- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Tigerclaw #42 üzenetére
a megmondoemberek allandoan azt emlegetik, hogy az akku arak evrol evre olcsobbak, ami az e-autok felarat fokepp jelentik, csak valahogy nem latni sehol azokat az allitolag olcsobb e-autokat
Leginkább azért nem látod az árcsökkenést, mert ezek elsőgenerációs elektromos autók, nincs mihez képest látni az árcsökkenést.
De ott van a Nissan Leaf, amiből az első generáció 2010-ben jött ki - inflációval kiigazítva - 40000 USD-ért, a 2021-es modell meg 32000 USD úgy, hogy 24 kWh-ról 62 kWh-ra nőtt az akkuja.
DRM is theft
-
#16820480
törölt tag
válasz Tigerclaw #53 üzenetére
Pont a Plugin hibridnél fogsz jócskán bukni a csomagtérből vagy belső térből, mert benzinmotor és akksi is kell bele, plusz egy komplex automata váltómű, ami a kettőt összehangolja.
Az olyan helyeken problémásak az elektromosak, ahol nincs megfelelő távonként töltő, de ez ugyanígy lenne benzinnel/dízellel is, a különbség, hogy jelenleg azok jobban ki vannak építve. -
hypno skate
senior tag
válasz Tigerclaw #86 üzenetére
Egy ilyen autó önmagában életképtelen. Teljesen normális családi autózásra alkalmatlan, vagyis fenn kell tartani mellé még egy másikat is. Vagyis az elterjedésük esetén jócskán megnövekszik az üzemben lévő autók száma. Tutira jobban, mint a parkolóké, vagyis tovább nő a zsúfoltság a parkolókban.
Az anyagi részét inkább nem említem, mert a drágaság az erősen szubjektív fogalom.A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
dabadab
titán
válasz Tigerclaw #106 üzenetére
Ha mar most sincs eleg akku
Nem lehetne-e esetleg azt, hogy nem okádod tele az összes villanyautós topikot marhaságokkal?
Nyilván te is tudod, mivel már pont neked írtam egy másik topikban, hogy meredeken emelkedik az akkugyártókapacitás, akkor meg minek kérdezel ilyen hülyeségeket?DRM is theft
-
Noukoum
veterán
válasz Tigerclaw #106 üzenetére
Folyamatosan növelik a gyártókapacitást, látható hiszen minden évben sokkal több autót adnak el. Emiatt teljesen felesleges aggódni.
Azt hogy pontosan mi lesz 10 év múlva nem tudom, nem vagyok jós. Valószínűleg már csak villany illetve plugin-hibrid autók lesznek gyártásban.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
axioma
veterán
válasz Tigerclaw #214 üzenetére
Az a kerdes, hogy meg tudja-e kulonboztetni, hogy melyik elektronbol lesz uzemanyag. Akar plusz egy attetellel (napkozben akkura, bar nagyobbreszt napelembol, este at az autoba, nem most, hosszabbtavon).
Szerintem elobb lesz hogy beepitik az uzemanyag-adot valamelyik meglevo vagy ujonnan kitalalando tetelbe, nem kozvetlen az aramot mint uzemanyagot adoztatjak. -
hypno skate
senior tag
válasz Tigerclaw #208 üzenetére
Nekem nem kell Allgrip. Az úgy is leginkább csak arra jó, hogy ahol az elássa magát, onnan már csak traktorral lehet kicibálni.
Magas üléspozíció viszont sajnos kellene. Olyan meg jellemzően a mára javarészt kihalt egyterűekre meg a SUV-okra jellemző.A Suzuki Alto méret egy kifejlett férfi embernek nem opció.
[ Szerkesztve ]
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban