Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz gunner93 #565 üzenetére

    Mivel nem 30 napon túli a megrendelésed és ráadásul nem is aktív, azaz nem él a rendelés, így a fogyasztóvédelemhez nem tudsz fordulni. De szerintem manapság egy cég nem engedheti meg magának ezt.
    Nekem az első megrendelésem április 7-én történt, utána láttam, hogy nincs a Telekom fiókomban a megrendelés ezért az ügyfélszolgálaton rákérdeztem, hogy mi újság a megrendelt dolgokkal. A rendszer hibát dobott rá, így 12-én újra leadtam a rendelést. Megint érdeklődtem 15-én és arra is hibát jelzett nekik a rendszer. Ekkor kérdeztem meg őket, hogy nem lehetséges-e a telefonos megrendelés, amire azt a választ kaptam, hogy az a rendszer abszolút nem jó, így még aznap szombaton feladtam a 3. megrendelésemet is. Ezeket az emaileket megtartottam a későbbi bizonyítás miatt. Eddig ez tűnik a legjobbnak, mert még én is látom a Telekom fiókomban a megrendelést és az ügyfélszolgálatos is megerősítette, hogy átment a rendszeren és várjam a háttércsoport jelentkezését. Az biztos, hogy acél idegek kellenek a rendszer működéséhez, de ha a jövő hétig nekem sem jeleznek valamilyen úton módon vissza, akkor bemegyek személyesen és vásárolok egy ajándék nélkülit. Csak aztán ne hogy ott megdöbbenés érjen, hogy elfogyott az egész raklappal, mert akkor biztos kitérek a hitemből. :) Úgy látom nagyon kelendő a telefon. :D

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

Új hozzászólás Aktív témák