- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
-
Noukoum
veterán
válasz Tigerclaw #106 üzenetére
Folyamatosan növelik a gyártókapacitást, látható hiszen minden évben sokkal több autót adnak el. Emiatt teljesen felesleges aggódni.
Azt hogy pontosan mi lesz 10 év múlva nem tudom, nem vagyok jós. Valószínűleg már csak villany illetve plugin-hibrid autók lesznek gyártásban.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #118 üzenetére
A probléma inkább az hogy a honda-e nem egy ár érték arány bajnok, nem értem miért kell neki ezt összemosni a villanyautókkal.
Az meg nagyon unalmas hogy teljesen más felszereltséggel hasonlítunk össze autókat.
Igen egy golf tényleg 8 milliónál keződik, csak mire felextráztam id3 fapad szintre addigra 12 milliónál jártam.. A középső id3 15 milliónál indul, a kis aksis 11-12milliónál fog. És egy benzin/dízelautó sosem lesz olyan mint egy villanyos.
Annyi előnyük van, hogy valamivel ritkábban kell megállni tankolni őket.
Vagy annyi "előnyük" van hogy el kell mennem tankolni, mert sajnos áram van otthon. Persze értem mire gondolsz, csak érdemes az érmének mindkét oldalát megnézni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #142 üzenetére
Ne azokat próbáld meggyőzni akik utálják a villanyautózást, hanem azokat akik azért bizalmatlanok a technológiával kapcsolatban mert új vagy mert rengeteg téves információt hallottak. Hidd el aki azt akarja hinni hogy a Föld lapos az azt fogja hinni, csinálhatsz te bármit.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #222 üzenetére
Nem sértesz meg vele senkit csak nem sok értelme van a hsz-nek.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #238 üzenetére
“Ilyen a jövő autója? Dideregnem kell az autóban, illetve ha egy kicsit jobban odalépek félő hogy kevés lesz a nafta?”
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz 7Heads Drago #245 üzenetére
Nincs olyan hogy késésben vagy, vagy bezár valahol egy bolt, vagy be kell vinni a gyereknek a tornazsákot, mert kezdődik az óra?
De, és véletlenül ezekhez meg kell tennem több száz km-t nyilván.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Marvel Snap
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...