Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Technoman

    őstag

    válasz kali #391 üzenetére

    Igazad lehet abba hogy szerződés, meg reklám (a polcpénz kifejezés előttem sem ismeretlen fogalom), de annak tükrében, hogy a Samsung kis hazánkba is milyen hévvel és összeggel "marketinggel" (cca 8 évvel ezelőtt is már olyan összeg volt az évi büdzséjük, hogy egy nagyobbacska falut is röhögve megvehettek volna)
    és még a csapból is ez a név folyik...Nos, ehhez képest furcsa, hogy így kezd "lecsúszni". (gondolom, az A9-es eheti tesztjét te is olvastad, az is az "elkeseredés" vagy a pánik jegyében készülhetett. Nem beszélve az OLED vs QLED harcról)
    Ne érts félre nem vagyok egy Samu heater, van nekem is és a családban. De a mai világban egy márkának már nincs több évtizede, hogy folyamatosan a csúcson legyen (mint pld a a'80 és a '90 években a Sony-nak) és ezt érzik a Samunál is.
    Nem akarok nagyon itt belemenni, de te is látod, hogy a nagyobb márkák értéke is változó (hol is van most a '90-es ill a 2k korai évek világmárkája, a Nokia?)
    Hidd el, átfogja venni a vezetést, tán nem holnap, de rövidesen.
    Nagyon felnőttek ezek a kínai cégek, nem hiába USA is tart tőlük. Innovációban is kezdenek feljönni. Ott van pld a frissen bemutatott (ZTE) Nubia X egyedi megoldása. Figyeld meg, kis idő múlva a nagyok is kopizni fogják.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák