Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #504 üzenetére

    Nekem a mai ügyfél szolgálatos azt mondta, hogy az egy dátum, hogy mikortól szeretném a telefont megkapni. :U Tehát valószínűleg ahogy mondta "csúszni fog egy kicsit". De remélem nem sokat...

    Richie86 - Szerintem egy átlag embernek még megéri részletfizetéssel. Nekem legalább is. De a Plus ára már nem, főleg frissített árakkal.

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #565 üzenetére

    Mivel nem 30 napon túli a megrendelésed és ráadásul nem is aktív, azaz nem él a rendelés, így a fogyasztóvédelemhez nem tudsz fordulni. De szerintem manapság egy cég nem engedheti meg magának ezt.
    Nekem az első megrendelésem április 7-én történt, utána láttam, hogy nincs a Telekom fiókomban a megrendelés ezért az ügyfélszolgálaton rákérdeztem, hogy mi újság a megrendelt dolgokkal. A rendszer hibát dobott rá, így 12-én újra leadtam a rendelést. Megint érdeklődtem 15-én és arra is hibát jelzett nekik a rendszer. Ekkor kérdeztem meg őket, hogy nem lehetséges-e a telefonos megrendelés, amire azt a választ kaptam, hogy az a rendszer abszolút nem jó, így még aznap szombaton feladtam a 3. megrendelésemet is. Ezeket az emaileket megtartottam a későbbi bizonyítás miatt. Eddig ez tűnik a legjobbnak, mert még én is látom a Telekom fiókomban a megrendelést és az ügyfélszolgálatos is megerősítette, hogy átment a rendszeren és várjam a háttércsoport jelentkezését. Az biztos, hogy acél idegek kellenek a rendszer működéséhez, de ha a jövő hétig nekem sem jeleznek valamilyen úton módon vissza, akkor bemegyek személyesen és vásárolok egy ajándék nélkülit. Csak aztán ne hogy ott megdöbbenés érjen, hogy elfogyott az egész raklappal, mert akkor biztos kitérek a hitemből. :) Úgy látom nagyon kelendő a telefon. :D

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #607 üzenetére

    Tehát akkor leadtad újra a rendelést?
    Igen, ebben az országban új törvények kellenének és egy nagy rendszer változtatás... Természetesen nem a politikáról beszélek, még mielőtt valaki félreérti és bannolnak...
    Egy normális webshop úgy működik, hogy az adott csoport figyeli a beérkező megrendeléseket, névtől, rendelésszámtól függetlenül. A nap végén bekerül a rendszerbe és annyit, amennyi rendelés beérkezett kihoznak a raktárból és frissítik az oldalt, főleg, ha előrendelésről van szó. Aztán aki visszamondja ennek a fordítottja lép életbe. Akinek kell az adott termék azt továbbküldik a következő csoportnak, akik leellenőrzik a megrendelőt és visszaigazolás után mehet a logisztikai osztályra, ahol csomagolnak stb... Természetesen egy szimpla webshop esetén nincsenek így túlbonyolítva a procedúrák. Csak neked szerettem volna érthetőbben elmondani. :) Szóval egy nagy telekommunikációs cégnél már az előrendelőket hamarabb kellene értesíteni, mint a később rendelőket. Főleg aki új előfizető. Itt semmi ilyen nem volt, de még az sem volt feltüntetve, hogy a "készlet erejéig", "hány darab található a termékből raktáron" és ha kifogy, "újabb készlet", "későbbiekben újabb készlet nem várható". Szerintem ez csak egy bevezetői akció volt és nem előrendelői. Legalább is én így gondolom. Csak tapasztalatból mondom, hogy az előrendelői rendszer nem így működik. Számtalan terméket rendeltem már online, akár magamnak, ismerősnek, de még nem futottam bele hibába, legyen szó fizikai termékről vagy digitális termékről. Ha kifogyott, de előrendelő voltam, kaptam visszajelzést, hogy nagyon sajnálnák, de elkelt az adott termék, cserébe fel tudtak ajánlani vagy kompenzálni tudnak ajándékot vagy kupont... Persze ez is csak 2x történt meg, mert mint mondtam, manapság ilyet nem engedhet meg magának egy cég, ha versenyképes akar lenni. A szállítási időről meg csak annyit, hogy mikor kis hazánkba bejött a webshop fogalma, akkor se volt ekkora késés, mint itt jelenleg van. Már 4 nap után szóltak, hogy nincs készleten, de egy hónap alatt be tudjuk szerezni, kell-e vagy sem. Ezeknek a cégeknek a nagy többsége mára már megszűnt, na szerinted miért.? Ami pedig fent maradt és megbízhatatlan, azoktól senki sem rendel, mert már ismeri névről. Na meg nem beszélve itt a PH!-n található megbízhatatlan boltok topicról. Oda ha benézel, akkor láthatod, hogy az adott céget kerüld el vagy fenntartásokkal kezeld. Ennyire egyszerű manapság. :)

    Addig is, küldök neked egy kis "nyugtató energiát"! Csak jól nézd a monitor közepét és ha már "látod" az energiát, fogd meg a képernyőt! :DDD :C
    Ez egy burkolt reklám volt, ne értsd félre! :R

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #610 üzenetére

    Értem. Az már pozitív, hogy felveszik újra. :)
    Nekem eddig semmivel/senkivel nem volt gondom, így időben minden itt volt. Már az általad említett JYSK-ből is volt kanapé rendelve, minden korrektül ment. Mondom, nekem eddig ez az első ilyen problémám, pedig már mióta létezik a webshop fogalma azóta rendelek minden félét, akár külföldről, akár belföldről, soha semmi gond nem volt. Amikor volt, akkor megoldották gyorsan, szakszerűen a dolgokat. Ne aggódj, én most egy év után újra előfizetőjük leszek, ergo újként kellene, hogy kiszolgáljanak, azaz gyorsan. Ja és platina ügyfél. :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • madd dogg

    senior tag

    válasz gunner93 #610 üzenetére

    Most olvasom.

    Figyi, hívogasd őket minden nap, hogy mi van az új rendelési számmal, hivatkozz arra, hogy külföldre kell menned és szükséged lenne a telefonra, persze kedvesen. Ha az ember úriember módon beszél, nyilván a vonal másik végén ülő is próbálkozik segíteni, és lehet tudnak priorizálni. Azt is érdemes elmondanod, hogy hány hete vársz a készülékre, és mondasd ki velük mindenképp, hogy a késétől függetlenül az ajándékcsomag ugye jár majd hozzá. Mert ha telefonban kimondja (amit rögzítenek), akkor mindenképp tudsz majd hivatkozni rá.

    Remélem összejön.

  • Tuvix

    tag

    válasz gunner93 #610 üzenetére

    3 napja rendeltem vodafontól online, azóta is feldolgozás alatt. Nem biztos hogy jobban jársz velük.
    Mondjuk telekomtól is akartam rendelni, kaptam is értesítőt hogy újra elérhető, de mégsem volt az. Pár éve meg Karácsonykor rendeltem telekomtól, 2 napra hozták is. Vagy sokat romlott a rendszer, vagy ennyire elfoglaltak.

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #657 üzenetére

    Ez gáz... Szerintem menj be személyesen és kérd a telefont ajándék nélkül! Sajnos nem tudsz mást tenni. Bár én a helyedben felhívnám vagy email a fogyasztóvédelmet, hogy ebben az esetben jár-e valami neked. Mivel 30 napnál nem régebbi a rendelés "nagy" dolog már nem lesz belőle, de hátha kapsz tanácsot vagy hasonlót.
    Én is ma hívtam az ügyfélszolgálatot, de csak annyit tudott mondani, hogy "sajnálják, késni fog egy kicsit". És meg is szerettem volna sürgetni a rendelés menetét, de azt sem tudtam természetesen... Arra is az a válasz jött, hogy "sajnálják, de sok a megrendelés valószínűleg". A héten beszélgettem a kolléganőmmel, ő a Telekomtól TV-t rendelt ajándékba az apjának, de ez is már húsvét előtti rendelés, ezen a héten lesz a második hete, hogy viszik azt is. Ő is hívta már kismilliószor őket, de nem hajlandóak az ügyben haladni... Na itt most elgondolkodtam, hogy vagy tényleg sok a megrendelés és kevés a dolgozó vagy pedig a forgós székben ülnek egész nap. Valahogy kezd már nálam is betelni a pohár...

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #664 üzenetére

    Azt beszéltük is, hogy ennyiért ajándékkal korrekt. :) De ha nem lépnek az ügyben, akkor kénytelenek leszünk bemenni személyesen. Így valószínűleg bukik az online ár és a kedvezmény is, na meg legfőképp a csomag... Jó hogy így adogatják el, csak a lefoglalt terméket nem nagyon szeretném ha elkelne. :(( Remélem kis hazánkba hoztak eleget. ;)
    És akkor ott mi volt a helyzet? Megrendelted megint? Azt írtad a jó előbb, hogy nem lesz a telefonon újrarendeltből semmi az ügyfélszolgálatos szerint.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #666 üzenetére

    Így már sokkal világosabb a kép. :)
    Ha egymást "szórakoztatjátok" abból jó nem fog kisülni... De ezek szerint neked ráér a telefon, mert nekem nagyon úgy tűnik. :F A beszélgetést nem gond, hogy rögzítitek, azt ők is rögzítik. :) A beígért hívásra kíváncsi vagyok nagyon. :R Ma mesélte a kolléganőm, hogy ő tegnap összeveszett csúnyán az ügyfélszolgálatossal és megsürgetik az ügyét... Na erre is kíváncsi leszek. :D Egyébként most hirtelen, hogy hogy a Plus változatát akarod megvenni és nem a simát? :F Mert nem sikerült a megrendelés? Ha ezzel sem jött össze, akkor azzal sem fog, tapasztalhattad értékfüggetlenül, hogy még senkinek sem vittek semmit eddig. És még hány ilyen lehet idehaza... :U De te tudod, hogy mit csinálsz. ;)
    A Plus topicjában a kérdésedre a válasz: Bolt válogatja.

    madd dogg - Ha sehogyan sem halad semmi előre, akkor kénytelen mindenki személyesen megvásárolni. Egyébként értjük, hogy mire akarsz kilyukadni. Nekem nem hiszem, hogy jár ilyesfajta összeg, főleg úgy hogy a rendszer dobta a 2 megrendelésemet hibával, azóta már 3 hét eltelt, valószínűleg kézzel is rásegítettek azóta, hogy ne lógjon ott semmi felesleges. Bár a visszaigazoló emailek megvannak a rendelésszámmal együtt, szerintem sokra nem megyek velük. Én így látom, aztán majd kiderül... :(

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • mantequilla

    aktív tag

    válasz gunner93 #872 üzenetére

    Igen én is ezt mondom hogy évről évre emelkedik a nyitó ár. Jelenleg függetlenül 200k. Köszi, hogy előszedted és megerősítetted az álláspontom.

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #712 üzenetére

    Szia!

    Nem tudom, hogy olvasod-e még a fórumot, de azért értesítelek. :)
    Szóval nekem is megjött 4 napja. Munkatársamnak is aznap vitték a TV-t, úgyhogy aznap sok szállítani valójuk volt véleményem szerint. :) Volt hozzá ajándékcsomag is, de erre rá is kérdeztem az egyeztetés során. Igaz a doboza egy kicsit gyűrött volt és egy helyen be volt szakadva, de a tartalma sértetlen. Azóta pörgetem a telefont rendesen, hátha találok rajta hibát, de szerencsére nincs. :) Nekem UFS 2 (740-738 szekvenciális olv.írás), úgyhogy meg vagyok vele elégedve. Azóta már 3 rendszer frissítésen túl vagyok. 53%-os akkumulátor töltöttséggel érkezett, de ez nem mérvadó, csak plusz infó... Szuper képeket lő, bár az automata mód néha indokolatlanul magas ISO-t állít be, emiatt zajosak a képek. Persze pro módban korrekt... Nagyon tetszik az ujjlenyomat olvasó, mert azonnal reagál és nem is kell gombot használni külön. 3 naponta elkéri azért a záró képernyő jelszavát is a biztonság miatt. Jövő hónapban pedig rendelem meg hozzá a gyári smart tokot, mert így ezzel a műanyag hátlappal nem az igazi számomra. :)

    Akinek pedig infó kell a telefonról, jelezze bátran! :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #1237 üzenetére

    Az igen... Nem tudom hogy jutottak idáig... :Y Ilyen esetben nem tudom, hogy tud-e segíteni a Huawei. Ha garanciás csere, akkor lehet náluk panaszkodni azt tudom. Az ügyfélszolgálaton már bejelentetted a fogyasztóvédelmet, ha nem küldik? Te vagy a szüleid adták le a rendelést? Értelemszerűen csak 18. életévet betöltött személy teheti ezt meg, bár akkor is vissza kellene nekik valamilyen úton-módon jelezniük véleményem szerint. Kíváncsian várom a Huawei visszajelzését! :) Ha lépnek az ügyben, akkor az nagyon pozitív dolog.

    <Adamsky> - Elég rosszul fogalmaztam és ezt is kapkodva, elnézést! :B A WB5000 valóban nem DSLR, én itt kimondottan egy kompaktot említettem, ez volna az. A DSLR most más téma... A KIT obi pedig az, amit gyárilag hozzádobnak a csomaghoz. Úgy mint Canon esetén a belépőszintűeknél a 18-55mm pl. Ezért is írtam azt, hogy sokkalta jobb a szenzora, mint a Samsungé. Remélem így érthetőbb. :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • djbelo

    senior tag

    válasz gunner93 #1310 üzenetére

    Van ahol 3 év gyári garanciát adnak.....igaz az drágább is.

  • cicaslany86

    aktív tag

    válasz gunner93 #1310 üzenetére

    Kérdezd meg afas számlát adnak e es a huawei sajat garancialevelet. azzal érvényes a 3 ev vip gari. ha valoban gyari gari akkor az 3 ev kell legyen. ha nem, akkor kamu es bolti gari csak.

  • wdx

    őstag

    válasz gunner93 #11298 üzenetére

    Biztosan nem az aksi miatt van, valószínűbbnek látom egy alkalmazás hibájának. Nézd meg, melyik zabál sokat.

    Az egy dolog, hogy minden tönkremegy, de miért pont most? :)

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz gunner93 #11298 üzenetére

    " ... töltés közben is tud kényelmetlen lenni ... "
    " ... ezzel a leírással a szerviz nem fog foglalkozni, egyszer már járt bent, semmit nem csináltak ... "

    Mi van? Hát, akkor mivel óhajtanak foglalkozni, ha ezzel nem?

    Muszáj lenne kizárni a szoftver problémát (bár erre így a töltés közbeni erős (?) melegedés okán nem sokba fogadnék). Vagyis én mentenék mindent, majd egy fw. után kb. csak a fiókomat állítanám be, és így használnám pár napig. Amennyiben így nem merül és melegszik, akkor mégis igaza lehet a szerviznek...
    Ez persze egyben jó- és rossz hír. Jó, mert a telefonnak nincs baja, rossz, mert neki lehet állni egyesével az app.-ok tesztelésének.

Új hozzászólás Aktív témák