- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Valentino K.
senior tag
"Tapasztalatból: 100 megkérdezett feltöltőkártyás ügyfélből maximum 10 válaszol igent arra a kérdésre, hogy: Váltana e előfizetésre, ha 10 vagy 20 forinttal csökkenne a percdíja és az előfizetési díjat letudná beszélni.
Ezek az ügyfelek havi átlagban több, mint 3000 Ft-ot költenek feltöltésekre. Nem nézik, hogy most mennyit fizetnek és nem érdekli őket, hogy lehetne sokkal költséghatékonyabb is a telefonálásuk, ha ugyan ennyit fizetne csak előfizetési díjként.
A válaszok, hogy miért nem váltanának előfizetésre:
- Nem tudják magukat kordában tartani
- Nem szeretik a csekkeket (van e-számla)
- Már megszokta, hogy veszi a feltöltő kártyákat
- Az a pár forint nem számít(10-20 Ft percenként!!!)
Sajnos, azt kell mondanom, hogy a szolgáltatók azért teszik meg ezeket, amiket megtesznek, mert az emberek"Leírtad a lényeget! Pontosan erről van szó. Sajnos a magyarok többsége birka, s bármit le lehet nyomni a torkukon.
Manapság már nem nehéz informálódni szolgáltatásokról, termékekről, s ennek ellenére mégis van egy réteg aki kvázi elvárja, hogy mindent a szájába rágj...Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG