- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
válasz gunner93 #607 üzenetére
Tehát akkor leadtad újra a rendelést?
Igen, ebben az országban új törvények kellenének és egy nagy rendszer változtatás... Természetesen nem a politikáról beszélek, még mielőtt valaki félreérti és bannolnak...
Egy normális webshop úgy működik, hogy az adott csoport figyeli a beérkező megrendeléseket, névtől, rendelésszámtól függetlenül. A nap végén bekerül a rendszerbe és annyit, amennyi rendelés beérkezett kihoznak a raktárból és frissítik az oldalt, főleg, ha előrendelésről van szó. Aztán aki visszamondja ennek a fordítottja lép életbe. Akinek kell az adott termék azt továbbküldik a következő csoportnak, akik leellenőrzik a megrendelőt és visszaigazolás után mehet a logisztikai osztályra, ahol csomagolnak stb... Természetesen egy szimpla webshop esetén nincsenek így túlbonyolítva a procedúrák. Csak neked szerettem volna érthetőbben elmondani. Szóval egy nagy telekommunikációs cégnél már az előrendelőket hamarabb kellene értesíteni, mint a később rendelőket. Főleg aki új előfizető. Itt semmi ilyen nem volt, de még az sem volt feltüntetve, hogy a "készlet erejéig", "hány darab található a termékből raktáron" és ha kifogy, "újabb készlet", "későbbiekben újabb készlet nem várható". Szerintem ez csak egy bevezetői akció volt és nem előrendelői. Legalább is én így gondolom. Csak tapasztalatból mondom, hogy az előrendelői rendszer nem így működik. Számtalan terméket rendeltem már online, akár magamnak, ismerősnek, de még nem futottam bele hibába, legyen szó fizikai termékről vagy digitális termékről. Ha kifogyott, de előrendelő voltam, kaptam visszajelzést, hogy nagyon sajnálnák, de elkelt az adott termék, cserébe fel tudtak ajánlani vagy kompenzálni tudnak ajándékot vagy kupont... Persze ez is csak 2x történt meg, mert mint mondtam, manapság ilyet nem engedhet meg magának egy cég, ha versenyképes akar lenni. A szállítási időről meg csak annyit, hogy mikor kis hazánkba bejött a webshop fogalma, akkor se volt ekkora késés, mint itt jelenleg van. Már 4 nap után szóltak, hogy nincs készleten, de egy hónap alatt be tudjuk szerezni, kell-e vagy sem. Ezeknek a cégeknek a nagy többsége mára már megszűnt, na szerinted miért.? Ami pedig fent maradt és megbízhatatlan, azoktól senki sem rendel, mert már ismeri névről. Na meg nem beszélve itt a PH!-n található megbízhatatlan boltok topicról. Oda ha benézel, akkor láthatod, hogy az adott céget kerüld el vagy fenntartásokkal kezeld. Ennyire egyszerű manapság.Addig is, küldök neked egy kis "nyugtató energiát"! Csak jól nézd a monitor közepét és ha már "látod" az energiát, fogd meg a képernyőt!
Ez egy burkolt reklám volt, ne értsd félre!TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)