- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
gunner93
csendes tag
válasz TannerHUN #608 üzenetére
Nem kellett újrarendelni, a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy újra felveszik a rendelést, nekem nincs teendőm, csak várni. A probléma ugye az, hogy már várom egy ideje. Az külön idegesít, hogy időtlen idők óta T előfizető vagyok (meg nálunk mindenki, de ezt nyilván nem tudják), de ilyenkor átgondolom, hogy vajon mondjuk a Voda jobban megbecsülne-e, mint pontosan fizető, régi ügyfelet.
Persze az is lehet, hogy csak én vagyok ennyire szerencsétlen, az utóbbi időben több nagy cégnek leadott rendeléssel (pl. JYSK) rendelésemmel is csak a gond van.