9.1-en is ilyen néven szerepelt. Igaz, azt is én telepítettem. A P30 Pro-t az első beüzemeléskor felfrissítettem EMUI 10.1-re aztán volt egy factory reset. Így a régi hívásrögzítő már nem volt rajta, és ez az új pedig sikeresen települt.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Helló!
Az én telefonom is duál SIM-es és 2 SIM ikon van az Eszközök mappában:
Ha a Telekom HU nevűt megnyitom, egy menüsor látszik:
Nem használom egyiket sem, az infoSMS/infoMMS szolgáltatás pl. már nem is elérhető. Egyébként nem zavar. A másik ikon nem csinál semmit, mivel nincs a telefonban 2. SIM.
A háttérben futó alkalmazások ablakai nálam is szürkék először:
Ha azonban egy kicsit elcsúsztatom ezeket jobbra vagy balra, látható lesz, hogy mely alkalmazások futnak a háttérben:
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Tetovaltembe #14163 üzenetére
Szia!
Ellenőrizd le, hogy az időzítésnél mi van beállítva: egész nap mutassa vagy csak egy bizonyos időszakban.
Beállítások> Főképernyő és háttérképek> Always-On Display és azon belül az időzítés.
Az is lehet, hogy a fényerő nagyon alacsony és úgy tűnhet, hogy nem látszik semmi. Egyébként lenne még mit javítani ezen a részen, remélhetőleg későbbi szoftverfrissítések orvosolják majd a problémákat. Az EMUI 11 jellemzőinek leírásában benne van, hogy az AOD-n is javítanak.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Sziasztok!
A Google appok frissítése körül nálam is voltak furcsaságok az elmúlt hetekben.
Péntek este pl. a Play Áruház így nézett ki egy ideig:
APlay Áruház adat és gyorsítótár törlése a legtöbb esetben működik. Van még egy dolog, amelyet érdemes ellenőrizni.
Beállítások>Alkalmazások>Alkalmazások>Google Play szolgáltatások és ott legalul az Alkalmazás adatai.
Ez az opció az app Play Áruház oldalára visz. Az utóbbi egy hónapban 2 alkalommal is előfordult, hogy ott volt a "Frissítés" gomb, pedig ez az app általában automatikusan, a háttérben frissül.
Nem a Huawei/Honor tiltás miatt van, mert a családban használt Lenovo tabletnél is előjött ugyanez a probléma.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Ferenczi Áko #14220 üzenetére
Szia!
Ez tényleg jó dolog. Nálam feltölti 100%-ra. Megnéztem az akkubeállításokat, nálam csak intelligens töltés menüpont van. Egy angol nyelvű Huawei Support oldalon olvastam, hogy van egy intelligens akku kapacitás opció is. De ez az opció függ az akku öregedési állapotától, a terméktől és a szoftververziótól.
Lehet, hogy azért nincs meg nálam ez az akku kapacitás menüpont, mert a telefon akksija még új? (Augusztus végén vettem a készüléket.)
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz neo_xperia #14324 üzenetére
Szia!
Csak factory reset segít. Tudok Neked apk-t linkelni, de nem fog felmenni. Régebben, egy másik Huawei telefonnál fordult elő velem, hogy valamiért belassult a készülék és gyorsan akartam eltávolítani egy appot. Gyorsabb voltam, mint a telefon és sikerült véletlenül a számológépet eltávolítanom. Volt apk mentés, de nem lehetett visszatelepíteni, csak a factory reset segített.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Speeedfire #14320 üzenetére
Szia!
Esetleg a Speedshop oldalán lehet keresgélni, ott rengeteg tok van. Onnan szoktam rendelni. Van ultravékony tok is.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Vateraadd #14361 üzenetére
Szia!
Melyik frissítés?
A P30 Pro EMUI 9.1 alatti rögzítője már nem működik, de van működő alkalmazás. A szemesi69 kolléga posztjában linkelt apk-t kell letölteni. A régi appot el kell távolítani (Recorder néven fut, de EMUI 9.1-en ez a neve a sima hangrögzítónek is, a zöld android figurás ikonnal rendelkező Recorder a régi hívásrögzítő), majd az új apk-t fel kell tenni és újra kell indítani a telefont.
[ Szerkesztve ]
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Macika66 #14456 üzenetére
Üdv!
Nemrég szereztem be egy 128 GB NM kártyát és kifogástalanul működik. A kártya behelyezése után közvetlenül a Beállítások>Tárhely oldalon keresztül elvégeztem egy formázást. Esetleg ellenőrizni kellene, hogy megfelelően van-e behelyezve a kártya.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz tirszin #14452 üzenetére
Egyetértek. A P30 Pro nálam sem az első Huawei telefon. Volt már Huawei G8, P9, Honor 9 és most a P30 Pro. Egyedül a P9-nél kellett szervizhez fordulni, akkucsere miatt. (A P9 topikban sokan panaszkodtak az akkura). 2018 októberében volt az akkucsere, azóta a P9 teljesen jól működik. A többi készüléknél nem volt/nincs semmi probléma.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Üdv!
Az xda-developers fórum P30 Pro topikjában olvasom, hogy elindult az októberi biztonsági frissítés kiküldése a készülékekre.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Ha esetleg érdekel valakit, az alábbi linkeken elérhetőek a P30 Pro gyári csengő- és jelzőhangjai, témái és háttérképei (EMUI 10.1) Semmi mókolás nem volt, csak a Solid Explorer appot használtam.
audio
témák
háttérképekDa pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
-
bontabela73
aktív tag
Még annyit lehet megpróbálni, hogy a szolgáltatódhoz bemenni és ők nézzenek utána IMEI alapján. Tavalyelőtt olvastam egy sztorit, hogy egy illető a kék T egyik viszonteladói üzletében vett egy készüléket. Minden OK-nak tűnt, a készülék bontatlan volt, voltak papírok is. Csak az volt a gond, hogy semmilyen SIM-kártyával nem csatlakozott hálózatra. Az illető bement egy másik szolgáltató üzletébe, ahol IMEI alapján meg tudták mondani, hogy a készülék egy lopott szállítmányból volt, az IMEI feketelistán szerepelt. Nem derült ki, hogy a viszonteladó is benne volt-e vagy őt is átverték.
Remélem, hogy ebben az esetben nincs ilyen probléma, de mindenképpen egy szolgáltató saját boltjában kellene megnézetni, ott sokkal több infőt tudnak adni IMEI alapján.
De lehet, hogy az lenne a legjobb, ha másik telefon után néznél. Nehogy valami kétes ügy legyen a vége.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Janoo_07 #14656 üzenetére
Helló!
Nekem kétféle gyári tok is van: átlátszó hátlap tok és ablakos okos tok. Illetve van egy fekete Magnet tok is.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Szvicsek #14706 üzenetére
Helló!
Ez a widget valószínűleg már nem került be az újabb EMUI-ba. EMUI 9.1 és korábbi esetében ott van. Nekem is hiányzik egy kicsit a widget. Csak az auto-sync kapcsolóhoz töltöttem le egy alkalmazást. Ez az alkalmazás beteszi az auto-sync kapcsolót a gyors menübe (amelyiket felülről lehet lehúzni.)
Esetleg meg lehet nézni ezt.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz K Norbi #14728 üzenetére
Helló!
Kb. szeptember óta azt tapasztalom, hogy nem frissül a Google Play szolgáltatások automatikusam. Mindig rá kellett nyomni az alkalmazás információra (épp lemaradt a képernyőképről, legalul van) és a Play Áruházban manuálisan kellett frissítenem.Érdekes, hogy más Huawei/Honor telefonoknál, ahol korábbi EMUI-verziók futnak, nincs ilyen probléma.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Nos, a gyári visszaállításhoz mindenki másképpen viszonyul. Én pl. nagyobb frissítések után szoktam gyári visszaállítást csinálni, így eddig soha nem volt semmilyen probléma, akadás, lefagyás egyik telefonomnál sem.
Ha jól működik a telefon, nem is kell a visszaállítás.
Ami néha felbosszant az az, hogy vannak olyan emberek (az itt lévő fórumtagok természetesen kivételek!!!), akik azzal dicsekednek, kérkednek azzal, hogy ők még nem csináltak egyszer sem gyári visszaálltást, DE később telesírják a különböző fórumokat (pl. XDA developers, Huawei Community), hogy ez nem megy a telefonon, meg az nem megy a telefonon. Pedig egy gyári visszaállítással vagy egy szimpla újraindítással sok bajt ki lehetne védeni.
Szerencsére az Android OS egyre stabulabb és megbízhatóbb és tényleg csak nagyon ritkán lehet szükség gyári visszaállításra.
Mindenki tegyen saját belátása szerint, illetve a saját felelősségére. Kinek a pap, kinek a papné...
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Nem tudom, hogy ezt az útmutatót be lehetne-e tenni az Összefoglalóba?Hívásrögzítő EMUI 10.1-re
Talán már unalmasnak tűnhet a téma, de mivel olyan gyakran visszatérő kérdés, ezért úgy gondoltam összerakok egy összefoglalófélét az EMUI 10.1-en történő hívásrögzítésről.
2019 tavaszán a Huawei P30 Pro Android 9 alapú EMUI 9.1
rendszerrel jelent meg. A készüléken előre volt telepítve egy gyári hívásrögzítő alkalmazás. Ez működött is egészen addig, amíg 2020 nyarán meg nem érkezett az Android 10 alapú EMUI 10.1. Az EMUI 10.1-re való frissítés után a hívásrögzítő funkció nem működött többé. A Huawei közlése szerint (erre én is rákérdeztem a magyarországi Huawei Support-nál), különböző adatvédelmi jogi szabályozások miatt nem érhető el a hívásrögzítés EMUI 10.1 esetén.
Nos, Oroszországban egy illető a P30 Pro telefonján módosította a régiós beállítást és feltelepítette az indiai régióra érvényes rendszert a telefonra. Mint kiderült, az indiai régióban a hívásrögzítő továbbra is elérhető EMUI 10.1 alatt. Az orosz illető lementette a hívásrögzítő apk-ját, amyelyet aztán közzétettek az XDA-Developers fórumain. [link]
Azóta nagyon sokan jeleztek vissza, hogy működik EMUI 10.1-en a hívásrögzítés.A hívásrögzítő app telepítése
A) Ha az EMUI 10.1-re történő frissítés óta nem volt még gyári visszaállítás:
1. A fent linkelt oldalon van egy link, ahonnan az apk letölthető. A fájlt le kell tölteni.
2. A telepítés előtt el kell távolítani a régi, EMUI 9.1-ből visszamaradt, inaktív hívásrögzítő alkalmazást. Ha ezt nem távolítjuk el és úgy telepítjük az új appot, ’Az alkalmazás nincs telepítve’ hibaüzenetet kaphatjuk. Beállítások>Alkalmazások>Alkalmazások, majd a jobb felső 3 pontos menüben a rendszerfolyamatok mutatása opciót kell kiválasztani. Recorder vagy Rögzítő nevű appot kell keresni, amelynek az ikonja zöld droid (NEM a sima hangrögzítő!). Ezt az appot kell eltávolítani.
3. Ha ez megvan, fel lehet telepíteni a letöltött apk-t.
4. Újra kell indítani a telefont, és már működik is a hívásrögzítés. Esetleg engedélyeket kell megadni az app számára, de pl. nálam már automatikusan megvolt minden engedély.
B)Ha az EMUI 10.1-re frissítés után volt gyári visszaállítás:
Telepíteni kell a letöltött apk-t, majd újra kell indítani a telefont.
A hívások m4a formátumban lesznek rögzítve, a fájlokat a Sounds/CallRecord mappában lehet megtalálni.
Köszönet mindenkinek aki eddig is posztolt a témában.Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz balintka #14879 üzenetére
Úgy tűnik, hogy HA lesz még nagyobb frissítés az EMUI 11 urán, az NEM Android 11 lesz. A Huawei az ismert körülmények miatt (kereskedelmi tilalom) lecseréli az Androidot HarmonyOS-re, vagyis Android + EMUI helyett HarmonyOS + EMUI lesz. A P30 Pro szerepel a kompatibilis eszközök listáján. [link]
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz szemesi69 #14885 üzenetére
Nem volt és nincs szándékom senkit elriasztani vagy lebeszélni erről a nagyon jól összerakott készülékről, illetve a márkáról. Én viszont nagyon kíváncsi vagyok az új OS-re.. Azt is olvastam, hogy androidos alkalmazásokat is lehet majd telepíteni és futtatni a HarmonyOS alatt, illetve azért is várom, mert végre nem lesz gugli. Egyre jobban utálom a guglis appokat, igyekszem minél kevesebbet használni.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
Kedves Fórumtársak!
Áldott, békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz mateo91 #14992 üzenetére
A P9-esemmel én is hasonlóan jártam 2 évvel ezelőtt. Bevittem Miskolcon a Firstphone-hoz. Annyit mondtam, hogy gyorsabban merül (akkor volt 1 éve használatban). Nem kérdeztek semmit, garanciálisan kicserélték az akksit és a kijelzőt. Azóta is működik rendesen. A családban maradt.
Egyébként a P9 akkujára sokan panaszkodtak annak idején itt a Mobilaréna fórumán és más fórumokon is.
Da pacem, Domine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- Politika
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- iPhone 11 Pro 64GB Zöld Vodafone/1 hónap gar./p3381/
- IPhone 14 Pro max 128GB lila ÚJ 90 nap Apple garancia
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- iPhone 11 128GB Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3384/
- Független Xiaomi 13 5G Flora Green zöld 8/256 GB 2 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest