Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Valentino K.

    senior tag

    válasz howru #110 üzenetére

    "Tapasztalatból: 100 megkérdezett feltöltőkártyás ügyfélből maximum 10 válaszol igent arra a kérdésre, hogy: Váltana e előfizetésre, ha 10 vagy 20 forinttal csökkenne a percdíja és az előfizetési díjat letudná beszélni.
    Ezek az ügyfelek havi átlagban több, mint 3000 Ft-ot költenek feltöltésekre. Nem nézik, hogy most mennyit fizetnek és nem érdekli őket, hogy lehetne sokkal költséghatékonyabb is a telefonálásuk, ha ugyan ennyit fizetne csak előfizetési díjként.
    A válaszok, hogy miért nem váltanának előfizetésre:
    - Nem tudják magukat kordában tartani
    - Nem szeretik a csekkeket (van e-számla)
    - Már megszokta, hogy veszi a feltöltő kártyákat
    - Az a pár forint nem számít(10-20 Ft percenként!!!)
    Sajnos, azt kell mondanom, hogy a szolgáltatók azért teszik meg ezeket, amiket megtesznek, mert az emberek"

    Leírtad a lényeget! Pontosan erről van szó. Sajnos a magyarok többsége birka, s bármit le lehet nyomni a torkukon.
    Manapság már nem nehéz informálódni szolgáltatásokról, termékekről, s ennek ellenére mégis van egy réteg aki kvázi elvárja, hogy mindent a szájába rágj...

    Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG

Új hozzászólás Aktív témák