- Milyen okostelefont vegyek?
- Strapamobil a HMD-től
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Macrodroid
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
it A Cortana szabadalmat sértett, így a bírói döntés alapján 242 millió dollárt kell kifizessen a Microsoft.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A levezetés és az összetevők felsorolása, bemutatása érdekes és hasznos volt, köszi, de...
Ez mind szép és jó és mint tudjuk, a profit nem az első, hanem az egyetlen ma már, így a nép a kutyát sem érdekli, szóval nem nagyon kell itt előadniuk magukat, hogy itthon ez ilyen-olyan indokok miatt ennyi, meg annyi. A magyarországi szolgáltatók marha drágák a térségben (is). Arra fogni a perc alapú szolgáltatásokat másodperc helyett, hogy nem érett meg rá a magyar, nem kifogás. A példa jó volt, de ha értelmesen és nem alattomos módon kommunikálják, akkor azért az átlag halandó megértené, hogy mi a különbség. Nem beszélve a telefonok áráról, hogy arról miket hadoválnak össze. Van benne igazság, de csak félig. Lopják, nem fizetik ki, stb... Erről csak az jut eszembe, amikor a BKV minden bajának okozójaként a bliccelőket jelöli meg - holott azt sem lehet tudni, hányan bliccelnek. Itt viszont olyan cégekről beszélünk, akiknek a nyeresége egyre nő, szóval ne jöjjenek itt a veszteség dumával. A magyarnak ennyiért is el lehet adni, így eladják ennyiért.
-
nagyúr
Nekem is volt ilyen egy munkahelyen: 6 Ft, családtagoknak is, cégen belül ingyen... pedig ez nem ma volt. Akkor éreztem, hogy kevesebbet kell telefonálnom, amikor eljöttem onnan és megszűnt a jó világ.
(#51) Bog:
Persze, ez benne van, mert most nem ideális a helyzet, de az árak magasan tartása mellett azt is kellene mérniük, hogy valószínűleg sokkal kevesebbet telefonálnak, neteznek is az emberek, mert őket a szolgáltatón kívül még 1000 helyről sarcolják. Nyilván érdekük a fennmaradás, de ha az árak az EU más országaihoz közelítenének már pár éve, akkor sem állnának rosszabbul szerintem. Szóval ez megint nem a legjobb kifogás akkor, amikor mindenkinek rossz - kivéve a bankokat, akik a leghangosabban sírnak, hogy mindenki őket szívatja és veszteség nekik már a középárfolyamon is számolni és különben is az ügyfélnek évi 10-20.000 nem számít. Szegények...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem is azt mondom, hogy megoldja minden gondjukat (bár minden forint azért jól jön sokaknak), csak az, ahogyan ezzel a bankok takaróznak, gusztustalan...
Bog:
Igen, ez igaz, fejétől bűzlik a hal. Amíg az államnak megéri és nincs nyomás, addig nem is lesz változás. Viszont ne takarózzunk a néppel. Mindenhol van nem fizető és ez mindenhol kockázat. Erre írtam a BKV-s példát. Lehet mindent a népre fogni és az egyenes utat járókra hárítani, de ne engem büntessenek, aki fizetek, hanem azt, aki nem fizet. Ez máshol kevésbé divat, de még az állam is visszaél a kollektív büntetés és bűntudatkeltés eszközével sok országban. Ez baj.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ezen tényleg kár lovagolni, mert biztos nincs aláírt dokumentum köztük. Biztosan figyelik egymást, talán egy kis ipari kémkedés is bejön, de már jó ideje nincs kiszivárgott botrány. Így pedig nincs ok a feltételezésre szerintem, úgyhogy aki ezzel jön, az csak spekulál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Valentino K. #140 üzenetére
Tudod, ez azért rossz felfogás, mert a tájékoztatásnak kellene egyértelműnek lennie. Ha nem lenne 20 oldalnyi apró betűs rész egy oldalnyi dokumentumhoz és nem lenne a végletekig kifacsarva, agyonbonyolítva minden tájékoztató, akkor megérteném, de ez közel sincs így a szolgáltatóknál.
A néptől egy szolgáltató nem várhatja el, hogy majd tájékozott lesz. Erre nem lehet építeni. Ne cseréljük meg a szerepeket... a szolgáltató szolgáltasson és tegye azt érthető, egyértelmű módon.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Strapamobil a HMD-től
- Gumi és felni topik
- Autós topik
- Starfield
- Path of Exile (ARPG)
- SkyShowtime
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs