Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    válasz zsoltek #407 üzenetére

    Lehet, hogy a Vodát értette alatta, de akkor is szomorú, hogy egy triviális hibával piacra kerülhet a telefon. És mivel egyelőre csak a szolgáltatónál kapható a telefon (tehát egyfajta szoros együttműködés van), minimum közös a felelősség. Egyébként a hiba szempontjából teljesen irreleváns, hogy miért lett ilyen a szoftver, probléma van, ügyfél boldogtalan. Az alapvető bajom egyébként a hozzáállással van, hogy ez megengedhető dolog, hogy ennyi ideig elhúzódjon ennek a javítása.

    GhanBuri Ghan

    Elhiszem, hogy önszorgalomból van itt, de ahogy Peaceliker is írja, szerintem sem ez a megfelelő kommunikációs forma az elégedetlen ügyfelek kezelésére. A problémát egyébként már a megvásárlás után jeleztem a Huawei Facebook oldalán, mert ugye nem a Vodafone adja ki a szoftvert, ők csak jóváhagyják. De amúgy teljesen mindegy, hogy melyik fél hibájából van ez a probléma, a felhasználó azt látja, hogy kiadott egy rakat pénzt egy olyan cuccért, aminek egy alapfunkciója hibádzik, de a megoldás hetekig várat magára. Ez számomra biztosan elgondolkodtató lesz a következő telefonom kiválasztásánál, mint ahogy nálam a Motorola már eljátszotta a bizalmat a szoftveres baromkodásaival, a Huawei is begyűjtött egy rossz pontot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák